Gavà Mar reclama un aeroport compatible amb la vida al barri
- Àlex Gavà Mar
- N2
- Posts: 19
- Joined: Tuesday 06/06/2006 10:37
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Aena avança una hora la configuració nocturna
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=281687
Aena modifica la configuració del Prat per reduir les molèsties als veïns
Durant l’estiu s’amplia l'horari d'ús de la configuració nocturna
MARI CARME GALLEGO | Castelldefels
Aena modificarà aquest estiu la configuració de l'aeroport del Prat amb la finalitat de minimitzar les molèsties que l'activitat de l'aeròdrom provoca als veïns. D'aquesta manera, la configuració nocturna, que és la que menys molèsties causa a Castelldefels i a Gavà, començarà a aplicar-se una hora abans del que es habitual, es a dir a les 22 hores en comptes de a les 23 hores com es feia fins ara.
"Aquest canvi s'agraeix molt sobretot a l'estiu que és quan els veïns fan més vida al carrer o a les terrasses i que és també quan tenen les finestres de casa obertes i entra més soroll", ha dit l'alcalde de Castelldefels, Joan Sau. Aena s'ha compromès a estudiar la possibilitat de mantenir aquesta configuració un cop superada la temporada d'estiu.
La configuració nocturna també s'aplicarà els diumenges entre les 7 i les 14 hores sempre que les condicions meteorològiques ho permetin.
Més control del soroll
El Grup de Treball Tècnic de Soroll (GTTR), del que formen part totes les administracions implicades en el desenvolupament de l'aeroport, ha aprovat la creació de la Direcció General de Medi Ambient, un òrgan que vetllarà per la qüestions mediambientals, així com els nivells de soroll, relacionades amb el funcionament de l'aeroport.
AENA també crearà una pàgina web que donarà informacions com ara la trajectòria traçada pels avions o els nivells de soroll. La nova web començarà a funcionar en un termini d'any i mig i el projecte està obert a les propostes i suggeriments de les administracions implicades.
Publicat 29/07/2009 10:00h
Aena modifica la configuració del Prat per reduir les molèsties als veïns
Durant l’estiu s’amplia l'horari d'ús de la configuració nocturna
MARI CARME GALLEGO | Castelldefels
Aena modificarà aquest estiu la configuració de l'aeroport del Prat amb la finalitat de minimitzar les molèsties que l'activitat de l'aeròdrom provoca als veïns. D'aquesta manera, la configuració nocturna, que és la que menys molèsties causa a Castelldefels i a Gavà, començarà a aplicar-se una hora abans del que es habitual, es a dir a les 22 hores en comptes de a les 23 hores com es feia fins ara.
"Aquest canvi s'agraeix molt sobretot a l'estiu que és quan els veïns fan més vida al carrer o a les terrasses i que és també quan tenen les finestres de casa obertes i entra més soroll", ha dit l'alcalde de Castelldefels, Joan Sau. Aena s'ha compromès a estudiar la possibilitat de mantenir aquesta configuració un cop superada la temporada d'estiu.
La configuració nocturna també s'aplicarà els diumenges entre les 7 i les 14 hores sempre que les condicions meteorològiques ho permetin.
Més control del soroll
El Grup de Treball Tècnic de Soroll (GTTR), del que formen part totes les administracions implicades en el desenvolupament de l'aeroport, ha aprovat la creació de la Direcció General de Medi Ambient, un òrgan que vetllarà per la qüestions mediambientals, així com els nivells de soroll, relacionades amb el funcionament de l'aeroport.
AENA també crearà una pàgina web que donarà informacions com ara la trajectòria traçada pels avions o els nivells de soroll. La nova web començarà a funcionar en un termini d'any i mig i el projecte està obert a les propostes i suggeriments de les administracions implicades.
