O potser ho deixaran tal i com estava (R2 i R10) fent que els trens de Sant Vicenç acabin o a Montcada, o a Granollers i a l'Estació de França.metring wrote:Exacte, de moment no es pot parlar de configuració definitiva, però a veure si al gener (si respecten el que van dir de que la R2 estaria tallada durant 2 anys), com unificaran la línia.
R2 Sud: fins quan el calvari???
- solde13
- N5
- Posts: 96
- Joined: Friday 02/01/2009 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Location: Montmeló
- Contact:
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Jo sincermanet,allargaria fins a Granollers Centre els SVC-SAC,en cas de que torni la R10 i la R2 sigui una sola línia.
Les freqüències fins a Granollers,en general,són penoses i insuficients,sobretot en cap de setmana i matí de laborables amb un tren cada 30 minuts.Perllogant els SVC-SAC fins Granollers és guanya 2 trens més per hora i sentit,cosa que s'agraeix molt.SI de cas els trens amb origen/destí Sant Celoni és pdorien saltar alguna estaciçó entre Granollers i Barcelona.
Les freqüències fins a Granollers,en general,són penoses i insuficients,sobretot en cap de setmana i matí de laborables amb un tren cada 30 minuts.Perllogant els SVC-SAC fins Granollers és guanya 2 trens més per hora i sentit,cosa que s'agraeix molt.SI de cas els trens amb origen/destí Sant Celoni és pdorien saltar alguna estaciçó entre Granollers i Barcelona.
- solde13
- N5
- Posts: 96
- Joined: Friday 02/01/2009 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Location: Montmeló
- Contact:
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Això seria una gran idea, però si miro pels meus interessos, en el cas de que els trens de Sant Celoni no paressin a totes les estacions, Montmeló no guanyaria cap tren. I actualment de Barcelona a Granollers només es podria avançar a Montcada i Mollet.Mako448 wrote:Jo sincermanet,allargaria fins a Granollers Centre els SVC-SAC,en cas de que torni la R10 i la R2 sigui una sola línia.
Les freqüències fins a Granollers,en general,són penoses i insuficients,sobretot en cap de setmana i matí de laborables amb un tren cada 30 minuts.Perllogant els SVC-SAC fins Granollers és guanya 2 trens més per hora i sentit,cosa que s'agraeix molt.SI de cas els trens amb origen/destí Sant Celoni és pdorien saltar alguna estaciçó entre Granollers i Barcelona.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Per una part bé, però... a la que hi hagi una incidència... tota la línia a la M!
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
No té perquè, es torna a fer dos trossos quan hi hagi una incidència.canalcole wrote:Per una part bé, però... a la que hi hagi una incidència... tota la línia a la M!
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Vaig enviar un mail fa uns dies a la Gene per preguntar quan i com es reunificarà la R2, i aquesta és la magnífica resposta:
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Modus operandi
S'han deixat una frase:
"No disposem d'informació de dates d'inauguració, tallada de cinta i autobombo restant."
"No disposem d'informació de dates d'inauguració, tallada de cinta i autobombo restant."
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
A Gerència de Rodalies Barcelona tampoc en saben res. El proper cop, li ho pregunto a la bruja Lola o al Mag Fèlix
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Saben alguna cosa?
Mirant-ho més de prop, no estranya tant. Pregunteu quan tenen previst reobrir la Lleida-Manresa, desdoblar la línia fins a Vic, tenir totes les estacions del nucli de rodalia de Barcelona adaptades a PMR (o millor, a Civia), etc.
Hello, anybody home?
