Curiositats de la línia N62

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Curiositats de la línia N62

Post by victorcasta »

Algú coneixia el cas de la N62 on els busos d'un torn els fa Sarbus i els de l'altre, Font?

Conseqüència directa (i de la qual en surto beneficiat a mitges): com que l'Ajuntament de Cerdanyola té contractat a Sarbus el servei urbà de dia, els busos de Sarbus han d'agafar gent a tota parada de Cerdanyola, mentre que els de Font, només ho fan a Fontetes i a la UAB, com surt al termòmetre de la línia.

Per tant, si vull anar fins a Serraparera només ho puc fer cada 2 hores, si no vull haver de baixar a Fontetes.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Curiositats de la línia N62

Post by Fran-Ikarus »

No ho entenc massa bé: en aquestes parades de Cerdanyola on dius que els busos N62 de Sarbus agafan gent, i els busos N62 de Font, surt anunciada la línia N62?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Curiositats de la línia N62

Post by victorcasta »

No. I de fet, les parades oficials de la línia, marcades per l'ATM, són les de Fontetes i la UAB. Simplement que Sarbus, per imperatiu de l'ajuntament cerdanyolenc, té l'obligació de servir totes les parades del municipi.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Curiositats de la línia N62

Post by Fran-Ikarus »

Val, d'acord. Llavors no és que els N62 Font deixin de parar en parades de la línia, la qual cosa ja seria més "inquietant".

Home, doncs és ben curiós, llavors, i suposo que aquest fet "peculiar" s'anirà extenent pel "boca a oïda" dels veïns ("el de les 2 em para davant de casa i el de les 3 no"), tot i que aquells que no sàpiguen de concessions i no li preguntin al conductor, probablement es quedin amb el fet que alguns els paren i d'altres no :nose i ves a saber si més d'un no pensa que és culpa dels Font :boig

Allò que no entenc és com és possible que s'apliqui estrictament un conveni d'una companyia amb un ajuntament, independentment del servei que s'estigui realitzant. Cada línia és cada línia, no?

Ara, en el fons (no "en el font", ja ja), millor pels cerdanyolencs i cerdanyolenques.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Desintegració del servei

Post by Guigui »

Tot plegat una mostra més de com lluny queda encara la integració real a l'RMB en tots els aspectes: un servei suposadament global condicionat a acords privats entre entitats que teòricament s'haurien de sotmetre a les regles de joc imposades per l'ATM.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: Curiositats de la línia N62

Post by josep_serre »

És així des de que es va crear la línia i els pocs cops que l'he agafat, sempre he vist fer les parades que corresponen al bus nocturn únicament.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”