Publicat 29/07/2009 10:00h
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
CiU vol avaluació del soroll com a Barajas
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... rajas.html
CiU vol que s'avaluï el soroll de l'aeroport amb el detall que es fa amb Barajas
06/09/09 02:00 - El Prat de Llobregat - el punt
El grup parlamentari de CiU al Congrés dels Diputats ha presentat una proposició no de llei que pretén millorar la informació sobre l'impacte acústic de l'aeroport de Barcelona. El portaveu de Foment de la federació nacionalista, Pere Macias, demana al govern espanyol que «Aena avaluï l'aeroport del Prat amb el mateix grau de detall i freqüència que actualment s'aplica a Barajas». El portaveu de CiU creu que les molèsties per soroll que pateixen els veïns de Gavà i Castelldefels «estan provocades fonamentalment per l'incompliment de les condicions marcades per la declaració d'impacte ambiental de 2002». Macias critica que, amb el Prat, Aena no actuï igual que amb Barajas, l'informe acústic detallat del qual es presenta «cada mes de l'any, amb informació de molta utilitat» mentre que, a Barcelona, les dades apareixen actualitzades amb un retard mínim d'un mes, segons ell. La proposició també insta al govern espanyol a «publicar la previsió del tancament de pistes per al seu manteniment a l'aeroport del Prat», així com publicar els indicadors acústics de dia, tarda i nit.
CiU vol que s'avaluï el soroll de l'aeroport amb el detall que es fa amb Barajas
06/09/09 02:00 - El Prat de Llobregat - el punt
El grup parlamentari de CiU al Congrés dels Diputats ha presentat una proposició no de llei que pretén millorar la informació sobre l'impacte acústic de l'aeroport de Barcelona. El portaveu de Foment de la federació nacionalista, Pere Macias, demana al govern espanyol que «Aena avaluï l'aeroport del Prat amb el mateix grau de detall i freqüència que actualment s'aplica a Barajas». El portaveu de CiU creu que les molèsties per soroll que pateixen els veïns de Gavà i Castelldefels «estan provocades fonamentalment per l'incompliment de les condicions marcades per la declaració d'impacte ambiental de 2002». Macias critica que, amb el Prat, Aena no actuï igual que amb Barajas, l'informe acústic detallat del qual es presenta «cada mes de l'any, amb informació de molta utilitat» mentre que, a Barcelona, les dades apareixen actualitzades amb un retard mínim d'un mes, segons ell. La proposició també insta al govern espanyol a «publicar la previsió del tancament de pistes per al seu manteniment a l'aeroport del Prat», així com publicar els indicadors acústics de dia, tarda i nit.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Gavà Mar reclama un aeroport compatible amb la vida al barri
Què es va construir abans, l'aeroport d'El Prat o els barris d'aquests veïns?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El món a l'inrevés
És la mateixa història que amb les vies del tren i les cases a primera línia de mar o els barris a l'altra banda de la via, que ara reclamen soterraments. La llei de l'embut, vaja...cristian26 wrote:Què es va construir abans, l'aeroport d'El Prat o els barris d'aquests veïns?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Gavà Mar reclama un aeroport compatible amb la vida al barri
Si els barris es van construir després de fer l'aeroport, trobo que cap veí té dret a queixar-se del soroll dels avions i d'aquesta manera condicionar la capacitat de l'aeroport, ja que quan s'hi van instal·lar ja sabien el que tenien al costat i les conseqüències que es trobarien.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Aeroport, barri i ampliació
Sempre podran argumentar que el que es va fer després del barri va ser la tercera pista, però em sembla que ja tenien els problemes de soroll abans. Sigui com sigui, com que els polítics saben que d'aquí poden treure (o perdre) vots, sempre són més sensibles a aquestes coses i no a les limitacions d'un gran aeroport que poden arribar a condicionar l'economia de tot un país.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A punt d'anar a judici
http://www.avui.cat/cat/notices/2010/03 ... _91241.php
L’excés de soroll dels avions al Prat, més a prop d’anar a judici
L’Audiència de Barcelona acorda que es reobri el cas. Els màxims responsables de la gestió aeroportuària el 2004 podrien acabar al banc dels acusats. Els veïns de Gavà Mar i Castelldefels, en lluita des de fa 5 anys
Josep Ferrer
El Prat de Llobregat
Ult. Act. 13/03/2010 02:21
Els responsables d’Aena i d’Aviació Civil estan cada cop més a prop d’asseure’s al banc dels acusats pels danys provocats als veïns de Gavà Mar i Castelldefels arran de l’excés de soroll que feien els avions quan sobrevolaven casa seva. La secció setena de l’Audiència de Barcelona ha emès una resolució segons la qual hi veu delicte i demana al jutjat d’instrucció número 3 del Prat de Llobregat que torni a reobrir el cas.
