Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
A http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=561288 parlen de les conseqüències del tall del túnel de la Meridiana, que ha fet baixar d'un 15% en els usuaris de les línies de Rodalies que passen per allà, i que la Generalitat farà quan acabi el tall una campanya de publicitat per recuperar passatgers.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Ara mateix no estic per casa, peró una veïna m'ha dit que un obrer de 22 anys ha mort quan un montacarregues pujava per la rampa que veieu en anteriors imatges i ha volcat sobre el treballador. Va ser a l'una de la nit
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Lamentable notícia L'havia llegit a diaris per internet, i a tots, al menys al matí, deien que havia mort un obrer al districte de Sant Andreu, sense fer cap mena d'esment a les obres de Sagrera-Meridianamajosa wrote:Ara mateix no estic per casa, peró una veïna m'ha dit que un obrer de 22 anys ha mort quan un montacarregues pujava per la rampa que veieu en anteriors imatges i ha volcat sobre el treballador. Va ser a l'una de la nit
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
El periódico de Cataluña: Martes, 27 de julio del 2010 - 08:23h
EUROPA PRESS (BARCELONA)
Muere un trabajador en un accidente laboral en Sant Andreu
Un trabajador de la construcción murió anoche en Barcelona al volcarle el toro mecánico con el que estaba operando en unas obras en el distrito de Sant Andreu.
Según los Mossos d'Esquadra, el accidente laboral ocurrió sobre las 20.57 horas del lunes cuando el toro de obra con el que trabajaba el operario volcó, causándole la muerte.
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 6950.shtml
EUROPA PRESS (BARCELONA)
Muere un trabajador en un accidente laboral en Sant Andreu
Un trabajador de la construcción murió anoche en Barcelona al volcarle el toro mecánico con el que estaba operando en unas obras en el distrito de Sant Andreu.
Según los Mossos d'Esquadra, el accidente laboral ocurrió sobre las 20.57 horas del lunes cuando el toro de obra con el que trabajaba el operario volcó, causándole la muerte.
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... 6950.shtml
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
L'obra té un historial d'incidents destacable com el cas de quan va volcar un camió per intentar aixecar molt pes. He trobat la imatge d'aquell moment.
No m'extranya el accident perqué la rampa és excesiva. Els camions que la pujen han de agafar impuls perqué si no poden quedar aturats i han de tornar enrere. Quan hi ha cues, nomes poden pujar si els ajuda la retroexcavadora, empenyent amb la pala
No m'extranya el accident perqué la rampa és excesiva. Els camions que la pujen han de agafar impuls perqué si no poden quedar aturats i han de tornar enrere. Quan hi ha cues, nomes poden pujar si els ajuda la retroexcavadora, empenyent amb la pala
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Us informo que el túnel sota la Meridiana es reobrirà el dia 6 de setembre una setmana abans del que estava previst.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Han anat les obres més depressa del que és pensava,potser?josep_serre wrote:Us informo que el túnel sota la Meridiana es reobrirà el dia 6 de setembre una setmana abans del que estava previst.
Peró,el 6 de setembre hi passaràn trens en servei o potser faràn proves abans del 13 de setembre?Sí és la primera opció,hauràn de canviar TOTS els cartells que diuen que l'afectació és fins el 12 de setembre,i informar-lo per megafonia,per qué sinó el cacau de desinformació està assegurat.
Una bona notícia pels usuaris sobretot de la R3,R4 Nord i R7 que ara podràn anar al centre de Barcelona sense el transbord incòmode de metro a Fabra i Puig.I als usuaris de la R1 i R4 Sud un altre cop(com els de l'R3,R4 Nord i R7)a patir la sobresaturació del túnel de Pl.Catalunya,les esperes eternes a L'Hospitalet pels embuts que és formen.Durant el tall,com el túnel de Pl.Catalunya hi han menys trànsit de trens,a L'Hospitalet entren i surten menys trens,i aixó ha ajudat a millorar i molt la puntualitat i en general el servei a les línies R1 i la R4 Sud,i desde el tall dle túnel de la Meridiana ja no hi ha les esperes eternes a L'Hospitalet.Jo sincerament desde el punt de vista d'un viatger de l'R4 Sud com jo,no se si considerar-lo bona o mala notícia la reobertura del túnel de la Meridiana,tot i aixó,anar a Fabra i Puig-Sant Andreu Arenal ara mateix és una mica odissea,i per tant,s'agraeix l'obertura del túnel.
