A quina línia Barcelona-França? La que Ripoll o la de Girona? Veig que és a la de Girona, però no estaria malament que ho especifiquessin a l'inici.El ple de l'Ajuntament de la Llagosta ha aprovat aquesta setmana per unanimitat una moció per demanar la construcció d'una nova estació de Rodalies a la línia Barcelona-França.
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 69879.html
Els banyistes de Vilassar no hauran de passar aquest estiu per l'estació per poder anar a la platja
Comencen les obres de prolongació del pas subterrani reclamades des del 2003
14/05/10 02:00 - Vilassar de Mar - gerard ariño
Si tot segueix el seu curs, aquest estiu els veïns de Vilassar de Mar no hauran de tornar a demanar permís als treballadors de Renfe per travessar fins a la platja. I és que el Ministeri de Medi Ambient ja ha començat finalment les obres de prolongació del pas subterrani de l'estació. Els treballs s'allargaran quasi tres mesos, però el govern local apunta que es podrà fer servir unes setmanes abans. L'execució dels treballs obligarà a tallar la circulació de trens el cap de setmana del 22 i 23 de maig.
Es tracta d'una obra llargament reivindicada per Vilassar de Mar, sobretot des que Renfe va tancar l'accés a l'estació. Fins aleshores, els banyistes passaven per l'interior del recinte ferroviari i feien servir el pas per travessar de manera segura. Però quan es van instal·lar màquines validadores a l'estació, els veïns van veure com se'l barrava aquesta possibilitat. Des d'aleshores, diversos convenis entre el consistori i l'empresa ferroviària han permès que els banyistes continuessin utilitzant aquest pas, però moltes vegades calia demanar permís als treballadors de la taquilla de l'estació perquè els obrissin la barrera.
Treballs preliminars
D'aquí a poques setmanes, aquesta situació poc pràctica es podria haver acabat si les obres que han començat aquesta setmana es desenvolupen amb normalitat. L'empresa Copisa ja ha començat els treballs preliminars per a la perforació de la prolongació del pas subterrani, uns treballs que es podrien allargar fins ben entrat el mes d'agost. Tot i això, la part més espectacular de l'obra tindrà lloc el cap de setmana dels dies 22 i 23 de maig. Durant aquestes dates, la constructora haurà de desmuntar les vies del tren, fer el forat per sota dels dominis d'Adif, col·locar el calaix de formigó, tornar a tapar i tornar a col·locar les vies. Una operació complexa que els treballadors hauran de fer durant un cap de setmana i durant el qual es preveu que treballin dia i nit. De fet, durant aquests dies es tallarà la circulació de trens per l'estació de Vilassar de Mar. En aquest sentit, es preveu que tant dissabte com diumenge Adif habiliti un servei alternatiu d'autobús. «La situació no tenia sentit, fa anys que reclamàvem aquesta obra i per fi veiem que es realitza», explica l'alcalde del municipi, Joaquim Ferrer (CiU), que recorda que les gestions per allargar aquest pas es remunten al 2003. L'obra, que té un cost d'1,3 milions d'euros, també preveu la construcció de dos ascensors (un al carrer de Sant Jaume i l'altre al passeig marítim).
Tot i això, el consistori ha arribat a un acord amb la constructora perquè tingui llest el pas per a la temporada de platges.
La prolongació del pas arriba tard i, casualment, en un moment en què el litoral vilassarenc està molt ple d'obres. Les del passeig marítim ja estan pràcticament acabades, però a la zona de l'estació Adif està adaptant les andanes als nous combois i, uns metres més enllà, encara no ha acabat la instal·lació d'ascensors al pas de la plaça de Pau Vila. El regidor d'Urbanisme, Desideri Camino (CiU), apunta que encara falta un mes.
Els banyistes de Vilassar no hauran de passar aquest estiu per l'estació per poder anar a la platja
Comencen les obres de prolongació del pas subterrani reclamades des del 2003
14/05/10 02:00 - Vilassar de Mar - gerard ariño
Si tot segueix el seu curs, aquest estiu els veïns de Vilassar de Mar no hauran de tornar a demanar permís als treballadors de Renfe per travessar fins a la platja. I és que el Ministeri de Medi Ambient ja ha començat finalment les obres de prolongació del pas subterrani de l'estació. Els treballs s'allargaran quasi tres mesos, però el govern local apunta que es podrà fer servir unes setmanes abans. L'execució dels treballs obligarà a tallar la circulació de trens el cap de setmana del 22 i 23 de maig.
