Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by PoLeTe124 »

Línia R4
12/07/2010 13:16h
Tren Badalona (12:46) Martorell (13:41) circula amb una demora de 15 minuts a causa d'espera d'assistència sanitària pe a un viatger.

Tren Badalona (00:46) Martorell (13:41) cercle amb una demora de 15 minuts a causa d'espera d'assistència sanitària per a un viatger.L'atenció al viatger ha estat a l'estació de Badalona.Aquest tren finalitzarà el seu recorregut a Molins de Rei i a la distància de 5 minuts els viatgers disposaran d'un altre tren amb destinació Vilafranca.

De la web de Rodalies de Catalunya
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ara paren a cada travessa?

Post by Guigui »

Tren Badalona (00:46) Martorell (13:41)
No sabia que la tramviarització al DPTOP havia avançat tant. Bé, més que tramviarització, és una cargolització.

Sobre l'obra mestra lingüística, millor no parlar-ne. Deu ser per a divertir el personal davant el trist panorama que ofereix Rodalia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by canalcole »

PoL wrote: Tren Badalona (00:46) Martorell (13:41)
És que es tarda molt d'Anar des de Badalona a Martorell... :lol:
El Rodalies de les 13.33 cap a EDF (sortida de SVC) anava amb +7 degut a que l'ha avançat el patito que anava amb retard...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by metring »

El tren de les 20:29 de Sitges a EdF, ha arribat amb un quart d'hora de retard, i cap avís per megafonia del retard :emprenyat , i dos Arcos havien passat abans, el darrer dels quals ha estat una estona aturat quan sortia de l'estació.
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by canalcole »

Línia R3, Línia R7, Línia R4
13/07/2010 08:35h

Per avaria d'un tren a Sant Andreu Arenal, els trens amb direcció Barcelona circulen amb un retard de 15 minuts
Alguns dels trenes de les línies R3, R4 nord i R7 de Rodalies amb direcció Barcelona poden finalitzar el seu recorregut a Montcada Bifurcació per tal de minimitzar els retards
470
N7
N7
Posts: 327
Joined: Tuesday 20/10/2009 23:22

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by 470 »

Mako448 wrote:El passat 1 de Juliol també em vaig trobar un tren amb goteres,i era un Civia a sobre!,el 465-221M concretament.Li va caure gotes a una nena petita que ràpidament va anar on era la seva mare front mateix d'on hi havia la gotera.Aixó sí,al cap d'una estona,ja passat Castellbisbal(el tren procedia de St.Vicenç de Calders)les goteres van desapareixer.

O sigui que el manteniment als trens nous ja veieu que també és força lamentable.
Cuando las condiciones de humedad son muy altas se produce mucha condensación de agua en las evaporadoras de los equipos de aire acondicionado y las bandejas y los desagues no dan avasto en los talgo mas modernos y en los ave S 100 nunca vereis agua porque las evaporadoras van debajo del tren pero en los civia en las 447 y algunos trenes mas si porque van los equipos por el techo de todas formas limpiar los desagues de vez en cuando nunca viene mal, desconozco si lo haran.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by metring »

Avui a Sants, han fet passar el tren cap a Vilanova de les 20:45 per la via 11 :nose , així que la gent hem hagut de pujar de l'andana de les vies 9 i 10, i cap a la 11. Per sort, no hem hagut de passar les nostres pertinences per l'escaner!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Excuses

Post by Guigui »

470 wrote:Cuando las condiciones de humedad son muy altas se produce mucha condensación de agua en las evaporadoras de los equipos de aire acondicionado y las bandejas y los desagues no dan avasto en los talgo mas modernos y en los ave S 100 nunca vereis agua porque las evaporadoras van debajo del tren pero en los civia en las 447 y algunos trenes mas si porque van los equipos por el techo de todas formas limpiar los desagues de vez en cuando nunca viene mal, desconozco si lo haran.
Les condicions meteorològiques d'aquests dies no són res d'especial. Per tant, no és excusa fer les coses mal fetes i dir "oh, és que només són alguns dies de l'any".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
470
N7
N7
Posts: 327
Joined: Tuesday 20/10/2009 23:22

Re: Excuses

Post by 470 »

Guigui wrote:
470 wrote:Cuando las condiciones de humedad son muy altas se produce mucha condensación de agua en las evaporadoras de los equipos de aire acondicionado y las bandejas y los desagues no dan avasto en los talgo mas modernos y en los ave S 100 nunca vereis agua porque las evaporadoras van debajo del tren pero en los civia en las 447 y algunos trenes mas si porque van los equipos por el techo de todas formas limpiar los desagues de vez en cuando nunca viene mal, desconozco si lo haran.
Les condicions meteorològiques d'aquests dies no són res d'especial. Per tant, no és excusa fer les coses mal fetes i dir "oh, és que només són alguns dies de l'any".
Si crees que una humedad del 80% y una temperatura por encima de 35º no es nada especial pues vale no tengo nada que decirte ahora bien prefiero que caiga agua a que los equipos de aire acondicionado no funcionen.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Coses no especials

Post by Guigui »

470 wrote:Si crees que una humedad del 80% y una temperatura por encima de 35º no es nada especial pues vale no tengo nada que decirte ahora bien prefiero que caiga agua a que los equipos de aire acondicionado no funcionen.
No és especial en el sentit que és una situació que es produeix cada any. Al centre d'Europa, també cau un metre de neu en un dia pocs cops en un hivern, però les infraestructures i la gent estan preparats per això.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
470
N7
N7
Posts: 327
Joined: Tuesday 20/10/2009 23:22