I els Civia que circulàn a la R4 Sud suposo que els treuràn.
Last edited by Mako448 on Friday 13/08/2010 21:14, edited 1 time in total.
Re: Alteracions de servei a Renfe per obres
Que acabin las obres abans d'hora es d'agrair, ara com a viatger últimament bastant habitual de la R-4 sud, per mi tál com está ara seria perfecte que continués, prefereixo mil vegades un SVC-Badalona que no fins Manresa, un recorregut de punta a punta molt llarg i que si surten problemas a una banda o l'altra tots pagem las consecuéncias, a més certament els horaris en general sembla que van millor, i després ens quedarem sense Civias...personalment m'agraden més que las 447, en fí...potser millor sobretot per la R-4 nord, R-3 i R-7, però per mi ja dic la R-4 sud la deixaria igual fins Badalona o potser contnuant alguns serveis fins Mataró, no solament de Molins sino també de Vilafranca mateix.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... #more-4182
La circulació ferroviària al tram Sant Andreu Arenal – Arc de Triomf es restablirà el 6 de setembre vinent
Les línies R1, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya recuperaran el seu recorregut habitual una setmana abans del previst per l’òptim desenvolupament de les obres que executa Adif a l’estació de Sagrera - Meridiana
El projecte, que compta amb un pressupost de 34,3 MEUR, convertirà la futura estació en un dels principals intercanviadors de Barcelona
La circulació ferroviària entre les estacions de Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf es restablirà el 6 de setembre vinent, després que Adif hagi executat les obres per a la construcció de la futura estació de Sagrera - Meridiana que afectaven el tram de túnel situat entre ambdues estacions. D’aquesta manera, les línies R3 (l’Hospitalet - Puigcerdà per Vic), R4 (Sant Vicenç de Calders - Manresa per Vilafranca del Penedès) i R7 (l’Hospitalet - Martorell per Cerdanyola Universitat) de Rodalies de Catalunya recuperaran el seu recorregut habitual una setmana abans de la previsió inicial i coincidint amb l’inici del curs escolar.
Gràcies a l’òptim desenvolupament dels treballs i a l’esforç d’empreses i Administracions, ha estat possible avançar la data de reobertura del trànsit ferroviari en el trajecte Sant Andreu Arenal - Arc de Triomf. Així, a principis d’estiu el Govern de la Generalitat i el Ministeri de Foment, a través d’Adif i Renfe, van considerar necessari avançar uns dies la recuperació dels serveis de Rodalia per tal de facilitar el retorn a la plena activitat després de les vacances i van dur a terme un intens esforç de planificació de les obres per assolir aquest objectiu.
En aquests moments, les obres es concentren en ultimar l’estructura de l’andana, el muntatge de la via, la col•locació dels elements de la catenària rígida i els dispositius i cablejat de les instal•lacions de seguretat i comunicacions. Els nous plans d’execució facilitaran que els treballs restants a la plataforma ferroviària es duguin a terme en horari nocturn, evitant afectacions importants al servei.
A causa d’aquestes obres, des del 28 de març passat es va modificar el servei de les línies R3, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya.
Durant l’execució dels treballs ha estat necessari establir una programació de serveis que facilités la connexió dels serveis de Rodalies de Catalunya a la resta de l’àrea metropolitana. D’aquesta manera, les línies R3, R4 nord i R7 iniciaven i finalitzaven el seu recorregut a Sant Andreu Arenal, on els viatgers comptaven amb enllaç amb Metro o un servei d’autobusos de reforç a primera hora del matí. Per la seva banda, la R4 sud iniciava i finalitzava el seu recorregut a Badalona.