Amb aquesta decisió, el jutjat del Prat “ha de sol·licitar al ministeri públic i a les acusacions que tipifiquin els fets i demanin ja condemna”, va explicar l’advocat de l’Associació de Veïns de Gavà Mar, David Jurado. És el que s’anomena període intermedi. En última instància serà, però, la magistrada qui decidirà si s’ha de celebrar o no el judici. Tot i això, Jurado considera “irreversible” que el cas es jutgi, perquè l’Audiència de Barcelona “manifesta que hi ha indicis clars d’infracció legal amb el tema del soroll i d’afectació greu a la salut de les persones”. Pel lletrat “seria un disbarat i un despropòsit” que el cas no es jutgés, “perquè davant del que ha dit l’Audiència la jutge té les mans lligades”.
Si el judici s’acaba celebrant, seran jutjats els màxims responsables de la gestió aeroportuària el mes d’octubre del 2004, quan va entrar en funcionament la tercera pista i va començar el calvari per als veïns. Es tracta de l’exdirector d’Aena Manuel Azuaga, l’exdirector general d’Aviació Civil Manuel Bautista i l’exdirector general de Qualitat Ambiental del ministeri de Medi Ambient, Jaime Alejandre. Tots tres ja van declarar per videoconferència des de Madrid el 18 de juliol del 2007 arran de la denúncia que havien presentat els veïns el 7 de juliol del 2005. El cas, però, es va arxivar.
Els veïns van presentar recurs a l’Audiència Provincial i aquesta va demanar al jutjat del Prat que es reobrís la causa i s’esgotés la investigació judicial. Tot i les proves que es van presentar, com ara un informe dels Mossos d’Esquadra i un de mèdico-forense independent, on es donava la raó als denunciants, el 12 de novembre del 2009 la jutge va dictar un nou sobreseïment.
El llarg procés judicial iniciat pels veïns, ara fa cinc anys, pretén aconseguir que “els gestors aeroportuaris n’aprenguin i vegin que no poden gestionar els aeroports com si al voltant no hi hagués res de res, saltant-se la declaració d’impacte ambiental aprovada”, segons va afirmar la presidenta de l’Associació de Veïns de Gavà, Mar Elisabet Martínez.
L’excés de soroll dels avions al Prat, més a prop d’anar a judici
L’Audiència de Barcelona acorda que es reobri el cas. Els màxims responsables de la gestió aeroportuària el 2004 podrien acabar al banc dels acusats. Els veïns de Gavà Mar i Castelldefels, en lluita des de fa 5 anys
Josep Ferrer
El Prat de Llobregat
Ult. Act. 13/03/2010 02:21
Els responsables d’Aena i d’Aviació Civil estan cada cop més a prop d’asseure’s al banc dels acusats pels danys provocats als veïns de Gavà Mar i Castelldefels arran de l’excés de soroll que feien els avions quan sobrevolaven casa seva. La secció setena de l’Audiència de Barcelona ha emès una resolució segons la qual hi veu delicte i demana al jutjat d’instrucció número 3 del Prat de Llobregat que torni a reobrir el cas.
