Vegeu aquest link, on s'exposa un projecte per a trens de levitació magnètica sense fricció, que diuen que podran circular entre 550 i 6000 (sí, no se m'ha escapat la tecla dels zeros) km/h:
http://www.et3.com/
Evacuated Tube Transport
- Guigui
- Administrador
Evacuated Tube Transport
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Evacuated Tube Transport
És una miqueeeta com això, no? http://esperandoaltren.blogspot.com/200 ... parte.html
- Lluita1714
- N9
tècnicament, un cos sense fricció pot anar a una velocitat infinita. Suposo que els 6000 és la propulsió màxima que dona oi?.
Fa un any la professora de física ens parlava d'això, un Maglev al buit, i jo pensava que seria difícil de construir però viable. Ves per on.
Fa un any la professora de física ens parlava d'això, un Maglev al buit, i jo pensava que seria difícil de construir però viable. Ves per on.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Home, no està malament el sistema, però jo no el provaria. Tot i que entre aquest i el del tren aquell d'alta velocitat japonès que no feia parades sinò que tenia com uns cotxes a la part superior del tren... jo no se amb quin quedar-me...
- Lluita1714
- N9
BCN2008 wrote:Home, no està malament el sistema, però jo no el provaria. Tot i que entre aquest i el del tren aquell d'alta velocitat japonès que no feia parades sinò que tenia com uns cotxes a la part superior del tren... jo no se amb quin quedar-me...
Jo preferiria això. Per la rapidesa. Un home dels 20 mai provaria el Metro... i s'hi van adaptar! Suposant que hi hagi descompressió, només cal dir que cada dia surten milers d'avions i no els passa res. Ai las! si s'obrís la porta d'un A340! I encara millor, perquè trigaries el mateix anant als EEUU en ETT (no les empreses de treball temporal, sinó el "Maglev al buit") que de Barcelona a la frontera en cotxe, a Saragossa en TAV o a Madrid en avió. I vuit hores en un avió és una tortura, i ja ni penso en com deu ser anar al Japó en avió i com deu ser amb l'ETT.
Es podria fer una línia que faci el radi de la Terra, i que ens aproximi a la destinació, fent parada als principals aeroports, i amenitzant el pas dels oceans.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Per arribar a una velocitat infinita necessitaries una acceleració infinita. De tota manera, la velocitat màxima que es pot assolir a nivell teòric és de 300.000 km/s.Lluita1714 wrote:tècnicament, un cos sense fricció pot anar a una velocitat infinita.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Guigui
- Administrador
Petita precisió
Xinès, si em permets la precisió.BCN2008 wrote:Tot i que entre aquest i el del tren aquell d'alta velocitat japonès que no feia parades sinò que tenia com uns cotxes a la part superior del tren...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.