Ampliació C-32 Maresme
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ampliació C-32 Maresme
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... rdera.html
L'autopista del Maresme ja travessa la Tordera
Ahir a la mitjanit es van obrir finalment al trànsit els 4,4 quilòmetres de la via ràpida entre Palafolls i Tordera
Els usuaris provinents de Palafolls, Tordera i Malgrat no veuran incrementat el peatge de Santa Susanna
13/07/10 02:00 - PALAFOLLS - Teresa Márquez
L'autopista C-32 ja travessa tota la comarca. Ahir es va inaugurar els 4,4 quilòmetres de recorregut entre Palafolls i Tordera que enllacen de manera temporal amb la carretera de Blanes, la GI-600, en espera que es continuï el traçat en direcció Lloret de Mar. El nou tram manté els dos carrils per banda –amb possibilitat de ser ampliats a tres en un futur– i ha tingut un cost de 53,5 milions d'euros.
L'obra, que es va començar a construir el desembre del 2008, pretén facilitar l'accés cap a la Costa Brava i desfer el tap de vehicles que fins ara es formava quan es deixava l'autopista per accedir a la carretera N-II, a Palafolls. El perllongament permetrà als usuaris enllaçar amb la GI-600 a través d'una gran rotonda que distribuirà el trànsit. L'actuació inclou a més un tram de 800 metres que enllaçarà en un futur amb l'autovia A-2 que el Ministeri de Foment té projectada. Entre les estructures que ha exigit el nou tram destaquen dos viaductes, un dels quals és de 940 metres i salva el riu Tordera.
El conseller Nadal va destacar la bona sintonia entre les diferents administracions “que han fet possible desencallar un projecte complicat però que s'ha resolt amb les millors condicions de sostenibilitat que demanava una zona com la Tordera”. Joaquim Nadal va puntualitzar que els històrics embussos de cotxes a la cruïlla entre el fins ara final de la C-32 a Palafolls i la carretera N-II “es desplacen a Tordera, però ja lluny del nucli urbà i a través d'una rotonda que facilitarà moltíssim la distribució del trànsit”. Pel que fa a la construcció del nou ramal de la C-32 cap a Lloret de Mar, el conseller va confirmar que s'executaria “d'aquí a uns mesos”. La nova infraestructura es planteja com una via d'un carril per sentit i d'uns 7 quilòmetres “que a més de donar continuïtat a l'autopista, servirà com a variant o alternativa a la GI-682, gràcies al nou enllaç de Fenals”. Finalment, Joaquim Nadal va assegurar que els descomptes al peatge de Vilassar de Dalt de la C-32 per als maresmencs s'aplicaran abans del 30 de setembre, però només per a aquells usuaris que fan més de 16 viatges al mes, que els el rebaixaran un 25%. La resta de bonificacions es faran esperar fins a final d'any.
LA DATA
30.09.10
Aquest dia com a màxim s'aplicarà la rebaixa del 25% als conductors de la C-32 que facin 16 viatges al mes.
Els alcaldes de la zona reclamen
“Ja la tenim aquí, tot i que jo ja havia perdut l'esperança”. L'alcalde de Palafolls, Valentí Agustí (PSC), es va mostrar satisfet per una ampliació de l'autopista que el municipi esperava des de principis dels anys noranta. Agustí va aprofitar la posada en marxa del nou tram per reclamar l'IBI de l'autopista corresponent als anys 2002-2007, que no s'ha cobrat “tot i haver-hi una sentència a favor del Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM) que obliga l'Estat a restituir els diners als municipis afectats”. D'altra banda, l'alcalde de Tordera, Joan Carles Garcia (CiU), va valorar el retard en l'allargament de la via ràpida com “un temps invertit en la millora del projecte per fer-lo més sostenible defensat per la plataforma Salvem Can Gelpí”. Garcia, a més, es va mostrar crític amb l'anunci que els usuaris amb origen i destinació a Palafolls, Tordera i Malgrat no veuran incrementat el preu del peatge de Santa Susanna. “El sistema que controlarà si els vehicles que passen pel peatge de Santa Susanna es queden en aquests pobles o van més enllà se situarà a la rotonda de Can Bartrolí, fet que agreujarà aquells torderencs que viuen en la majoria d'urbanitzacions més enllà de la rotonda”, es va queixar. L'alcalde va dir que reclamaria solucions viables perquè “absolutament tots els torderencs tinguin un mateix tracte quant als peatges”. L'augment del peatge de Santa Susanna, de 0,71 a 0,96 euros es farà efectiu aquesta setmana.