Es tracta d'una obra llargament reivindicada per Vilassar de Mar, sobretot des que Renfe va tancar l'accés a l'estació. Fins aleshores, els banyistes passaven per l'interior del recinte ferroviari i feien servir el pas per travessar de manera segura. Però quan es van instal·lar màquines validadores a l'estació, els veïns van veure com se'l barrava aquesta possibilitat. Des d'aleshores, diversos convenis entre el consistori i l'empresa ferroviària han permès que els banyistes continuessin utilitzant aquest pas, però moltes vegades calia demanar permís als treballadors de la taquilla de l'estació perquè els obrissin la barrera.
Treballs preliminars
D'aquí a poques setmanes, aquesta situació poc pràctica es podria haver acabat si les obres que han començat aquesta setmana es desenvolupen amb normalitat. L'empresa Copisa ja ha començat els treballs preliminars per a la perforació de la prolongació del pas subterrani, uns treballs que es podrien allargar fins ben entrat el mes d'agost. Tot i això, la part més espectacular de l'obra tindrà lloc el cap de setmana dels dies 22 i 23 de maig. Durant aquestes dates, la constructora haurà de desmuntar les vies del tren, fer el forat per sota dels dominis d'Adif, col·locar el calaix de formigó, tornar a tapar i tornar a col·locar les vies. Una operació complexa que els treballadors hauran de fer durant un cap de setmana i durant el qual es preveu que treballin dia i nit. De fet, durant aquests dies es tallarà la circulació de trens per l'estació de Vilassar de Mar. En aquest sentit, es preveu que tant dissabte com diumenge Adif habiliti un servei alternatiu d'autobús. «La situació no tenia sentit, fa anys que reclamàvem aquesta obra i per fi veiem que es realitza», explica l'alcalde del municipi, Joaquim Ferrer (CiU), que recorda que les gestions per allargar aquest pas es remunten al 2003. L'obra, que té un cost d'1,3 milions d'euros, també preveu la construcció de dos ascensors (un al carrer de Sant Jaume i l'altre al passeig marítim).
Tot i això, el consistori ha arribat a un acord amb la constructora perquè tingui llest el pas per a la temporada de platges.
La prolongació del pas arriba tard i, casualment, en un moment en què el litoral vilassarenc està molt ple d'obres. Les del passeig marítim ja estan pràcticament acabades, però a la zona de l'estació Adif està adaptant les andanes als nous combois i, uns metres més enllà, encara no ha acabat la instal·lació d'ascensors al pas de la plaça de Pau Vila. El regidor d'Urbanisme, Desideri Camino (CiU), apunta que encara falta un mes.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Fa poques setmanes han començat a treballar a l'estació de Gavà,i sobretot a l'andana de la via 4,que ja l'estàn recreixent i fent-la nova.A la resta d'andanes encara no hi ha moviment,bueno a l'andana del costat de l'edifici de l'estació hi havia una màquina,i l'edifici de l'estació esta tancat,han obert una sortida provisional(seria una porta a la valla que separa l'estació amb el carrer que normalment està tancat i ara està obert)al costat nord de l'edifici posant dues validadores allà,i com ja ús podeu imaginar,la majoria de gent no valida
A l'única estació de la R2 Sud on encara no hi ha moviment d'obres és a Garraf.A més a més no fa gaire vaig llegir que és formaria l'estació d'Els Monjos de la R4.Per fi anuncien millores a estacions de la R4,ja tocava!
A l'única estació de la R2 Sud on encara no hi ha moviment d'obres és a Garraf.A més a més no fa gaire vaig llegir que és formaria l'estació d'Els Monjos de la R4.Per fi anuncien millores a estacions de la R4,ja tocava!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Nous panells a Vic
Des de fa algunes setmanes, han col·locat nous panells teleindicadors a les andanes de l'estació de Vic. Com els que hi ha a St. Andreu Ar. per exemple. A la resta de la línia no s'està fent cap actuació. Les andanes per fer entrar dobles composicions segueixen sent baixes, i hi ha més d'un maquinista que no sap on frenar, i deixa mitja composició fora de l'andana.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 81175.html
El bar de l'estació de tren de Montmeló tanca després de 26 anys
Les obres pel soterrament de les vies i la requalificació dels terrenys obliguen a tancar l'establiment
14/06/10 02:00 - Montmeló - jordi solano
El soterrament de les vies per adaptar-les al pas del tren d'alta velocitat obligarà a tancar un establiment històric de Montmeló, el bar de l'estació de Renfe, que operava des de 1984. La cantina, freqüentada diàriament per nombrosos usuaris de Renfe, tancarà les portes els dies vinents a causa de la necessitat de requalificar els terrenys de l'actual estació i la construcció d'una estació provisional a 800 metres de l'actual.
