No saben actualitzar-se al present?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
BCN2008
N8
N8

Re: No saben actualitzar-se al present?

Post by BCN2008 »

Cal dir que a les estacions dels ultims perllongaments de la L2 (Badalona Pompeu Fabra) o de la L5 (El Carmel, El Coll | La Teixonera i Vall d'Hebrón) hi apareixen els planols de la ATM amb l'última actualització que es va fer per la inauguració de la L9/L10 fins a La Sagrera i fins i tot n'he trobat un al perllongament de la L5 on només hi apareix la L9/L10 fins a Bon Pastor. >:( :avall
jaezcurra
N8
N8

Post by jaezcurra »

Ahora que ya está todo inaugurado hasta dentro de un buen tiempo (Santa Rosa y Ernest Lluch aparte), deberían pegarle un buen cambioteo a TODA la señalización y actualizarla en un tiempo record. Si no lo hacen, es que son unos verdaderos mantas.
Guigui
Administrador

Presses per a fer-se la foto, parsimònia en fer-ho com cal

Post by Guigui »

Avui, a l'estació de Diagonal L5, ni rastre de l'ampliació a Vall d'Hebron, ni als plànols ni als rètols.

Bones vacances, senyors polítics!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

I ara, els mapes dels carrers

Post by metring »

Avui, comencem una nova sèrie de capítols, dedicats als mapes de les zones de les estacions. Penjo una foto que he fet avui a Arc de Triomf, a l'andana sentit Fondo (imagino que a totes dues deu estar igual), i la mirareu, per trobar les errades, i no mireu la sol·lució que es troba avall, fins que no les hagueu trobat (llàstima que no es poden escriure textos a l'inrevés, com a les pàgines de passatemps) :D :
arc de triomf del passat.jpg
arc de triomf del passat.jpg (126.34 KiB) Viewed 8027 times

Sol·lució:ja no hi són els jutjats, que van ser traslladats a la Ciutat de la Justícia, ni el mercat provisional de Santa Caterina, des de fa anys aquest darrer, la biblioteca Pere Vila ja no és popular (val, això només ho pot saber algú molt friki de les biblioteques).
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

No se si escriure això aqui, però a l'estació de Navas, a l'andana central, al costat La Sagrera hi ha un plànol de la ATM, com de costum desactualitzat. Doncs bé, l'altre dia vaig mirar-m'el bé i hi trobaba una cosa extranya. El plànol de la ATM transparenta i deixa veure un mapa de metro de fa anys (la L3 acaba a Lesseps). Em vaig quedar al·lucinant... :x
metring
Administrador

Post by metring »

BCN2008 wrote:No se si escriure això aqui, però a l'estació de Navas, a l'andana central, al costat La Sagrera hi ha un plànol de la ATM, com de costum desactualitzat. Doncs bé, l'altre dia vaig mirar-m'el bé i hi trobaba una cosa extranya. El plànol de la ATM transparenta i deixa veure un mapa de metro de fa anys (la L3 acaba a Lesseps). Em vaig quedar al·lucinant... :x
:o :o :o Això és arqueologia pura!!! Hauria d'anar al subfòrum d'història!! :)
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

metring wrote: :o :o :o Això és arqueologia pura!!! Hauria d'anar al subfòrum d'història!! :)
Fet. ;)
mix3
N5
N5

Post by mix3 »

Tal com s'ha esmentat de passada, és vergonyós que a la mateixa estació de BDN-PF surti en el mapa que la mateixa estació és una "Propera inauguració", anomenada 'Badalona Centre'... després d'anys amb un plànol de metro completament estàtic, i per fi hi ha perllongaments, almenys ho podrien haver posat bé des del principi. A més, si no m'equivoco, al plànol de zona surt l'autopista com A-19, quan ja fa no pocs anys que es va renombrar com C-31...
m.h.t.
N9
N9

Post by m.h.t. »

mix3 wrote:A més, si no m'equivoco, al plànol de zona surt l'autopista com A-19, quan ja fa no pocs anys que es va renombrar com C-31...
A alguns plànols han posat una enganxina a sobre d'on posa A-19 que posa C-31 en negreta. :D

A més, té l'error universal de la resta de nous plànols: no surten busos no-TMB. I com a aquesta zona són tots de TUSGSAL, doncs no hi surt cap. I el mateix passa a les noves estacions del Carmel, on els busos d'Authosa no existeixen als plànols. :nono
Salvem l'Estació de França!
Guigui
Administrador

Plànols ATM!