L'autopista del Maresme ja travessa la Tordera
Ahir a la mitjanit es van obrir finalment al trànsit els 4,4 quilòmetres de la via ràpida entre Palafolls i Tordera
Els usuaris provinents de Palafolls, Tordera i Malgrat no veuran incrementat el peatge de Santa Susanna
13/07/10 02:00 - PALAFOLLS - Teresa Márquez
L'autopista C-32 ja travessa tota la comarca. Ahir es va inaugurar els 4,4 quilòmetres de recorregut entre Palafolls i Tordera que enllacen de manera temporal amb la carretera de Blanes, la GI-600, en espera que es continuï el traçat en direcció Lloret de Mar. El nou tram manté els dos carrils per banda –amb possibilitat de ser ampliats a tres en un futur– i ha tingut un cost de 53,5 milions d'euros.
L'obra, que es va començar a construir el desembre del 2008, pretén facilitar l'accés cap a la Costa Brava i desfer el tap de vehicles que fins ara es formava quan es deixava l'autopista per accedir a la carretera N-II, a Palafolls. El perllongament permetrà als usuaris enllaçar amb la GI-600 a través d'una gran rotonda que distribuirà el trànsit. L'actuació inclou a més un tram de 800 metres que enllaçarà en un futur amb l'autovia A-2 que el Ministeri de Foment té projectada. Entre les estructures que ha exigit el nou tram destaquen dos viaductes, un dels quals és de 940 metres i salva el riu Tordera.
El conseller Nadal va destacar la bona sintonia entre les diferents administracions “que han fet possible desencallar un projecte complicat però que s'ha resolt amb les millors condicions de sostenibilitat que demanava una zona com la Tordera”. Joaquim Nadal va puntualitzar que els històrics embussos de cotxes a la cruïlla entre el fins ara final de la C-32 a Palafolls i la carretera N-II “es desplacen a Tordera, però ja lluny del nucli urbà i a través d'una rotonda que facilitarà moltíssim la distribució del trànsit”. Pel que fa a la construcció del nou ramal de la C-32 cap a Lloret de Mar, el conseller va confirmar que s'executaria “d'aquí a uns mesos”. La nova infraestructura es planteja com una via d'un carril per sentit i d'uns 7 quilòmetres “que a més de donar continuïtat a l'autopista, servirà com a variant o alternativa a la GI-682, gràcies al nou enllaç de Fenals”. Finalment, Joaquim Nadal va assegurar que els descomptes al peatge de Vilassar de Dalt de la C-32 per als maresmencs s'aplicaran abans del 30 de setembre, però només per a aquells usuaris que fan més de 16 viatges al mes, que els el rebaixaran un 25%. La resta de bonificacions es faran esperar fins a final d'any.
LA DATA
30.09.10
Aquest dia com a màxim s'aplicarà la rebaixa del 25% als conductors de la C-32 que facin 16 viatges al mes.
Els alcaldes de la zona reclamen
“Ja la tenim aquí, tot i que jo ja havia perdut l'esperança”. L'alcalde de Palafolls, Valentí Agustí (PSC), es va mostrar satisfet per una ampliació de l'autopista que el municipi esperava des de principis dels anys noranta. Agustí va aprofitar la posada en marxa del nou tram per reclamar l'IBI de l'autopista corresponent als anys 2002-2007, que no s'ha cobrat “tot i haver-hi una sentència a favor del Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM) que obliga l'Estat a restituir els diners als municipis afectats”. D'altra banda, l'alcalde de Tordera, Joan Carles Garcia (CiU), va valorar el retard en l'allargament de la via ràpida com “un temps invertit en la millora del projecte per fer-lo més sostenible defensat per la plataforma Salvem Can Gelpí”. Garcia, a més, es va mostrar crític amb l'anunci que els usuaris amb origen i destinació a Palafolls, Tordera i Malgrat no veuran incrementat el preu del peatge de Santa Susanna. “El sistema que controlarà si els vehicles que passen pel peatge de Santa Susanna es queden en aquests pobles o van més enllà se situarà a la rotonda de Can Bartrolí, fet que agreujarà aquells torderencs que viuen en la majoria d'urbanitzacions més enllà de la rotonda”, es va queixar. L'alcalde va dir que reclamaria solucions viables perquè “absolutament tots els torderencs tinguin un mateix tracte quant als peatges”. L'augment del peatge de Santa Susanna, de 0,71 a 0,96 euros es farà efectiu aquesta setmana.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Ampliació C-32 Maresme
Aquesta era una obra necessària fa molt de temps, degut als freqüents embussos de la B-682/GI-682 entre Malgrat de Mar, Palafolls, Blanes i Lloret de Mar.