El bar Cantina Estació obria les seves portes al 1984. Una dècada més tard canviava l'arrendatari, que és qui ha estat al capdavant de l'establiment fins l'actualitat. El local ha estat freqüentat des de fa anys per diverses generacions de joves del poble, que l'han utilitzat com a punt de trobada.
El fins ara arrendatari del local, que obrirà un nou bar al municipi, es veu obligat a tancar el negoci després d'haver-hi dedicat els últims 15 anys de la seva vida. Quinze anys que han servit per veure créixer tant el poble com els seus habitants i atendre milers d'usuaris ferroviaris. Tant els usuaris del tren com els veïns del poble veuen amb mals ulls l'inevitable tancament d'un bar que ha format part de la història moderna de Montmeló.
Nombrosos veïns de la perifèria de la via també es veuran afectats per la reforma urbanística que implica les obres del TAV, ja que l'Estat expropiarà terrenys privats per dur a terme el projecte. L'associació de veïns Per un Montmeló Tranquil i Sostenible, creada a partir de l'aprovació del projecte, va presentar a l'Ajuntament una queixa formal amb la intenció de «defensar els interessos dels ciutadans», segons paraules del seu president.
Diverses empreses també s'han vist afectades per l'obra havent de cedir metres de la seva propietat.
Les obres per unir Barcelona amb la Jonquera a través del TAV afecten directament Montmeló, no només la zona de l'estació, sinó també diverses vies d'accés i circulació. El primer pas va ser la col·locació d'una via alternativa que unís els dos costats de l'estació, ja que el pont que feia aquesta funció va ser enderrocat el 2008. Està previst que les obres que afecten el municipi acabin el 2013, tot i que la intenció és que la nova estació comenci a operar el 2012.
Aquesta informació ha estat elaborada externament a la redacció del web per Jordi Solano, estudiant en pràctiques del Departament de Comunicació de la Universitat de Vic.
El bar de l'estació de tren de Montmeló tanca després de 26 anys
Les obres pel soterrament de les vies i la requalificació dels terrenys obliguen a tancar l'establiment
14/06/10 02:00 - Montmeló - jordi solano
El soterrament de les vies per adaptar-les al pas del tren d'alta velocitat obligarà a tancar un establiment històric de Montmeló, el bar de l'estació de Renfe, que operava des de 1984. La cantina, freqüentada diàriament per nombrosos usuaris de Renfe, tancarà les portes els dies vinents a causa de la necessitat de requalificar els terrenys de l'actual estació i la construcció d'una estació provisional a 800 metres de l'actual.
El bar Cantina Estació obria les seves portes al 1984. Una dècada més tard canviava l'arrendatari, que és qui ha estat al capdavant de l'establiment fins l'actualitat. El local ha estat freqüentat des de fa anys per diverses generacions de joves del poble, que l'han utilitzat com a punt de trobada.
El fins ara arrendatari del local, que obrirà un nou bar al municipi, es veu obligat a tancar el negoci després d'haver-hi dedicat els últims 15 anys de la seva vida. Quinze anys que han servit per veure créixer tant el poble com els seus habitants i atendre milers d'usuaris ferroviaris. Tant els usuaris del tren com els veïns del poble veuen amb mals ulls l'inevitable tancament d'un bar que ha format part de la història moderna de Montmeló.
Nombrosos veïns de la perifèria de la via també es veuran afectats per la reforma urbanística que implica les obres del TAV, ja que l'Estat expropiarà terrenys privats per dur a terme el projecte. L'associació de veïns Per un Montmeló Tranquil i Sostenible, creada a partir de l'aprovació del projecte, va presentar a l'Ajuntament una queixa formal amb la intenció de «defensar els interessos dels ciutadans», segons paraules del seu president.
