Sons d'anunci de parada
Anuncis i sons
Hola
He tingut l'oportunitat de pujar a una 5000. Tot be excepte el so que anuncia la sortida dels trens (i el del interior). Us adjunto 2 exemples d'altres son d'altres trens perque veieu el que vull dir.
He tingut l'oportunitat de pujar a una 5000. Tot be excepte el so que anuncia la sortida dels trens (i el del interior). Us adjunto 2 exemples d'altres son d'altres trens perque veieu el que vull dir.
- Attachments
-
- sons.zip
- (son amb mp3, pero el sistema no em deixa pujar-ho)
- (77.01 KiB) Downloaded 417 times
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Santfeliuenc
- N10
MP3
Hola,
Os comunico que desde ayer se deberían poder subir ya archivos mp3 al foro, pero tened cuidado con los tamaños de los mismos porque si os pasais mucho, habrá que hacer limpieza de vez en cuando por el espacio disponible, no vaya a ser que al Sr. Wefer le dé algo.
Saludos,
Sergio
Os comunico que desde ayer se deberían poder subir ya archivos mp3 al foro, pero tened cuidado con los tamaños de los mismos porque si os pasais mucho, habrá que hacer limpieza de vez en cuando por el espacio disponible, no vaya a ser que al Sr. Wefer le dé algo.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Anuncis i sons
Sensacionals sons! D'on són?deneru wrote:Hola
I el de la SNCF, és el que substitueix al que hi havia al metro fa 2 anys? No tinc l'arxiu, però tenia 8 notes...si serveix d'algo...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Els sons son de la linia Yamanote de Tokyo. Operada per la JR (Japan Railways). Totes les linies de Tokyo tenen sons diferenciats, doncs aixi la gent quan baixa per les escales sap quin tren esta sortint (cosa realment innecessaria perque alla els trens surten a l'hora prefixada i mai els he vist amb retras).
Aquest és el só característic del metro de la linia 2(si no m'equivoco) de Budapest. No sé si és aquest el só al que et referies. Tot i això adjunto dos exemples: un és la musiqueta d'anunci d'estació i l'altre és el mateix però anunciant, a mès, l'arribada a l'estació de Deak. Espero que us agradi...Fran-Ikarus wrote:Algú tindria el del Metro de Budapest? És molt característic, i fa 4 anys que vaig ser-hi (tinc una mica d'enyorança...)
- Attachments
-
- pruntyog.zip
- Musiqueta d'anunci d'estació
- (39.61 KiB) Downloaded 214 times
-
- deak.zip
- Anunci de l'estació de Deak
- (73.47 KiB) Downloaded 230 times
- Fran-Ikarus
- N11
Per a estar bé, moguem-nos millor
Faig un "up" d'aquest tema, per si algú no ha vist aquests dos anuncis dels TER de la SNCF:
La Belle
Le Guépard
La Belle
Le Guépard
- wefer
- Administrador
Sons d'anunci de parada
Obro aquest fil per adjuntar els diversos tons que es fan servir per anunciar les parades en els diferents mitjans de transport.
Començo amb l'utilitzat en alguns regionals alemanys... encara que sembli la sintonia d'un anunci de la Oktoberfest
Començo amb l'utilitzat en alguns regionals alemanys... encara que sembli la sintonia d'un anunci de la Oktoberfest
- Attachments
-
- regional-berlin.mp3
- Anunci parada regional Berlin
- (162 KiB) Downloaded 354 times
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Sons d'anunci de parada
Molt bona idea!
Desgraciadament no m'he posat mai a capturar audio, així que no en tinc cap, però prenc nota i en pròximes sortides ho faré. La que si que tinc gravada (però a la ment) és la de Berlín, perquè amb al de dies que vaig arribar a agafar l'U-Bahn i l'S-Bahn...
Al metro de München crec recordar que les parades les anunciaven els propis conductors, sense cap gravació.
Desgraciadament no m'he posat mai a capturar audio, així que no en tinc cap, però prenc nota i en pròximes sortides ho faré. La que si que tinc gravada (però a la ment) és la de Berlín, perquè amb al de dies que vaig arribar a agafar l'U-Bahn i l'S-Bahn...
Al metro de München crec recordar que les parades les anunciaven els propis conductors, sense cap gravació.
Instagram: Ferrocarril | Aviació