Ara bé, això no és suficient, i cal una millor connexió ferroviària de la Baixa Tordera, tant amb Barcelona (amb semidirectes que escurcin el temps de recorregut), com amb Girona (amb trens directes entre Blanes i Girona sense fer enllaç a Maçanet) i pensant en un futur en l'arribada del ferrocarril a Lloret de Mar, amb una estació al nord de Blanes.
Ara bé, això no és suficient, i cal una millor connexió ferroviària de la Baixa Tordera, tant amb Barcelona (amb semidirectes que escurcin el temps de recorregut), com amb Girona (amb trens directes entre Blanes i Girona sense fer enllaç a Maçanet) i pensant en un futur en l'arribada del ferrocarril a Lloret de Mar, amb una estació al nord de Blanes.
Re: Ampliació C-32 Maresme
Considero una vergonya absoluta i un insult la pujada de preu del peatge de Sta.Susana,és un perllogament de nomès 4 quilòmetres i aquell que vagui a Girona farà exactament els mateixos quilòmetres(o inclùs una miqueta més)i trigarà el mateix que quan la C-32 moria a Palafolls.Per tant ho trobo insultant.Qué no és queixin ells de la Generalitat que la AP-7 va col.lapsada,per qué són ells qui la colpasen amb el preu abussiu de la C-32 sobretot sud,peró C-32 nord que per mi era una autopista barata i amb no gaire trànsit(moltíssim menys que l'AP-7),i ara aquesta pujada de 25 cèntims així de sobte,una vergonya
I aquesta obra dubto pas que acabi amb els embussos de la GI-682,primer per que pels que vinguin de la N-II encara desconeixaràn aquesta variant,segon que aquest perllogament acaba abans de Blanes i els embussos de Blanes i Lloret seguiràn,i tercer que em temo embussades a la carretera que va de Tordera a Blanes,a l'accès de Blanes per aquesta carretera sobretot peró també a la rotonda de Tordera.
I aquesta obra dubto pas que acabi amb els embussos de la GI-682,primer per que pels que vinguin de la N-II encara desconeixaràn aquesta variant,segon que aquest perllogament acaba abans de Blanes i els embussos de Blanes i Lloret seguiràn,i tercer que em temo embussades a la carretera que va de Tordera a Blanes,a l'accès de Blanes per aquesta carretera sobretot peró també a la rotonda de Tordera.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Ampliació C-32 Maresme
Lo que de verdad es vergonzoso son los colapsos que se producen en esta autopista y que no levanten las barreras, en especial de Mataró a Alella, estos dos últimos domingos por la tarde de Calella a Barcelona 1h:45mn hace dos domingos por accidente de tráfico, 1h:15mn este último domingo por cantidad de vehículos. Me pregunto si es un problema de diseño o de capacidad de la propia vía para que se produzcan continumante retenciones.
Por otro lado, alguien recuerda cuando se inauguró?
Por otro lado, alguien recuerda cuando se inauguró?
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: Ampliació C-32 Maresme
Aquesta autopista al principi recordo que de Mataró en amunt estava destinat a ser la variant de la N-II,peró finalment,va acabar sent de peatge.automotorserie 436 wrote: Por otro lado, alguien recuerda cuando se inauguró?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Inauguració a partir de Mataró
El tram de Mataró amunt es va inaugurar poc després dels Jocs Olímpics, però no recordo exactament quan.automotorserie 436 wrote:Por otro lado, alguien recuerda cuando se inauguró?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Ampliació C-32 Maresme
El divendres a la tarda vaig anar a Blanes pel tram acabat d'inaugurar, i en els últims 2 km hi havia un embús, ja que l'autopista passa de 2 carrils a 1, i també hi havia retencions a la GI-600 abans d'arribar a la zona comercial de Blanes.Mako448 wrote:I aquesta obra dubto pas que acabi amb els embussos de la GI-682,primer per que pels que vinguin de la N-II encara desconeixaràn aquesta variant,segon que aquest perllogament acaba abans de Blanes i els embussos de Blanes i Lloret seguiràn,i tercer que em temo embussades a la carretera que va de Tordera a Blanes,a l'accès de Blanes per aquesta carretera sobretot peró també a la rotonda de Tordera.