Amb aquesta decisió, el jutjat del Prat “ha de sol·licitar al ministeri públic i a les acusacions que tipifiquin els fets i demanin ja condemna”, va explicar l’advocat de l’Associació de Veïns de Gavà Mar, David Jurado. És el que s’anomena període intermedi. En última instància serà, però, la magistrada qui decidirà si s’ha de celebrar o no el judici. Tot i això, Jurado considera “irreversible” que el cas es jutgi, perquè l’Audiència de Barcelona “manifesta que hi ha indicis clars d’infracció legal amb el tema del soroll i d’afectació greu a la salut de les persones”. Pel lletrat “seria un disbarat i un despropòsit” que el cas no es jutgés, “perquè davant del que ha dit l’Audiència la jutge té les mans lligades”.
Si el judici s’acaba celebrant, seran jutjats els màxims responsables de la gestió aeroportuària el mes d’octubre del 2004, quan va entrar en funcionament la tercera pista i va començar el calvari per als veïns. Es tracta de l’exdirector d’Aena Manuel Azuaga, l’exdirector general d’Aviació Civil Manuel Bautista i l’exdirector general de Qualitat Ambiental del ministeri de Medi Ambient, Jaime Alejandre. Tots tres ja van declarar per videoconferència des de Madrid el 18 de juliol del 2007 arran de la denúncia que havien presentat els veïns el 7 de juliol del 2005. El cas, però, es va arxivar.
Els veïns van presentar recurs a l’Audiència Provincial i aquesta va demanar al jutjat del Prat que es reobrís la causa i s’esgotés la investigació judicial. Tot i les proves que es van presentar, com ara un informe dels Mossos d’Esquadra i un de mèdico-forense independent, on es donava la raó als denunciants, el 12 de novembre del 2009 la jutge va dictar un nou sobreseïment.
El llarg procés judicial iniciat pels veïns, ara fa cinc anys, pretén aconseguir que “els gestors aeroportuaris n’aprenguin i vegin que no poden gestionar els aeroports com si al voltant no hi hagués res de res, saltant-se la declaració d’impacte ambiental aprovada”, segons va afirmar la presidenta de l’Associació de Veïns de Gavà, Mar Elisabet Martínez.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Re: Gavà Mar reclama un aeroport compatible amb la vida al barri
Quin any es va construir El Prat i Gava Mar?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Menys vols molests per a Gavà Mar
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... einat.html
El Prat redueix el nombre de vols molestos per al veïnat
L'aeroport permet usar només tres dies al mes la pista que obliga a sobrevolar Castelldefels i Gavà
Els veïns havien hagut de suportar fins al 60% de les operacions
20/07/10 02:00 - el prat de llobregat - Josep Ferrer
Han calgut uns quants anys de reivindicacions, reclamacions i moltes reunions extremadament tècniques, però al final els veïns de Gavà i Castelldefels han tingut premi. La seva tossuderia ha permès reduir al màxim el nombre de vols que sobrevolen els seus domicilis i, per tant, des de fa un any viuen una mica més tranquils. “Estem molt orgullosos dels resultats assolits perquè hi ha hagut moltes hores de treball d'un grup de veïns ben assessorats tècnicament”, explica la presidenta de l'associació de veïns de Gavà Mar, Elisabet Martínez.
L'actual configuració de pistes de l'aeroport del Prat –oest– estableix que els avions aterren per la pista principal venint de Barcelona i s'enlairen per la tercera pista en direcció a Gavà i fan de seguida un gir cap al mar per minimitzar l'impacte acústic.
Aquesta és l'opció que menys perjudica els veïns. Quan bufa massa vent de llevant, els controladors canvien la configuració d'oest a est, amb aterratges per la pista principal venint de Castelldefels. És llavors quan els veïns, que viuen sota l'impacte sònic dels avions, pateixen el pas constant d'avions.