Hello, anybody home?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
http://www.elbruguers.cat/noticia/-/jou ... A-AMPLIADA
L’alcalde de Gavà, Joaquim Balsera demana a la Generalitat millores en el servei de la línia R2
02 dic 2010 12:28:00
L’Ajuntament sol·licita un augment de les freqüències de pas i una ampliació dels horaris, sobretot els divendres i els caps de setmana
L’alcalde de Gavà, Joaquim Balsera, ha plantejat a l’Executiu català, com a gestor del servei de Rodalies de RENFE, diferents propostes per a la millora del servei de la línia R2 que enllaça Gavà amb l’estació de Barcelona-Sants. Aquestes propostes van adreçades a ampliar el servei durant tots els dies de la setmana, que actualment està operatiu de 5.06 h del matí (de Gavà a Barcelona) fins a les 22.41 hores (sentit Barcelona-Gavà) durant tots els dies de la setmana. El consistori planteja incrementar la freqüència de pas dels combois entre les 5 i les 9 hores, i entre les 22 i les 23.30 hores. Altres propostes passen per avançar la primera sortida a les 4.50 hores, de dilluns a dijous, i endarrerir la darrera tornada a les 23.30 h. Per als divendres, la primera sortida també s’avançaria a les 4.50 hores mentre que la darrera tornada seria a les 2 de la matinada, coincidint amb l’horari del metro.
Quant als dissabtes, es proposa avançar la primera sortida a les 5 del matí, i endarrerir la darrera tornada a la 1 de la matinada, així com mantenir la freqüència de pas de tornada a Gavà en període d’1 hora coincidint amb el non-stop del metro. Els diumenges, el servei seria de les 5 del matí a les 23.30 hores.
Per a l'alcalde de Gavà, Joaquim Balsera “Aquesta petició és fruit de la reflexió i l'estudi comparatiu amb altres localitats de la corona metropolitana, com Sabadell o Mataró, que diposen, per exemple del servei dels FFGG, i gaudeixen d'un horari més ampli de servei per poder arribar fins a Barcelona”. Balsera ha admès, que “si bé és cert que en els últims anys s'ha millorat força en matèria de mobilitat, amb un major servei de les línies d'autobusos, i invertint en infraestructures com la important obra de l'estació, que actualment s'està executant i que contribuiran a modernitzar-la i a fer-la més accessible, encara cal seguir treballant”. Balsera s'ha referit a l'important projecte de la nova línia de rodalies R3, que amb tres estacions a Gavà, millorarà notablement la connexió amb Barcelona i amb altres localitats del voltant, com ara Cornellà i Esplugues.
Malgrat tot, l'alcalde considera que "cal fer un esforç en l'explotació de les infraestructures actualment disponibles, especialment durant els caps de setmana, com a resposta a una de les reivindicacions fetes pels joves”. Segons Balsera, “amb les propostes que ha fet Gavà es podrà anar fins a Barcelona amb transport públic per gaudir de l'oci nocturn, garantint així una mobilitat responsable, tal i com succeix en altres localitats properes”
L’alcalde de Gavà, Joaquim Balsera demana a la Generalitat millores en el servei de la línia R2
02 dic 2010 12:28:00
L’Ajuntament sol·licita un augment de les freqüències de pas i una ampliació dels horaris, sobretot els divendres i els caps de setmana
L’alcalde de Gavà, Joaquim Balsera, ha plantejat a l’Executiu català, com a gestor del servei de Rodalies de RENFE, diferents propostes per a la millora del servei de la línia R2 que enllaça Gavà amb l’estació de Barcelona-Sants. Aquestes propostes van adreçades a ampliar el servei durant tots els dies de la setmana, que actualment està operatiu de 5.06 h del matí (de Gavà a Barcelona) fins a les 22.41 hores (sentit Barcelona-Gavà) durant tots els dies de la setmana. El consistori planteja incrementar la freqüència de pas dels combois entre les 5 i les 9 hores, i entre les 22 i les 23.30 hores. Altres propostes passen per avançar la primera sortida a les 4.50 hores, de dilluns a dijous, i endarrerir la darrera tornada a les 23.30 h. Per als divendres, la primera sortida també s’avançaria a les 4.50 hores mentre que la darrera tornada seria a les 2 de la matinada, coincidint amb l’horari del metro.
Quant als dissabtes, es proposa avançar la primera sortida a les 5 del matí, i endarrerir la darrera tornada a la 1 de la matinada, així com mantenir la freqüència de pas de tornada a Gavà en període d’1 hora coincidint amb el non-stop del metro. Els diumenges, el servei seria de les 5 del matí a les 23.30 hores.