Un nou exemple que demostra la teoria que fer més autopistes no implica reduir els col·lapses.
Mentrestant, seguim a l'espera que les autoritats competents prenguin alguna mesura per millorar i fomentar el transport públic (i en especial el ferrocarril) a la Baixa Tordera.
Ho recordo perfectament, als volts de Sant Joan de l'any 1994.Guigui wrote:El tram de Mataró amunt es va inaugurar poc després dels Jocs Olímpics, però no recordo exactament quan.automotorserie 436 wrote:Por otro lado, alguien recuerda cuando se inauguró?
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Re: Ampliació C-32 Maresme
Doncs que es preparin aquesta setmana amb el concurs de Focs d'Artifici i la Festa Major de Blanes... Pot ser èpic l'embús.
Re: Ampliació C-32 Maresme
... i les festes de Lloret, que més o menys coincideixen a les mateixes dates.megapauer wrote:Doncs que es preparin aquesta setmana amb el concurs de Focs d'Artifici i la Festa Major de Blanes... Pot ser èpic l'embús.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Ampliació C-32 Maresme
En aquest cas, els embussos són perquè l'obra no està acabada i té un final provisional que és un coll d'ampolla.Sagrerenc wrote:El divendres a la tarda vaig anar a Blanes pel tram acabat d'inaugurar, i en els últims 2 km hi havia un embús, ja que l'autopista passa de 2 carrils a 1, i també hi havia retencions a la GI-600 abans d'arribar a la zona comercial de Blanes.
Això no treu, efectivament, que mentre no es posi un transport públic de qualitat, no es podrà fer res per eliminar els embussos, ni a Blanes ni enlloc.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Ampliació C-32 Maresme
El transporte público por si mismo no es capaz de evitar los embudos de tráfico, un buen transporte público debe ser en primer lugar más barato que un desplazamiento en coche y más rápido, dos parámetros que no se cumplen en ningún caso en cuanto hablamos de dos personas o más en cuanto al coste económico y rápido tampoco. Y algo más importante que será muy difícil de erradicar, la cultura del automóvil, el puerta a puerta.wefer wrote: En aquest cas, els embussos són perquè l'obra no està acabada i té un final provisional que és un coll d'ampolla.
Això no treu, efectivament, que mentre no es posi un transport públic de qualitat, no es podrà fer res per eliminar els embussos, ni a Blanes ni enlloc.
Por ahora el transporte público tiene perdida la batalla con parejas y famílias.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: Ampliació C-32 Maresme
En part et dóno la raó, una bona part de la població seguirà anant en vehicle privat per les raons que siguin. Però si hi hagués un tren regional Barcelona-Girona per la línia de la costa, amb freqüència horària i parades a Badalona, Mataró, Arenys de Mar, Calella, Pineda de Mar, Malgrat de Mar, Blanes, Tordera, Maçanet-Massanes, Sils i Caldes de Malavella, de tal manera que el trajecte Barcelona Pl. Catalunya-Blanes es fes en 60' i Blanes-Girona en 30', segur que hi hauria gent que es passaria al tren i es descongestionaria l'autopista.automotorserie 436 wrote:El transporte público por si mismo no es capaz de evitar los embudos de tráfico, un buen transporte público debe ser en primer lugar más barato que un desplazamiento en coche y más rápido, dos parámetros que no se cumplen en ningún caso en cuanto hablamos de dos personas o más en cuanto al coste económico y rápido tampoco. Y algo más importante que será muy difícil de erradicar, la cultura del automóvil, el puerta a puerta.
Por ahora el transporte público tiene perdida la batalla con parejas y famílias.
Evidentment això no es pot fer actualment per la congestió del tram Barcelona-Mataró i per la via única del tram Arenys-Maçanet, però si s'optés per augmentar la capacitat d'aquests trams ferroviaris segurament no caldria posar més carrils a la C-32.
Crec que les autopistes són necessàries en molts casos, però quan tres carrils per sentit es col·lapsen tan sovint, és que l'alternativa a la carretera no funciona.