Diverses empreses també s'han vist afectades per l'obra havent de cedir metres de la seva propietat.
Les obres per unir Barcelona amb la Jonquera a través del TAV afecten directament Montmeló, no només la zona de l'estació, sinó també diverses vies d'accés i circulació. El primer pas va ser la col·locació d'una via alternativa que unís els dos costats de l'estació, ja que el pont que feia aquesta funció va ser enderrocat el 2008. Està previst que les obres que afecten el municipi acabin el 2013, tot i que la intenció és que la nova estació comenci a operar el 2012.
Aquesta informació ha estat elaborada externament a la redacció del web per Jordi Solano, estudiant en pràctiques del Departament de Comunicació de la Universitat de Vic.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A l'estació de Llavaneres ja s'esta començant a construir l'edifici i a montar la marquesina a l'altre andana.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Estacions de la C2Sud:
-Sitges: andanes quasi acabades, falta cartelleria i (no sé si en posaran) marquesina a l´andana direcció St.Vicenç.
-Cubelles, Cunit, Segur, Calafell: obres de l´andana avançades. L´edifici de Calafell està molt, molt malament.
-Sant Vicenç de Calders: andanes de les vies 5-7-9-11 quasi acabades, andana de les vies 2-4 ben avançades, andana de vies 1-3 més endarrerida.
-Sitges: andanes quasi acabades, falta cartelleria i (no sé si en posaran) marquesina a l´andana direcció St.Vicenç.
-Cubelles, Cunit, Segur, Calafell: obres de l´andana avançades. L´edifici de Calafell està molt, molt malament.
-Sant Vicenç de Calders: andanes de les vies 5-7-9-11 quasi acabades, andana de les vies 2-4 ben avançades, andana de vies 1-3 més endarrerida.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A L'Hospitalet de Ll ja han col.locat els cartellets de "EL ESTADO INVIERTE XXXXXXXX Millones" i a la via 1 ja estàn les marques dels topògrafs amb spray de les cotes on han d'arribar en alçada i llargada.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Per fi han posat bancs a l'andana direcció Vilafranca de l'estació de Martorell!!!
També comentar que algunes andanes de l'estació de l'Hospitale ja hi havien valles,i ja és nota una mica d'ambient d'obres.
També comentar que algunes andanes de l'estació de l'Hospitale ja hi havien valles,i ja és nota una mica d'ambient d'obres.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
En la estación de Gualba también se está ampliando la longitud de los andenes. La parte final del andén dirección Barcelona quedaba muy baja y están recreciéndolo a más altura.
Ahora sólo falta que abran la estación más horas (sólo abre por las mañanas de martes a sabado) y que amplien frecuencias... y hasta parecerá una estación de verdad...
Ahora sólo falta que abran la estación más horas (sólo abre por las mañanas de martes a sabado) y que amplien frecuencias... y hasta parecerá una estación de verdad...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ahir vaig anar a Maçanet,anada per R1 i tornada per R2.Aixó vaig veure:
-Montgat Nord;l'edifici va prenent forma.L'andana direcció Mataró quasi acabada.
-Vilassar de Mar;andanes noves i més llargues,tot i que no estàn acabades
-St.Andreu Llavaneres;andana direcció Blanes molt avançada
-Caldes d'Estrac;andana direcció Blanes quasi acabada
-Maçanet-Massanes;EL pas inferior en obres peró obert,algunes boques del pas inferior estaven tancades amb barreres d'Adif,al costat de la boca del pas inferior que dóna a l'aparcament també hi havien obres amb un tractor i tot(no crec que sigui de la LAV)
-Riells i Viabrea-Breda;estaven col.locant un ascensor i un nou pas inferior.
-Gualba;A l'andana drecció Barcelona hi havien unes quantes barreres d'Adif,l'andana direcció nord igual que sempre.
-Palautordera;Andana direcció Nord nova de trinca enllestida!
També hi ahvien obres a Granollers-Centre.Ara bé vaig a dir una cosa,trobo lamentable que no reformin estacions amb aspecte lamentable i no pocs viiatgers precisament com L'Arboç o St.Sadurní i en canvi reformin estacions amb pocs viatgers com Gualba o Riells i Viabrea-Breda,on nomès s'aturen uns pocs trens al dia(Ojo que no estic dient que aquestes estacions no necessitin reformes,que sí que ho necessiten,peró també ho necessiten altres estacions que ni tan sols s'ha anunciat que les vaguin a reformar)Ja podrien anunciar reformes integres a les estacions de la R4,peró no una o dos,sinó quasi totes,com ho fan amb la R1 i la R2,peró aquests de Renfe se'ls hi veu el plumero que per ells la R4 no existeix.