A més, tot i haver reforçat les alternatives de servei a l’arribada a Sant Andreu Arenal, es va establir una campanya d’informació per als viatgers de les línies afectades de les alternatives de què disposaven en les poblacions d’origen, tant d’altres serveis de línies de Rodalies de Catalunya, com altres sistemes ferroviaris com FGC.
Informació i Atenció al Client
Per atendre les necessitats d’informació dels viatgers, la Generalitat de Catalunya, Adif i Renfe han reforçat els equips d’atenció al client i de seguretat a les estacions afectades. Així mateix, s’ha comptat amb diversos suports d’informació.
330.000 fulletons horaris
71.500 díptics a estacions d’origen amb alternatives de servei
Cartells a trens i estacions
Missatges a la megafonia de trens i estacions
Màquines autovenda
Pantalles informatives
Servei SMS
Telèfon d’informació: 902 41 00 41
http://www.gencat.cat/rodalies
Un dels principals intercanviadors de Barcelona
La nova estació de rodalies de Sagrera - Meridiana, la construcció de la qual representa una inversió superior a 34,3 MEUR, serà un dels principals intercanviadors de transport de la ciutat. La seva execució s’emmarca en l’acord signat el 17 de maig de 2007 entre el Ministeri de Foment i la Generalitat per a la realització d’obres de millora de la xarxa d’ample convencional a Catalunya.
Les noves instal•lacions, amb una superfície de 4.843 m2 , s’ubiquen dins del túnel que discorre sota l’avinguda Meridiana, entre les línies L1 i L5 de Metro, junt a l’estació de la Sagrera. La seva posada en servei permetrà l’intercanvi de viatgers de les línies R3, R4 i R7 de Rodalies amb les línies L1, L5, L9 i L10 de Metro, millorant així la intermodalitat entre serveis de transport públic a Barcelona.
Avenç de les obres
Adif ja ha finalitzat els treballs per adaptar la configuració del túnel, l’estructura en calaix de la qual s’ha perllongat en 114 metres, fins assolir els 370 metres de longitud. D’aquesta manera, s’ha culminat la demolició de 10.000 m3 al llarg de 680 metres de la volta de l’antic túnel i el rebaix de la rasant ferroviària, mitjançant la retirada de 35.000 m3 de terres.
Gràcies a aquestes actuacions, s’està executant l’estructura de l’andana central, de 200 metres de longitud i 6,4 d’amplada, i que estarà situada a 68 cm respecte de la cota de carril.
També s’estan duent a terme els treballs en els accessos al vestíbul de l’intercanviador i a l’específic per a Rodalies, emplaçat al carrer de Martí Molins. Ambdós accessos, situats als extrems de l’andana, estaran dotats d’escales fixes i mecàniques, a més d’ascensors, facilitant així, els desplaçaments a les persones amb la mobilitat reduïda.
L’estructura de l’andana es completarà amb la construcció d’una sortida d’emergència en la part central i la instal•lació d’un fals sostre i revestiments als laterals formats per planxes d’acer.
El desenvolupament de les obres també està permetent avançar en el muntatge de la superestructura. D’aquesta manera, durant els pròxims dies culminarà la col•locació de 1.300 metres de via en placa, formada per carril i travesses sobre una llosa de formigó.
Així mateix, s’està col•locant una manta elastomèrica a les zones properes als habitatges situats entre els carrers de Garcilaso i d’Olesa. La instal•lació d’aquest element i l’adopció del sistema de via en placa contribuiran a la reducció de l’impacte acústic i les vibracions generades pel trànsit ferroviari.
També s’estan muntant els sistemes d’electrificació, mitjançant la col•locació de les fixacions per als perfiles de la catenària rígida en una longitud total de 1.350 metres. El muntatge d’aquests sistemes completarà, a més, el projecte d’instal•lació de la nova catenària als túnels de Barcelona.