Re: Coses no especials

Post by 470 »

Guigui wrote:
470 wrote:Si crees que una humedad del 80% y una temperatura por encima de 35º no es nada especial pues vale no tengo nada que decirte ahora bien prefiero que caiga agua a que los equipos de aire acondicionado no funcionen.
No és especial en el sentit que és una situació que es produeix cada any. Al centre d'Europa, també cau un metre de neu en un dia pocs cops en un hivern, però les infraestructures i la gent estan preparats per això.
Yo no te discuto eso lo único que quiero decirte es que el mismo tren que tira agua por el techo lo pones funcionando en otro sitio en el que haya menos humedad aunque sea la misma temperatura y seguramente no tiraría agua, yo ayer estaba en mi casa con el aire acondicionado puesto y tengo una garrafa de 5 litros conectada al desague del aire acondicionado y la tuve que vaciar varias veces asi que imaginate el tren lo que debe condensar.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Coses no especials

Post by Lluita1714 »

470 wrote: Yo no te discuto eso lo único que quiero decirte es que el mismo tren que tira agua por el techo lo pones funcionando en otro sitio en el que haya menos humedad aunque sea la misma temperatura y seguramente no tiraría agua, yo ayer estaba en mi casa con el aire acondicionado puesto y tengo una garrafa de 5 litros conectada al desague del aire acondicionado y la tuve que vaciar varias veces asi que imaginate el tren lo que debe condensar.
Si s'ha de fer un conducte per fer fora l'aigua del tren es fa. és senzill, un petit col·lector sota la màquina i un petit tub de plàstic flexible per dins d'un dels múltiples armaris dels trens. Aquell mateix dia, d'anada, una 447 anava tota l'estona donant cops amb les portes obertes d'un armari buit al final del cotxe. El manteniment és pèssim. És molest i suposa un perill per als passatgers. No, no s'agraeix que et mullin com li va passar a un home, que semblava que una banyera hagués vessat al seu capdamunt. No. I aquí pot caure qualsevol.

Image
Image
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
470
N7
N7
Posts: 327
Joined: Tuesday 20/10/2009 23:22

Re: Coses no especials

Post by 470 »

Lluita1714 wrote:
470 wrote: Yo no te discuto eso lo único que quiero decirte es que el mismo tren que tira agua por el techo lo pones funcionando en otro sitio en el que haya menos humedad aunque sea la misma temperatura y seguramente no tiraría agua, yo ayer estaba en mi casa con el aire acondicionado puesto y tengo una garrafa de 5 litros conectada al desague del aire acondicionado y la tuve que vaciar varias veces asi que imaginate el tren lo que debe condensar.
Si s'ha de fer un conducte per fer fora l'aigua del tren es fa. és senzill, un petit col·lector sota la màquina i un petit tub de plàstic flexible per dins d'un dels múltiples armaris dels trens. Aquell mateix dia, d'anada, una 447 anava tota l'estona donant cops amb les portes obertes d'un armari buit al final del cotxe. El manteniment és pèssim. És molest i suposa un perill per als passatgers. No, no s'agraeix que et mullin com li va passar a un home, que semblava que una banyera hagués vessat al seu capdamunt. No. I aquí pot caure qualsevol.

Image
Image
Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Coses no especials

Post by Lluita1714 »

470 wrote:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.

Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.

Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
470
N7
N7
Posts: 327
Joined: Tuesday 20/10/2009 23:22

Re: Coses no especials

Post by 470 »

Lluita1714 wrote:
470 wrote:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.

Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.

Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
Con planteamientos como el tuyo es muy dificil discutir, Renfe como empresa es perfectamente criticable pero lo tuyo es un Pim Pam Pum , perdona que te lo diga pero creo que hablas desde el desconocimiento.
Enric
N7
N7
Posts: 438
Joined: Tuesday 02/09/2008 20:35

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by Enric »

Diria que aquets dias amb tanta calor alguns aires acondicionats expulsen aigua, no fa falta pujar a un trén, un cop venint d'Amsterdam cap a Barcelona amb un vol de KLM també pasaba el mateix, vam arribar al Prat sense cap més problema que aquet,

;)
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Coses no especials

Post by Pere »

Lluita1714 wrote:
470 wrote:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.

Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.

Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
Sóc usuari habitual de la línia del Vallès de FGC i no serà el primer cop que apareixen goteres en els 112 per aquest mateix motiu que es comenta.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Coses no especials

Post by Lluita1714 »

Pere wrote:Sóc usuari habitual de la línia del Vallès de FGC i no serà el primer cop que apareixen goteres en els 112 per aquest mateix motiu que es comenta.
Doncs no he tingut la sort de topar amb aquest cas. Agafo FGC molt més que no pas Renfe (per proximitat, i serveis) i avui ja puc dir que és el segon cop que ho he vist a la Renfe, i de moment, cap als Ferrocarrils.
Con planteamientos como el tuyo es muy dificil discutir, Renfe como empresa es perfectamente criticable pero lo tuyo es un Pim Pam Pum , perdona que te lo diga pero creo que hablas desde el desconocimiento.
A això no cal que contesti, em sembla que no sóc jo qui no sap debatre.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by UT596001 »

Jo he acabat xop més d'un cop per el mateix problema a autobusos de Sarbus.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by metring »

Primer: :topic

Segon: discutiu amb respecte. Al proper missatge que hi hagi discussió :escoba
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”