Les normatives aeronàutiques donaven potestat als controladors per aplicar la configuració est amb vents d'entre 5 i 10 nusos. Els veïns, amb el suport dels dos ajuntaments –Gavà i Castelldefels–, consideraven que el canvi s'havia de fer a partir de 10 nusos. En principi, els tècnics d'Aena s'hi negaven i eren reticents a canviar els plans de vol. A partir d'aquí van entrar en joc els polítics. Van aconseguir convèncer tots els partits –PSOE, PP, CiU, ERC i ICV-EUiA– i finalment el 2 de juliol de l'any passat s'aplicava aquest canvi.
Els resultats han estat immediats i evidents. En un termini de tres anys, des del 2007 fins al 2010, han aconseguit que l'aeroport de Barcelona hagi passat d'operar amb configuració est –la que més molesta els veïns– 81 dies a l'any a fer-ho 51 dies. Especialment significatius han estat els mesos de novembre i desembre de l'any passat, amb menys de dos dies amb configuració est, o els mesos d'agost de l'any passat i febrer i juny d'enguany, amb menys de tres dies. “Ha quedat demostrat que el canvi es podia fer, només calia voluntat”, diu amb orgull Martínez. I és que alguns dies del 2006, s'havien arribat a fer el 60% de les operacions per la pista que genera més soroll sobre els habitatges.
LA DATA
2/07/09 És el dia a partir del qual va canviar la velocitat mínima del vent per variar la direcció dels aterratges.
Una protesta molt tecnificada
Els membres de l'associació de veïns de Gavà Mar són uns experts en navegació aeronàutica, rutes aèries, decibels i normatives ambientals. Ells mateixos han desenvolupat un programa informàtic per calcular tots els canvis de rutes que es produeixen a l'aeroport a partir de la informació que els faciliten Aena i l'Ajuntament de Gavà. Les dades estan recollides a la seva web http://www.gavamar.com, una de les més completes sobre l'actualitat de l'aeroport del Prat i la seva història. Ara volen que el Prat es doti del sistema Web Trak, que al de Madrid Barajas funciona des del 19 de gener d'aquest any, sistema que Aena s'ha compromès a instal·lar a final d'aquest mes. El giny permet, entre altres aspectes, disposar de dades oficials a l'instant de la trajectòria dels avions, consultar-les per internet els darrers 45 dies o fer queixes en línia si algun avió no ha seguit la trajectòria adequada. El Web Trak ha de substituir el sistema Sigma, que té l'Ajuntament de Gavà. “El Sigma el paguem només els gavanencs, i l'altre, Aena”, diuen fonts de l'associació de veïns de Gavà Mar.
El Prat redueix el nombre de vols molestos per al veïnat
L'aeroport permet usar només tres dies al mes la pista que obliga a sobrevolar Castelldefels i Gavà
Els veïns havien hagut de suportar fins al 60% de les operacions
20/07/10 02:00 - el prat de llobregat - Josep Ferrer
Han calgut uns quants anys de reivindicacions, reclamacions i moltes reunions extremadament tècniques, però al final els veïns de Gavà i Castelldefels han tingut premi. La seva tossuderia ha permès reduir al màxim el nombre de vols que sobrevolen els seus domicilis i, per tant, des de fa un any viuen una mica més tranquils. “Estem molt orgullosos dels resultats assolits perquè hi ha hagut moltes hores de treball d'un grup de veïns ben assessorats tècnicament”, explica la presidenta de l'associació de veïns de Gavà Mar, Elisabet Martínez.
L'actual configuració de pistes de l'aeroport del Prat –oest– estableix que els avions aterren per la pista principal venint de Barcelona i s'enlairen per la tercera pista en direcció a Gavà i fan de seguida un gir cap al mar per minimitzar l'impacte acústic.
Aquesta és l'opció que menys perjudica els veïns. Quan bufa massa vent de llevant, els controladors canvien la configuració d'oest a est, amb aterratges per la pista principal venint de Castelldefels. És llavors quan els veïns, que viuen sota l'impacte sònic dels avions, pateixen el pas constant d'avions.