En paral•lel, s’està efectuant l’estesa de cablejat per a les instal•lacions de seguretat i comunicacions.
Una vegada culminats els treballs a l’entorn de la infraestructura, les obres de construcció de la nova estació continuaran amb la finalització de les infraestructures i l’arquitectura interior dels vestíbuls i dels accessos.
La circulació ferroviària al tram Sant Andreu Arenal – Arc de Triomf es restablirà el 6 de setembre vinent
Les línies R1, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya recuperaran el seu recorregut habitual una setmana abans del previst per l’òptim desenvolupament de les obres que executa Adif a l’estació de Sagrera - Meridiana
El projecte, que compta amb un pressupost de 34,3 MEUR, convertirà la futura estació en un dels principals intercanviadors de Barcelona
La circulació ferroviària entre les estacions de Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf es restablirà el 6 de setembre vinent, després que Adif hagi executat les obres per a la construcció de la futura estació de Sagrera - Meridiana que afectaven el tram de túnel situat entre ambdues estacions. D’aquesta manera, les línies R3 (l’Hospitalet - Puigcerdà per Vic), R4 (Sant Vicenç de Calders - Manresa per Vilafranca del Penedès) i R7 (l’Hospitalet - Martorell per Cerdanyola Universitat) de Rodalies de Catalunya recuperaran el seu recorregut habitual una setmana abans de la previsió inicial i coincidint amb l’inici del curs escolar.
Gràcies a l’òptim desenvolupament dels treballs i a l’esforç d’empreses i Administracions, ha estat possible avançar la data de reobertura del trànsit ferroviari en el trajecte Sant Andreu Arenal - Arc de Triomf. Així, a principis d’estiu el Govern de la Generalitat i el Ministeri de Foment, a través d’Adif i Renfe, van considerar necessari avançar uns dies la recuperació dels serveis de Rodalia per tal de facilitar el retorn a la plena activitat després de les vacances i van dur a terme un intens esforç de planificació de les obres per assolir aquest objectiu.
En aquests moments, les obres es concentren en ultimar l’estructura de l’andana, el muntatge de la via, la col•locació dels elements de la catenària rígida i els dispositius i cablejat de les instal•lacions de seguretat i comunicacions. Els nous plans d’execució facilitaran que els treballs restants a la plataforma ferroviària es duguin a terme en horari nocturn, evitant afectacions importants al servei.
A causa d’aquestes obres, des del 28 de març passat es va modificar el servei de les línies R3, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya.
Durant l’execució dels treballs ha estat necessari establir una programació de serveis que facilités la connexió dels serveis de Rodalies de Catalunya a la resta de l’àrea metropolitana. D’aquesta manera, les línies R3, R4 nord i R7 iniciaven i finalitzaven el seu recorregut a Sant Andreu Arenal, on els viatgers comptaven amb enllaç amb Metro o un servei d’autobusos de reforç a primera hora del matí. Per la seva banda, la R4 sud iniciava i finalitzava el seu recorregut a Badalona.
A més, tot i haver reforçat les alternatives de servei a l’arribada a Sant Andreu Arenal, es va establir una campanya d’informació per als viatgers de les línies afectades de les alternatives de què disposaven en les poblacions d’origen, tant d’altres serveis de línies de Rodalies de Catalunya, com altres sistemes ferroviaris com FGC.
Informació i Atenció al Client
Per atendre les necessitats d’informació dels viatgers, la Generalitat de Catalunya, Adif i Renfe han reforçat els equips d’atenció al client i de seguretat a les estacions afectades. Així mateix, s’ha comptat amb diversos suports d’informació.