El final de Palafolls/Tordera també era provisional i aquesta provisionalitat va acabar sent de 16 anys. El traçat de la C-32 fins a Lloret planteja molts dubtes. Amb una adequació de la carretera actual GI-600 entre l'enllaç de la C-32 i Blanes, i de la GI-682 entre Blanes i Lloret, amb un desdoblament similar a la C-68 entre Figueres i Roses, milloraria força la mobilitat de la zona i evitaria construir la C-32 per paratges inclosos en la Xarxa Natura 2000, alhora que permetria la creació d'una línia d'autobusos exprés entre Lloret i l'estació de Blanes.wefer wrote: En aquest cas, els embussos són perquè l'obra no està acabada i té un final provisional que és un coll d'ampolla.
- automotorserie 436
- N7
- Posts: 557
- Joined: Sunday 17/08/2008 20:47
Re: Ampliació C-32 Maresme
Sobre la ampliación de la autopista C-·2 en su tramo norte creo que es del todo necesario el tramo Palafolls- Lloret. El resúmen en tiempos y kilómetros es el siguiente de esta tarde-noche :
20:30h salida de Tossa de Mar,
21:20 Entrada en la autopista(15 Kms aprox)
22:00h llegada a Barcelona, Palafolls- Barcelona,(70 Kms aprox)
Hará 20 años el mismo trayecto,con la autopista sólo hasta Mataró, los tiempos oscilaban 1:30 y 1:45h en horas de máxima afluencia. Han pasado 20 años y los tiempos son igual o peores, pues hoy ya no era hora punta.
Si tomara metro, tren y autobús el tiempo estimado en llegar a Tossa es de un mínimo de 2:30h...
20:30h salida de Tossa de Mar,
21:20 Entrada en la autopista(15 Kms aprox)
22:00h llegada a Barcelona, Palafolls- Barcelona,(70 Kms aprox)
Hará 20 años el mismo trayecto,con la autopista sólo hasta Mataró, los tiempos oscilaban 1:30 y 1:45h en horas de máxima afluencia. Han pasado 20 años y los tiempos son igual o peores, pues hoy ya no era hora punta.
Si tomara metro, tren y autobús el tiempo estimado en llegar a Tossa es de un mínimo de 2:30h...
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: Ampliació C-32 Maresme
A Blanes no han actualitzat els cartelles,com sabreu la C-32 ara és pot agafar a la GI-660(Tordera-Blanes),i a Blanes en una rotonda on hi ha una zona comercial s'ha de tirar cap a la dreta si vens de Lloret,on diu "Hostalric-Vic",peró en els cartells de la rotonda segueix posant que la C-32 cap a Barcelona s'agafa recte,o sigui,passant pel semàfor Palafolls per desprès passar un tram de pujada dela -Ii fins una rotonda,i allà agafar la C-32,(o sigui,el que s'havia de efr quan la C-32 moria a l'enllaç amb l'N-II)més volta que tirant cap a la GI-660 a Blanes.
Desactualització brutal.Per cert he passat per el nou tram de la C-32 i cap embús,quan hem arribat a la rotonda de la GI-660 no hi havia cap cotxe al ceda el pas.Llàstima de la pujaa inútil del peatge de Sta.Susanna.
Desactualització brutal.Per cert he passat per el nou tram de la C-32 i cap embús,quan hem arribat a la rotonda de la GI-660 no hi havia cap cotxe al ceda el pas.Llàstima de la pujaa inútil del peatge de Sta.Susanna.
Re: Ampliació C-32 Maresme
Hombre, lo más sensato para hacer Tossa-Barcelona es ir en la Sarfa, que va directa por autopista de Lloret a Barcelona.automotorserie 436 wrote:Si tomara metro, tren y autobús el tiempo estimado en llegar a Tossa es de un mínimo de 2:30h...
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Ampliació C-32 Maresme
Nomès dues petites puntualitzacions:
- La carretera que tu dius GI-660 en realitat és la GI-600 (Tordera - Blanes)
- La carretera de Blanes a Palafolls en realitat és la B/GI-682 (Malgrat de Mar - Sant Feliu de Guíxols)
A la rotonda on ara acaba la C-32 i entronca amb la GI-600, en teoria ha de continuar la C-32 cap a Lloret (carretera convencional d'un carril per sentit) i la A-2 cap a La Jonquera (2+2 carrils, desdoblament de la N-II). Però d'aquestes dues obres el més calent està a l'aigüera.