-Montgat Nord;l'edifici va prenent forma.L'andana direcció Mataró quasi acabada.
-Vilassar de Mar;andanes noves i més llargues,tot i que no estàn acabades
-St.Andreu Llavaneres;andana direcció Blanes molt avançada
-Caldes d'Estrac;andana direcció Blanes quasi acabada
-Maçanet-Massanes;EL pas inferior en obres peró obert,algunes boques del pas inferior estaven tancades amb barreres d'Adif,al costat de la boca del pas inferior que dóna a l'aparcament també hi havien obres amb un tractor i tot(no crec que sigui de la LAV)
-Riells i Viabrea-Breda;estaven col.locant un ascensor i un nou pas inferior.
-Gualba;A l'andana drecció Barcelona hi havien unes quantes barreres d'Adif,l'andana direcció nord igual que sempre.
-Palautordera;Andana direcció Nord nova de trinca enllestida!
També hi ahvien obres a Granollers-Centre.Ara bé vaig a dir una cosa,trobo lamentable que no reformin estacions amb aspecte lamentable i no pocs viiatgers precisament com L'Arboç o St.Sadurní i en canvi reformin estacions amb pocs viatgers com Gualba o Riells i Viabrea-Breda,on nomès s'aturen uns pocs trens al dia(Ojo que no estic dient que aquestes estacions no necessitin reformes,que sí que ho necessiten,peró també ho necessiten altres estacions que ni tan sols s'ha anunciat que les vaguin a reformar)Ja podrien anunciar reformes integres a les estacions de la R4,peró no una o dos,sinó quasi totes,com ho fan amb la R1 i la R2,peró aquests de Renfe se'ls hi veu el plumero que per ells la R4 no existeix.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Correcte!!! La cosa quedará molt diferent després de l'ordenació dels terrenys.pol wrote:A l'estació de Llavaneres ja s'esta començant a construir l'edifici i a montar la marquesina a l'altre andana.
A Caldetes ja han acabat de reformar les andanes!!!
El licor Calisay no se bebe, se saborea
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Ahir ja estaven totes les vies obertes de Sant Vicenç, el que vol dir que la via 3 ja està oberta.
Els passos subterranis de les vies 1/4-2/3 ja estan oberts els DOS, quan abans van tancar un.
Les andanes estan quasi acabades; queda per fer la de la via 3.
Els passos subterranis de les vies 1/4-2/3 ja estan oberts els DOS, quan abans van tancar un.
Les andanes estan quasi acabades; queda per fer la de la via 3.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
si aixo passa, ja ens podem oblidar de fer mes fotos a sant vicenç de caldersTrenscat wrote: Tinc ganes de veure Sant Vicenç de Calders amb senyalètica de Rodalies de Catalunya
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No pateixis que ja farem pressió per fer fotos, estem ben arreglats si no... El problema de Montcada-Sta.Maria és que el paio que duu el bar no té ni idea de res i és el què algú de vés a saber on li devia dir o potser és el què a ell li va semblar. Però St.Vicenç de Calders té personal de circulació d'adif i aquests ja saben (o haurien de saber) el què es pot fer i el què no.twipsy wrote:si aixo passa, ja ens podem oblidar de fer mes fotos a sant vicenç de caldersTrenscat wrote: Tinc ganes de veure Sant Vicenç de Calders amb senyalètica de Rodalies de Catalunya
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- solde13
- N5
- Posts: 96
- Joined: Friday 02/01/2009 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Location: Montmeló
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Per cert, el baixador provisional que s'obrirà properament a Montmeló també tindrà la senyalètica de Rodalies de Catalunya?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Si el Circuit de Catalunya patrocinés (ignoro si ho fa), podria fer una cosa ben muntada!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=561512
Comencen les obres per fer més moderna i accessible l'estació de trens de Badalona
element divisor
ACN // 14.07.2010 // 13.52 h element divisor Ref. 561512
element divisor
Badalona (ACN).- Adif ha començat aquest dimecres les obres que serviran per fer més moderna i accessible l'estació de trens de Badalona (Barcelonès). Amb un pressupost de més de 3,3 milions d'euros, un dels objectius dels treballs és eliminar les barreres arquitectòniques de les instal·lacions. S'aconseguirà construint un nou pas inferior entre les andanes que comptarà amb ascensors , a més d'escales fixes i mecàniques. Aquestes obres també preveuen fer reformes generals a l'estació. Entre algunes d'elles, destaquen l'elevació del nivell de les andanes per facilitar l'accés als combois, la millora de la façana de l'edifici i la instal·lació de 25 aparcaments per a bicicletes a l'exterior de l'estació.