Per a l'alcalde de Gavà, Joaquim Balsera “Aquesta petició és fruit de la reflexió i l'estudi comparatiu amb altres localitats de la corona metropolitana, com Sabadell o Mataró, que diposen, per exemple del servei dels FFGG, i gaudeixen d'un horari més ampli de servei per poder arribar fins a Barcelona”. Balsera ha admès, que “si bé és cert que en els últims anys s'ha millorat força en matèria de mobilitat, amb un major servei de les línies d'autobusos, i invertint en infraestructures com la important obra de l'estació, que actualment s'està executant i que contribuiran a modernitzar-la i a fer-la més accessible, encara cal seguir treballant”. Balsera s'ha referit a l'important projecte de la nova línia de rodalies R3, que amb tres estacions a Gavà, millorarà notablement la connexió amb Barcelona i amb altres localitats del voltant, com ara Cornellà i Esplugues.
Malgrat tot, l'alcalde considera que "cal fer un esforç en l'explotació de les infraestructures actualment disponibles, especialment durant els caps de setmana, com a resposta a una de les reivindicacions fetes pels joves”. Segons Balsera, “amb les propostes que ha fet Gavà es podrà anar fins a Barcelona amb transport públic per gaudir de l'oci nocturn, garantint així una mobilitat responsable, tal i com succeix en altres localitats properes”
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cada dia s'aprenen coses noves
Ara resulta que el DPTOP fa les obres d'amagatotis...Per a l'alcalde de Gavà, Joaquim Balsera “Aquesta petició és fruit de la reflexió i l'estudi comparatiu amb altres localitats de la corona metropolitana, com Sabadell o Mataró, que diposen, per exemple del servei dels FFGG, i gaudeixen d'un horari més ampli de servei per poder arribar fins a Barcelona”.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
De quin partit és el tal Balsera?
Ho dic per què despenent de quin partit sigui, més aviat pot anar comptant els dies que li queden per plegar...
S´ha de ser ruc.
Ho dic per què despenent de quin partit sigui, més aviat pot anar comptant els dies que li queden per plegar...
S´ha de ser ruc.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Del PSC.437.001 wrote:De quin partit és el tal Balsera?
Ho dic per què despenent de quin partit sigui, més aviat pot anar comptant els dies que li queden per plegar...
S´ha de ser ruc.
Sobre la notícia en si,em fa gràcia aixó de demanar el non-stop a les nits,OK que demani en non-stop,peró abans de demanar el non-stop per qué no reclama més seguretat?I si reclama en non-stop,per qué no reclama que aquest non-stop amb la conidició d'un augment significatiu de la seguretat,inclòs que les Mossos d'Esquadra és facin un passeig per els Rodalies Non-Stop?Ara mateix obrir Rodalies la nit dels dissabtes sense cap augment de la seguretat em sembla perillòs.
I sobre l'augment de freqüències,si l'augment de freqüències és a canvi de fer parar tots els trens a totes les estacions,no,no i no.Em nego a que els viatgers que venen de més enllà haguin de trigar encara més per qué un senyor vol que al seu poble hi passi mes trens,els 6 trens hora/sentit de dies laborables considero que és bona freqüència,millorable peró bona freqüència,si de cas seria millor reclamar els 6 trens hora/sentit durant tot el dia,ja que al matí hi ha una franja amb nomès 4 trens hora/sentit.Tot i que li dóno la raó a que s'hauria d'afegir algún tren per la nit sobretot direcció Barcelona,per exemple un tren que surti de Vilanova a les 22.45,23.00 o 23.15 estaria molt bé.A Terrassa l'últim tren surt a les 23.15,a Vilanova en canvi és a les 22.19,i a Vilanova amb més raó hauria de ser l’últim tren passades les 23.00,ja que a l’R2 Sud hi ha més “oci”.Ho considero molt injust aixó últim.
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Tens raó, si ja en un tren de dia, de vegades fa por...
I potser caldria incrementar freqüències de dia també, però ara per ara, impossible...
I potser caldria incrementar freqüències de dia també, però ara per ara, impossible...
Re: R2 Sud: fins quan el calvari???
Ho posaré també a la secció d´estacions de rodalies en reformes, però convé que sapigueu que a Cubelles hi ha limitació de velocitat per inici d´obres del pas inferior.