Post by Guigui »

m.h.t. wrote:A més, té l'error universal de la resta de nous plànols: no surten busos no-TMB. I com a aquesta zona són tots de TUSGSAL, doncs no hi surt cap. I el mateix passa a les noves estacions del Carmel, on els busos d'Authosa no existeixen als plànols. :nono
Raó de més perquè l'ATM sigui l'única entitat encarregada de publicar plànols. Així, es reduiria el risc de que cada empresa escombri cap a casa seva.

jaezcurra
N8
N8

Post by jaezcurra »

Por cierto, que si la ATM fuera la que tomara cartas en el asunto A TODOS LOS EFECTOS, se debería coordinar todo para que se unificara TODA la red de transporte público de BCN y alrededores, eliminando, incluso, los tornos que "incomunican" Metro y FGC, por ejemplo.
Entiendo que no se trata solo de publicar planos actualizados y que comprendan todos los servicios de transporte, sino de acabar, de una vez por todas, con esa "fragmentación" que no hace sino que los usuarios perdamos el tiempo.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Parlem d'integració, no de fusions d'empreses de transport. A qualsevol ciutat europea amb integració tarifària has de tornar a validar quan canvies d'empresa de transport.
Guigui
Administrador

Precisió

Post by Guigui »

A qualsevol ciutat europea amb integració i barreres tarifàries, concretament.

victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Amb barreres o sense, cal tornar a validar al canviar d'operador.
Guigui
Administrador

Validació amb sistema de barrera oberta

Post by Guigui »

No pas a Àustria o Alemanya. A la targeta queda marcada la zona, data i hora de la primera validació, que és presa com a referència per a tot el viatge. El que no sé és com s'ho fan per a repartir els ingressos de billetatge per operadors.

victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Potser la memòria em juga una mala passada però jo creia recordar haver de validar quan canviava d'U-Bahn a S-Bahn, a Berlín. :?
jaezcurra
N8
N8

Post by jaezcurra »

¿Y no sería ya la hora de que TMB y FGC se integraran, en lo que respecta a L6, L7 y L8? Lo digo pensando SIEMPRE en los usuarios.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

A Karlsruhe i Basilea és com diu en Guigui. Jo vaig fer un Wörth-Lauterbourg (trajecte internacional, a més) combinant la línia S5 del sistema de tram tren i un tren regional de la DB i només vaig tenir que validar el primer viatge (de fet, el bitllet el vaig comprar a una màquina autovenda a bord del tram-tren ja que el baixador on vaig pujar no hi havia venda de bitllets, i per la configuració del propi bitllet diria que no em calia validar-lo), l'interventor del tren de la DB no em va posar cap pega ni em va dir res.

D'altra banda vaig fer servir també un Baden-Wüttemberg ticket (els famosos Länderticket, seria equivalent a una T-Dia per a tot Catalunya) el qual no calia validar i es podia fer servir a tot arreu, cap interventor em va posar cap pega i ni tan sols es van molestar a demanar-me cap document d'identitat ja que és d'ús personal (cal escriure el nom de l'usuari a mà). Només algun interventor et preguntava on anaves, a part d'això res.
metring
Administrador

Post by metring »

Please, :topic
Tony M. Nyphot
N6
N6

Re: Presses per a fer-se la foto, parsimònia en fer-ho com cal

Post by Tony M. Nyphot »

Guigui wrote:Avui, a l'estació de Diagonal L5, ni rastre de l'ampliació a Vall d'Hebron, ni als plànols ni als rètols.

Bones vacances, senyors polítics!
Avui sí. No estan tan de vacances com sembla.
And now for something completely different...
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”