Comencen les obres per fer més moderna i accessible l'estació de trens de Badalona
element divisor
ACN // 14.07.2010 // 13.52 h element divisor Ref. 561512
element divisor
Badalona (ACN).- Adif ha començat aquest dimecres les obres que serviran per fer més moderna i accessible l'estació de trens de Badalona (Barcelonès). Amb un pressupost de més de 3,3 milions d'euros, un dels objectius dels treballs és eliminar les barreres arquitectòniques de les instal·lacions. S'aconseguirà construint un nou pas inferior entre les andanes que comptarà amb ascensors , a més d'escales fixes i mecàniques. Aquestes obres també preveuen fer reformes generals a l'estació. Entre algunes d'elles, destaquen l'elevació del nivell de les andanes per facilitar l'accés als combois, la millora de la façana de l'edifici i la instal·lació de 25 aparcaments per a bicicletes a l'exterior de l'estació.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=452515
Adif invertirá 6,1 millones en mejorar las estaciones de Calafell y Segur
- El Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif) invertirá 6,1 millones de euros en actuaciones para la mejora de las condiciones de accesibilidad y seguridad y el aumento de la calidad del servicio en las estaciones de Calafell y Segur de Calafell, en la provincia de Tarragona.
Ambos apeaderos pertenecen a la línea R2, de la red de Cercanías de Barcelona, que discurre entre Barcelona, Vilanova i la Geltrú y Sant Vicenç de Calders.
En la estación de Calafell, el proyecto supone una inversión de casi 3,4 millones de euros y contempla mejoras en la accesibilidad, la seguridad, el confort y la funcionalidad de las instalaciones, según ha informado Adif.
Entre otras actuaciones, se incluyen la prolongación de los andenes, la construcción de un nuevo paso inferior con ascensores, la remodelación del edificio de viajeros, la realización de nuevos cerramientos y la adecuación del aparcamiento.
Por su parte, la estación de Segur de Calafell, a la que se destinarán más de 2,7 millones de euros, dispondrá de un nuevo paso inferior con ascensores, andenes más accesibles y seguros, un vestíbulo moderno y funcional, dos plazas de aparcamiento para personas con discapacidad, nuevo vallado y urbanización exterior.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora en la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña.
Adif invertirá 6,1 millones en mejorar las estaciones de Calafell y Segur
- El Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif) invertirá 6,1 millones de euros en actuaciones para la mejora de las condiciones de accesibilidad y seguridad y el aumento de la calidad del servicio en las estaciones de Calafell y Segur de Calafell, en la provincia de Tarragona.
Ambos apeaderos pertenecen a la línea R2, de la red de Cercanías de Barcelona, que discurre entre Barcelona, Vilanova i la Geltrú y Sant Vicenç de Calders.
En la estación de Calafell, el proyecto supone una inversión de casi 3,4 millones de euros y contempla mejoras en la accesibilidad, la seguridad, el confort y la funcionalidad de las instalaciones, según ha informado Adif.
Entre otras actuaciones, se incluyen la prolongación de los andenes, la construcción de un nuevo paso inferior con ascensores, la remodelación del edificio de viajeros, la realización de nuevos cerramientos y la adecuación del aparcamiento.
Por su parte, la estación de Segur de Calafell, a la que se destinarán más de 2,7 millones de euros, dispondrá de un nuevo paso inferior con ascensores, andenes más accesibles y seguros, un vestíbulo moderno y funcional, dos plazas de aparcamiento para personas con discapacidad, nuevo vallado y urbanización exterior.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora en la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Abans d'ahir per la tarda van instal·lar una màquina expenedora de bitllets (farien cas les meves queixes), que de moment no funciona, i tant a aquesta, com a l'estació de Calafell, han instal·lat els bancs.