330.000 fulletons horaris
71.500 díptics a estacions d’origen amb alternatives de servei
Cartells a trens i estacions
Missatges a la megafonia de trens i estacions
Màquines autovenda
Pantalles informatives
Servei SMS
Telèfon d’informació: 902 41 00 41
http://www.gencat.cat/rodalies
Un dels principals intercanviadors de Barcelona
La nova estació de rodalies de Sagrera - Meridiana, la construcció de la qual representa una inversió superior a 34,3 MEUR, serà un dels principals intercanviadors de transport de la ciutat. La seva execució s’emmarca en l’acord signat el 17 de maig de 2007 entre el Ministeri de Foment i la Generalitat per a la realització d’obres de millora de la xarxa d’ample convencional a Catalunya.
Les noves instal•lacions, amb una superfície de 4.843 m2 , s’ubiquen dins del túnel que discorre sota l’avinguda Meridiana, entre les línies L1 i L5 de Metro, junt a l’estació de la Sagrera. La seva posada en servei permetrà l’intercanvi de viatgers de les línies R3, R4 i R7 de Rodalies amb les línies L1, L5, L9 i L10 de Metro, millorant així la intermodalitat entre serveis de transport públic a Barcelona.
Avenç de les obres
Adif ja ha finalitzat els treballs per adaptar la configuració del túnel, l’estructura en calaix de la qual s’ha perllongat en 114 metres, fins assolir els 370 metres de longitud. D’aquesta manera, s’ha culminat la demolició de 10.000 m3 al llarg de 680 metres de la volta de l’antic túnel i el rebaix de la rasant ferroviària, mitjançant la retirada de 35.000 m3 de terres.
Gràcies a aquestes actuacions, s’està executant l’estructura de l’andana central, de 200 metres de longitud i 6,4 d’amplada, i que estarà situada a 68 cm respecte de la cota de carril.
També s’estan duent a terme els treballs en els accessos al vestíbul de l’intercanviador i a l’específic per a Rodalies, emplaçat al carrer de Martí Molins. Ambdós accessos, situats als extrems de l’andana, estaran dotats d’escales fixes i mecàniques, a més d’ascensors, facilitant així, els desplaçaments a les persones amb la mobilitat reduïda.
L’estructura de l’andana es completarà amb la construcció d’una sortida d’emergència en la part central i la instal•lació d’un fals sostre i revestiments als laterals formats per planxes d’acer.
El desenvolupament de les obres també està permetent avançar en el muntatge de la superestructura. D’aquesta manera, durant els pròxims dies culminarà la col•locació de 1.300 metres de via en placa, formada per carril i travesses sobre una llosa de formigó.
Així mateix, s’està col•locant una manta elastomèrica a les zones properes als habitatges situats entre els carrers de Garcilaso i d’Olesa. La instal•lació d’aquest element i l’adopció del sistema de via en placa contribuiran a la reducció de l’impacte acústic i les vibracions generades pel trànsit ferroviari.
També s’estan muntant els sistemes d’electrificació, mitjançant la col•locació de les fixacions per als perfiles de la catenària rígida en una longitud total de 1.350 metres. El muntatge d’aquests sistemes completarà, a més, el projecte d’instal•lació de la nova catenària als túnels de Barcelona.
En paral•lel, s’està efectuant l’estesa de cablejat per a les instal•lacions de seguretat i comunicacions.
Una vegada culminats els treballs a l’entorn de la infraestructura, les obres de construcció de la nova estació continuaran amb la finalització de les infraestructures i l’arquitectura interior dels vestíbuls i dels accessos.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
És una bona notícia! Sembla que per un cop s'han fet bé les coses en aquest país. Esperem que no sorgeixi cap imprevist d'última hora...
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Ara esperem que donin tota la informació necessària per a que tothom se'n assabenti.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
I que no tardin massa en publicar els horaris amb les seves pertinents modificacions...