El problema ara mateix és que el trànsit Lloret -> C-32 cisalla el trànsit Tordera (N-II Can Bartolí) -> Blanes. En dies de molta afluència de trànsit provinent de Lloret, la cua arriba a la N-II (p. ex. algun diumenge d'estiu a la tarda).
Salut !!
- La carretera que tu dius GI-660 en realitat és la GI-600 (Tordera - Blanes)
- La carretera de Blanes a Palafolls en realitat és la B/GI-682 (Malgrat de Mar - Sant Feliu de Guíxols)
A la rotonda on ara acaba la C-32 i entronca amb la GI-600, en teoria ha de continuar la C-32 cap a Lloret (carretera convencional d'un carril per sentit) i la A-2 cap a La Jonquera (2+2 carrils, desdoblament de la N-II). Però d'aquestes dues obres el més calent està a l'aigüera.
El problema ara mateix és que el trànsit Lloret -> C-32 cisalla el trànsit Tordera (N-II Can Bartolí) -> Blanes. En dies de molta afluència de trànsit provinent de Lloret, la cua arriba a la N-II (p. ex. algun diumenge d'estiu a la tarda).
Salut !!
Mako448 wrote:A Blanes no han actualitzat els cartelles,com sabreu la C-32 ara és pot agafar a la GI-660(Tordera-Blanes),i a Blanes en una rotonda on hi ha una zona comercial s'ha de tirar cap a la dreta si vens de Lloret,on diu "Hostalric-Vic",peró en els cartells de la rotonda segueix posant que la C-32 cap a Barcelona s'agafa recte,o sigui,passant pel semàfor Palafolls per desprès passar un tram de pujada dela -Ii fins una rotonda,i allà agafar la C-32,(o sigui,el que s'havia de efr quan la C-32 moria a l'enllaç amb l'N-II)més volta que tirant cap a la GI-660 a Blanes.
Desactualització brutal.Per cert he passat per el nou tram de la C-32 i cap embús,quan hem arribat a la rotonda de la GI-660 no hi havia cap cotxe al ceda el pas.Llàstima de la pujaa inútil del peatge de Sta.Susanna.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Ampliació C-32 Maresme
Diari de Girona, 24 de setembre de 2013 wrote: Vila diu que l´autopista de la costa arribarà a Lloret abans del 2017
Les obres podrien començar l'any que ve i tenen un cost de 60 milions d'euros que pagarà l'empresa concessionària
[...]
El Punt Avui, 24 de setembre de 2013 wrote: Vila promet l'autopista fins a Lloret aquesta legislatura
Tindrà un pressupost de 60 milions d'euros, que assumirà Abertis
Els alcaldes de la Costa Brava sud aplaudeixen l'anunci del que consideren una obra estratègica per al turisme i els veïns
[...]
En la mateixa entrevista, el conseller es va mostrar esperançat que abans d'acabar l'any “puguem saber amb certesa si podrem desdoblar l'N-II d'una tacada o no”. I va fer referència a un sistema de peatge a l'ombra per fer-ho sostenible.
Finalment, també va anunciar que espera que les obres d'accés nord de l'AP-7 a Figueres estiguin acabades per Reis: “Si aquesta tardor comencen, el mes de gener és una obra que hem de poder inaugurar i celebrar, perquè també era una espina que teníem clavada des de fa molts anys”, va dir.
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Ampliació C-32 Maresme
Cal pensar que aquest perllongament no és una connexió només per a Lloret, sinó que en un futur haurà d'enllaçar amb la A-2. Considero bona la notícia, però em temo que a la C-32 li queden anys per a completar-se fins a Vidreres.
Re: Ampliació C-32 Maresme
De fet, ja tenen al cap fer la prolongació fins a Tossa. En el mapa següent he pintat per on ha d'anar la carretera de Lloret a Tossa a partir d'un mapa de la Generalitat.
Evidentment, el que no hi ha nassos és de continuar la carretera fins a Sant Feliu !Re: Ampliació C-32 Maresme
De Lloret a Tossa no serà autopista, serà una carretera convencional d'un carril per sentit i velocitat màxima 90 km/h.
Last edited by Sagrerenc on Tuesday 24/09/2013 22:53, edited 1 time in total.