Els transports a les guies de viatge, prou actualitzats?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
metring
Administrador

Els transports a les guies de viatge, prou actualitzats?

Post by metring »

Enceto un fil per parlar de si heu trobat que, quan heu comprat una guia de viatge, o agafat d'una biblioteca i era d'una edició recent o del mateix any, heu trobat que no estaven prou actualitzada la informació sobre el transport públic de la ciutat, i per exemple, els mapes estaven obsolets o desfasats. Jo per exemple, vaig agafar una guia de Berlín d'aquest mateix any d'una editorial que al menys de moment no diré i a la qual he enviat mail per explicar-los els errors, i no apareixien coses com una nova línia de metro, una estació com la de Hauptbahnhof, que ara és la principal, o canvis de noms d'estacions que no apareixen. Us ha passat algun cop?
Guigui
Administrador

Sempre passa

Post by Guigui »

No recordo cap cas concret, però com a norma general, vaig amb molt de compte amb informació sobre coses sotmeses a variacions en publicacions estàtiques com són les guies de viatge. Això inclou tarifes de transports i ampliacions o reduccions de servei, però també preus d'hotels, restaurants i monuments així com (re)obertures o tancaments d'establiments diversos.

El més fiable, i molt sovint és possible, és accedir directament al proveïdor del servei per internet.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
aim
N9
N9

Re: Els transports a les guies de viatge, prou actualitzats?

Post by aim »

Que no surti la Haupbahnhof és delicte... a més de ser la principal ja porta uns quants anys oberta (va ser pel 2006, crec). Si la guia dius que era d'aquest any, és simplement imperdonable que es mengin la Hbf... què hi havia en el seu lloc? La Lehrter Bahnhof? :avall

Jo no m'he trobat cap pifia greu, més que res perquè al viatjar només m'informo de lo bàsic (normalment a la web de la companyia) i desprès ja em guio allà mateix amb els mapes de les estacions.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
metring
Administrador

Re: Els transports a les guies de viatge, prou actualitzats?

Post by metring »

aim wrote:Que no surti la Haupbahnhof és delicte... a més de ser la principal ja porta uns quants anys oberta (va ser pel 2006, crec). Si la guia dius que era d'aquest any, és simplement imperdonable que es mengin la Hbf... què hi havia en el seu lloc? La Lehrter Bahnhof? :avall

Jo no m'he trobat cap pifia greu, més que res perquè al viatjar només m'informo de lo bàsic (normalment a la web de la companyia) i desprès ja em guio allà mateix amb els mapes de les estacions.
Bé, al mapa desplegable no apareixia ni de bon tros cop a estació principal, només a la guia un breu paràgraf fet a corre cuita, i una foto d'una altre estació :x
Guigui
Administrador

Preferències

Post by Guigui »

En general, solc comprar guies alemanyes o angleses/australianes. Solen ser les més actualitzades i completes. Si de cas, alguna edició local segons el país (especialment, França).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”