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Pels usuaris de l'R3,R4 Nord i R7 serà una bona notícia,peró pels usuaris de l'R4 Sud no se jo si serà bona o dolenta.Desde que l'R4 Sud acaba a Badalona la puntualitat i el servei ha millorat MOLT.A partir de 6 setembre tornarem als típics retards de 10-15 minuts de l'R4,de les esperes eternes a dins del tren a L'Hospitalet i els cistellaments de vies a certa estació,els retards durant tots els dies laborables sense excepció que hi havien cada tarda als trens que passaven per la via 8 de Sants,repeteixo cada tarda menys en cap de setmana els trens de les vies 8 passaven amb mínim 7 minuts de retard.
He escoltat conversacions d'usuaris dins dels trens de l'R4 Sud dient que prefereixen que els trens acabin a Badalona.
Tot i aixó,no deixa de ser una bona notícia.Millor que ens beneficiem tots que uns pocs.
He escoltat conversacions d'usuaris dins dels trens de l'R4 Sud dient que prefereixen que els trens acabin a Badalona.
Tot i aixó,no deixa de ser una bona notícia.Millor que ens beneficiem tots que uns pocs.
Nova línia R5?
Atenció a la notícia relacionada a la web de l'Ajuntament de Barcelona. Realment, hi ha algú a la pàgina que no surt del cotxe oficial
http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN
Les línies R3, R4 i R5 de rodalies recuperen el seu recorregut habitual
publicat el 19/08/2010 a les 16:57 h. Redacció bcn.cat
El dia 6 de setembre es restablirà la circulació ferroviària al tram Sant Andreu Arenal-Arc de Triomf. Així, les línies R3, R4 i R5 de rodalies recuperen el seu recorregut habitual una setmana abans del previst a causa del bon funcionament de les obres que executa Adif a l'estació de Sagrera-Meridiana.
La circulació ferroviària entre les estacions de Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf es restablirà el 6 de setembre, després que Adif hagi executat les obres per a la construcció de la futura estació de Sagrera-Meridiana, que afectaven el tram de túnel situat entre les dues estacions.
D'aquesta manera, les línies R3 (l'Hospitalet-Puigcerdà per Vic), R4 (Sant Vicenç de Calders-Manresa per Vilafranca del Penedès) i R7 (l'Hospitalet-Martorell per Cerdanyola Universitat) de Rodalies de Catalunya recuperaran el seu recorregut habitual una setmana abans de la previsió inicial.
A principis d'estiu el Govern de la Generalitat i el Ministeri de Foment, a través d'Adif i Renfe, van considerar necessari avançar uns dies la recuperació dels serveis de Rodalies per tal de facilitar el retorn a la plena activitat després de les vacances.
A causa d'aquestes obres, des del 28 de març passat es va modificar el servei de les línies R3, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya.
Les línies R3, R4 nord i R7 iniciaven i finalitzaven el seu recorregut a Sant Andreu Arenal, on els viatgers tenien enllaç amb metro i un servei d'autobusos de reforç a primera hora del matí. Per la seva banda, la línia R4 sud iniciava i finalitzava el seu recorregut a Badalona.
A més, es va establir una campanya d'informació per als viatgers de les línies afectades.
Un dels principals intercanviadors de Barcelona
La nova estació de rodalies de Sagrera-Meridiana, la construcció de la qual representa una inversió superior a 34,3 milions d'euros, serà un dels principals intercanviadors de transport de la ciutat.
Les noves instal·lacions, amb una superfície de 4.843 m2, s'ubiquen dins del túnel que discorre sota l'avinguda Meridiana, entre les línies L1 i L5 del metro. La seva posada en servei permetrà l'intercanvi de viatgers de les línies R3, R4 i R7 de rodalies amb les línies L1, L5, L9 i L10 del metro.
http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN
Les línies R3, R4 i R5 de rodalies recuperen el seu recorregut habitual
publicat el 19/08/2010 a les 16:57 h. Redacció bcn.cat
El dia 6 de setembre es restablirà la circulació ferroviària al tram Sant Andreu Arenal-Arc de Triomf. Així, les línies R3, R4 i R5 de rodalies recuperen el seu recorregut habitual una setmana abans del previst a causa del bon funcionament de les obres que executa Adif a l'estació de Sagrera-Meridiana.
La circulació ferroviària entre les estacions de Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf es restablirà el 6 de setembre, després que Adif hagi executat les obres per a la construcció de la futura estació de Sagrera-Meridiana, que afectaven el tram de túnel situat entre les dues estacions.
D'aquesta manera, les línies R3 (l'Hospitalet-Puigcerdà per Vic), R4 (Sant Vicenç de Calders-Manresa per Vilafranca del Penedès) i R7 (l'Hospitalet-Martorell per Cerdanyola Universitat) de Rodalies de Catalunya recuperaran el seu recorregut habitual una setmana abans de la previsió inicial.
A principis d'estiu el Govern de la Generalitat i el Ministeri de Foment, a través d'Adif i Renfe, van considerar necessari avançar uns dies la recuperació dels serveis de Rodalies per tal de facilitar el retorn a la plena activitat després de les vacances.
A causa d'aquestes obres, des del 28 de març passat es va modificar el servei de les línies R3, R4 i R7 de Rodalies de Catalunya.
Les línies R3, R4 nord i R7 iniciaven i finalitzaven el seu recorregut a Sant Andreu Arenal, on els viatgers tenien enllaç amb metro i un servei d'autobusos de reforç a primera hora del matí. Per la seva banda, la línia R4 sud iniciava i finalitzava el seu recorregut a Badalona.
A més, es va establir una campanya d'informació per als viatgers de les línies afectades.
Un dels principals intercanviadors de Barcelona
La nova estació de rodalies de Sagrera-Meridiana, la construcció de la qual representa una inversió superior a 34,3 milions d'euros, serà un dels principals intercanviadors de transport de la ciutat.
Les noves instal·lacions, amb una superfície de 4.843 m2, s'ubiquen dins del túnel que discorre sota l'avinguda Meridiana, entre les línies L1 i L5 del metro. La seva posada en servei permetrà l'intercanvi de viatgers de les línies R3, R4 i R7 de rodalies amb les línies L1, L5, L9 i L10 del metro.
Adif amb corona
Per cert, fixeu-vos en el logo d'Adif al comunicat de premsa: http://w3.bcn.es/fitxers/home/adif2.410.pdf
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Semblaria que han agafat el document original, escrit en castellà, l'han traduït (algunes faltes ho delaten), han desplaçat el logo d'ADIF des del marge superior dret fins a l'esquerre, tapant el del Ministeri de Foment (expressament?), i han afegir els logos de Rodalies i de la Generalitat.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
En el cas dels logos, crec que el que ha passat és un error informàtic que ha mogut el logo d'ADIF cap a l'esquerra. Segurament, anava entre el logo de Fomento i el de Rodalies, on ha quedat un espai en blanc. És un problema que pot passar, per exemple, quan es fa un PDF.
Això sí, demostra que ningú ha estat capaç de mirar-se la nota, segurament feta per un becari amb escassos coneixements d'ofimàtica, abans de publicar-la. Són una colla de CUTRES.
Això sí, demostra que ningú ha estat capaç de mirar-se la nota, segurament feta per un becari amb escassos coneixements d'ofimàtica, abans de publicar-la. Són una colla de CUTRES.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Entre els de l'Ajuntament de Barcelona i aquests...Que ens ho deixin fer als del FTC lo dels comunicats
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Bueno haviam si es veritat que el dia 6 ja puc agafa el tren a Arc de Triomf, perque quine creu desde març.
Ara que ja tenen Rosalies, espero que no la converteixen en un Cactuslies.
Ara que ja tenen Rosalies, espero que no la converteixen en un Cactuslies.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Segons el 3/24 i 3cat24,el proper 6 de setembre s'obrirà l'estació de Sagrera-Meridiana de Rodalia.
M'ho crec o no m'ho crec?
M'ho crec o no m'ho crec?