Barcelona / Madrid - Paris

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
Jacob.CH

Barcelona / Madrid - Paris

Post by Jacob.CH »

Hola bon dia

estic pensant que quan s'obri al servei la LAV de Barcelona a Figueres, que se'n faran dels serveis nocturns d'Elipsos, principalment entre Madrid i Barcelona amb Paris?
Suposo que es substituirà per tren d'alta velocitat entre Barcelona i potser Madrid amb Paris o alguna cosa així, no?
marc
N8
N8

Re: Barcelona / Madrid - Paris

Post by marc »

Jo crec que aprofitaran per allargar la ruta, com porten molts anys dient que feran. Ja seria hora que hi hagues un trenhotel entre BCN i Londres o amb Berlin
De nou al FTC
Jacob.CH

Post by Jacob.CH »

Hi estic d'acord, però si fos fins a Londres com es farà servei, arrastrat per una locomotora elèctrica de les del eurotunnel?
Guigui
Administrador

Noves connexions

Post by Guigui »

Per a idees de connexions nocturnes en AV des de Barcelona, tot i que segurament no es farien amb el material actual, vegeu el següent fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9633
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
suiza1957
N4
N4

Post by suiza1957 »

Per cert, ahi van detenir a Paris a cuatre brasilenys que van viola una noya en aquest tren.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”