Les normatives aeronàutiques donaven potestat als controladors per aplicar la configuració est amb vents d'entre 5 i 10 nusos. Els veïns, amb el suport dels dos ajuntaments –Gavà i Castelldefels–, consideraven que el canvi s'havia de fer a partir de 10 nusos. En principi, els tècnics d'Aena s'hi negaven i eren reticents a canviar els plans de vol. A partir d'aquí van entrar en joc els polítics. Van aconseguir convèncer tots els partits –PSOE, PP, CiU, ERC i ICV-EUiA– i finalment el 2 de juliol de l'any passat s'aplicava aquest canvi.
Els resultats han estat immediats i evidents. En un termini de tres anys, des del 2007 fins al 2010, han aconseguit que l'aeroport de Barcelona hagi passat d'operar amb configuració est –la que més molesta els veïns– 81 dies a l'any a fer-ho 51 dies. Especialment significatius han estat els mesos de novembre i desembre de l'any passat, amb menys de dos dies amb configuració est, o els mesos d'agost de l'any passat i febrer i juny d'enguany, amb menys de tres dies. “Ha quedat demostrat que el canvi es podia fer, només calia voluntat”, diu amb orgull Martínez. I és que alguns dies del 2006, s'havien arribat a fer el 60% de les operacions per la pista que genera més soroll sobre els habitatges.
LA DATA
2/07/09 És el dia a partir del qual va canviar la velocitat mínima del vent per variar la direcció dels aterratges.
Una protesta molt tecnificada
Els membres de l'associació de veïns de Gavà Mar són uns experts en navegació aeronàutica, rutes aèries, decibels i normatives ambientals. Ells mateixos han desenvolupat un programa informàtic per calcular tots els canvis de rutes que es produeixen a l'aeroport a partir de la informació que els faciliten Aena i l'Ajuntament de Gavà. Les dades estan recollides a la seva web http://www.gavamar.com, una de les més completes sobre l'actualitat de l'aeroport del Prat i la seva història. Ara volen que el Prat es doti del sistema Web Trak, que al de Madrid Barajas funciona des del 19 de gener d'aquest any, sistema que Aena s'ha compromès a instal·lar a final d'aquest mes. El giny permet, entre altres aspectes, disposar de dades oficials a l'instant de la trajectòria dels avions, consultar-les per internet els darrers 45 dies o fer queixes en línia si algun avió no ha seguit la trajectòria adequada. El Web Trak ha de substituir el sistema Sigma, que té l'Ajuntament de Gavà. “El Sigma el paguem només els gavanencs, i l'altre, Aena”, diuen fonts de l'associació de veïns de Gavà Mar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Gavà Mar reclama un aeroport compatible amb la vida al barri
L'AEROPORT HI ERA ABANS QUE AQUEST BARRI POSTÍS
El licor Calisay no se bebe, se saborea
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Gavà Mar reclama un aeroport compatible amb la vida al barri
calisay wrote:L'AEROPORT HI ERA ABANS QUE AQUEST BARRI POSTÍS
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Menys vols molests per a Gavà Mar
I el següent pas quin és? Instal·lar bateries antiaèries per abatre els avions que s'acostin "al barri"?Guigui wrote: Ara volen que el Prat es doti del sistema Web Trak, que al de Madrid Barajas funciona des del 19 de gener d'aquest any, sistema que Aena s'ha compromès a instal·lar a final d'aquest mes. El giny permet, entre altres aspectes, disposar de dades oficials a l'instant de la trajectòria dels avions, consultar-les per internet els darrers 45 dies o fer queixes en línia si algun avió no ha seguit la trajectòria adequada.
Com bé sap tothom, l'aeroport hi era abans que el barri. Per tant, sabien a on anaven quan van comprar les cases, probablement a bon preu a causa del soroll. Ara, volen inflar el valor de les seves cases a costa de la resta de contribuents. S'ha de tenir cara...
L'única solució per aquell barri és l'excavadora i convertir-lo en polígon industrial o, millor encara, en reserva natural.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT