S'hauria de separar la L11 de la L4?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

S'ha de separar la L11 de la 4?

Si, i fer una nova estació per a la 11
3
8%
No, a la mateixa estació va perfecte per transbordar
5
13%
No, el que s'ha de fer és anexar la L11 amb la 4, que siguin una sola línia
30
77%
Altres
1
3%
 
Total votes: 39

User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Per les vies potser si que hi ha 200 m. però caminant pel carrer ben be 300, i amb desnivells, per això soc partidari de mantenir-la. A mes, cada cop que he anat amb L11 he vist algunes persones pujar a Casa de l'Aigua direccio Trinitat Nova, però gairebe ninguna direcció Can Cuias.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by Renfe451 »

Jo he votat per annexar la L11 amb la L4. El que s'hauria de fer és adaptar totes les estacions a la longitud dels 2100 i dels 9000, però ho veig una mica difícil.


Salutacions
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by Ecomobisostrans »

wefer wrote:La L11 hauria de desparèixer, i integrar-la amb la L4
S'hauria de dotar tot el traçat de via doble i estacions amb andanes de 100 metres.
S'hauria de tancar l'estació de Ciutat Meridiana, allargant l'estació de Can Cuiàs sentit Barcelona, creant un nou vestíbul que mitjançant ascebsors inclinats anés a sortir aproximadament on ara és l'estació de Ciutat Meridiana.
La L4, així, s'hauria de prolongar cap a Cerdanyola, amb bona part del traçat en superfície.
Després, hi hauria dues opcions: o bé arribar a l'Autònoma, o bé anar cap a Ripollet. Segurament la millor opció seria una bifurcació per arribar a ambdós llocs.

Tot això permetria fer el traçat entre Nou Barris i l'Autònoma en menys de 20 minuts, a més de mallar la xarxa.
Totalment d'acord, menys en una cosa: Jo allargaria l'andana de Ciutat Meridiana direcció Can Cuiàs i faria la nova, i des d'on acabin les andanes, un passadis de 90 m. fins les andanes actuals de Can Cuiàs, seria molt més fàcil que refer l'accés super profund de Ciutat Meridiana.
Aureli
N6
N6
Posts: 168
Joined: Monday 02/05/2005 9:10
Location: El Carmel, Barcelona

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by Aureli »

Ecomobisostrans wrote:
wefer wrote:La L11 hauria de desparèixer, i integrar-la amb la L4
S'hauria de dotar tot el traçat de via doble i estacions amb andanes de 100 metres.
S'hauria de tancar l'estació de Ciutat Meridiana, allargant l'estació de Can Cuiàs sentit Barcelona, creant un nou vestíbul que mitjançant ascebsors inclinats anés a sortir aproximadament on ara és l'estació de Ciutat Meridiana.
La L4, així, s'hauria de prolongar cap a Cerdanyola, amb bona part del traçat en superfície.
Després, hi hauria dues opcions: o bé arribar a l'Autònoma, o bé anar cap a Ripollet. Segurament la millor opció seria una bifurcació per arribar a ambdós llocs.

Tot això permetria fer el traçat entre Nou Barris i l'Autònoma en menys de 20 minuts, a més de mallar la xarxa.
Totalment d'acord, menys en una cosa: Jo allargaria l'andana de Ciutat Meridiana direcció Can Cuiàs i faria la nova, i des d'on acabin les andanes, un passadis de 90 m. fins les andanes actuals de Can Cuiàs, seria molt més fàcil que refer l'accés super profund de Ciutat Meridiana.
Accés super profund, accés super profund... colla d'aficionats! :)

Per a accés super profund el de El Coll | La Teixonera...
:D
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by BCN2008 »

En efecte, el pou Batet de El Coll | La Teixonera és el doble de profund que el pou de Ciutat Meridiana. Per tant, el de Batet és un accés super super profund :D
Ismael_BCN
N5
N5
Posts: 95
Joined: Thursday 29/07/2010 16:52
Location: Menendez Pelayo (Madrid)

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by Ismael_BCN »

Yo para empezar la linea 11 hay que buscarle una estacion independitente, la de casa de l aigua cerrarla ya que ahi no sube ni baja nadie y esta digamos a 4 pasos caminando de Trinitat Nova.
Otro de los temas a solucionar es el tema de las vibraciones, ya que yo vivo encima de la estacion y ya cansa que cada vez que pase se este moviendo los pisos como si hubiera un terremoto dia y noche. A lo mejor estan esperando a que pase como el Carmelo o el Pueblonuevo que se caigan los edificios para hacerlos nuevos porque la idea es esa.

Saludos, Ismael
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by Platanito »

Ismael_BCN wrote:Yo para empezar la linea 11 hay que buscarle una estacion independitente, la de casa de l aigua cerrarla ya que ahi no sube ni baja nadie y esta digamos a 4 pasos caminando de Trinitat Nova.
Completamente de acuerdo. me pregunto para qué sirve esa estación...
Ismael_BCN wrote:Otro de los temas a solucionar es el tema de las vibraciones, ya que yo vivo encima de la estacion y ya cansa que cada vez que pase se este moviendo los pisos como si hubiera un terremoto dia y noche.
En mi bloque pasa lo mismo, pero como yo llegué 29 años más tarde que el metro y ningún vecino se queja ni he visto grietas, no le he dado más importancia.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
bitxofo
N7
N7
Posts: 381
Joined: Friday 17/02/2006 19:46
Location: BCN
Contact:

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by bitxofo »

La línia 11 és un despropòsit tal i com està feta ara. Jo també voto per convertir-la en línia 4 i perllongar-la!
Visca el metro!!
jaezcurra
N8
N8
Posts: 1184
Joined: Friday 16/04/2010 21:50
Location: L4 (Selva de Mar, BCN)

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by jaezcurra »

bitxofo wrote:La línia 11 és un despropòsit tal i com està feta ara. Jo també voto per convertir-la en línia 4 i perllongar-la!
+1
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by Lluita1714 »

A mi m'agradaria veure dades de demanda de cada estació de l'L4 i l'L11. Depenent de les dades, si la demanda és baixa a l'extrem de Trinitat Nova, faria la L4 circular i el tram de poca demanda, li donaria a l'L11, que lògicament hauria de millorar les seves condicions (freqüències i tot això) una mica. Però si el tram de Trinitat Nova té demanda, lo millor seria que l'L4 absorbís l'L11.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by Ecomobisostrans »

Ismael_BCN wrote:Yo para empezar la linea 11 hay que buscarle una estacion independitente, la de casa de l aigua cerrarla ya que ahi no sube ni baja nadie y esta digamos a 4 pasos caminando de Trinitat Nova.
No, hombre, piensa que da servicio a la parte alta de Trinitat Nova, además, desde Trinitat Nova hasta Torre Baró hay muchísima separacion.
Ismael_BCN
N5
N5
Posts: 95
Joined: Thursday 29/07/2010 16:52
Location: Menendez Pelayo (Madrid)

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by Ismael_BCN »

Yo cuando decia de hacer a estacion independiente queria decir que la linea 11 tenga su anden por debajo de la linea 4 entremedio de la linea 3 que ya esta ultima linea se tuvo que hacer a mucha profundidad porque la orografia del barrio no ayuda mucho a ello o hacer un pasillo de conexion hasta casa de l' aigua y que ahi empezara la linea y digo pasillo pero con dos cintras transportadoras para no hacerlo eterno, asi la linea 4 podria usar las dos vias y poder mejorar la frecuencia de paso que muchas veces en hora punta se dispara hasta 5 minutos y a veces solo en Trinitat Nova cuando viene la linea 11 el tren se pone a petar y no hablemos cuando ya llega a Llucmajor o Maragall. Se que en La Pau solo usan una via ya que el segundo anden no tiene ascensor, pues eso es facil, se le pone un ascensor que igualmente hara falta cuando se prolonge a Sagrera y se le instala el pavimento rugoso que no la tiene esa estacion y un tema avanzado y mejorias para todos.

Saludos, Ismael
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Per a la unió de L11 amb la L4

Post by Denisuko »

Bona tarda
He creat un grup al facebook per reclamar la unió entre la L11 i la L4 i evitar el canvi de tren a Trinitat Nova. La qüestió seria suprimir l'estació de Casa de l'Aigua i fusionar les estacions de Ciutat Meridiana i Can Cuias (com El Coll | La Teixonera). Ja que la L11 té una mitja de 3000 usuaris diaris, a veure si podem conseguir que els 3000 usuaris i molts més puguin manifestar-se en aquest grup per reclamar que sol·lucionin aquesta xapussa i d'aquesta manera deixar la linia preparada per a una futura prolongació cap el centre de Montcada i Reixac si es considerés necessari.


http://www.facebook.com/pages/Quiero-qu ... 9970012630
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by UT596001 »

^^ Si ho paga l'ajuntament de Barcelona en solitari encara, en cas contrari em semblaria un dels majors despilfarraments de diner públic de la història de Catalunya, per servir línies de metro amb menys passatge que les principals línies d'autobús interurbà de Catalunya...
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by josep_serre »

Precisament del que s'està parlant és de preparar la línia perquè sigui útil per altres municipis.
UT596001 wrote:^^ Si ho paga l'ajuntament de Barcelona en solitari encara, en cas contrari em semblaria un dels majors despilfarraments de diner públic de la història de Catalunya, per servir línies de metro amb menys passatge que les principals línies d'autobús interurbà de Catalunya...
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
Dr. T
N6
N6
Posts: 207
Joined: Wednesday 25/08/2010 13:32
Location: Entre les Guilleries i el Ter
Contact:

Re: S'hauria de separar la L11 de la L4?

Post by Dr. T »

No crec que els "mandamases" estiguin disposats a tancar Can Cuiàs per la senzilla raó que poden fardar de que, actualment, "el Metro de Barcelona arriba fins al Vallès Occidental"...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Solució de metro

Post by Guigui »

No, ni tindria sentit si hom donés a l'actual L11 una solució de metro: integrar-la a l'L4 i fer-la arribar als barris de Montcada i Ripollet que no tenen una estació a prop, de pas amb un enllaç amb cara i ulls amb l'R4.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”