Hola, l'altre día la meva germana volía anar a lleida amb Catalunya Expres, aixi que li vaig recomanar que anés a SVC en comptes de Barcelona i que allá agafés el CEX. El problema es que a la famosa web (laberint), de renfe només apareixía els preus del trajecte Tarragona - Lleida. Solució? Googlear... Ja que de SVC a Tarragona no sabiem el preu, per fernos una aproximació real. Ni rastre a internet. A diferencia de rodalies. Dóna l'impresió que les tarifes de les MD están amagades.
P.D. Avans que m'ho aconselleu, Si, Podría haber-hi anat amb avant pero ella prefería pagar menys ja que està a l'atur
Tarifes invisibles a MD
- Pere
- N9
Re: Tarifes invisibles a MD
Doncs bé, jo no he tingut cap problema a la pàgina de renfe en cercar el preu. Són 7,50 amb Catalunya exprés i 6,60 amb el Regional del matí.Alex_C4 wrote:Hola, l'altre día la meva germana volía anar a lleida amb Catalunya Expres, aixi que li vaig recomanar que anés a SVC en comptes de Barcelona i que allá agafés el CEX. El problema es que a la famosa web (laberint), de renfe només apareixía els preus del trajecte Tarragona - Lleida. Solució? Googlear... Ja que de SVC a Tarragona no sabiem el preu, per fernos una aproximació real. Ni rastre a internet. A diferencia de rodalies. Dóna l'impresió que les tarifes de les MD están amagades.
P.D. Avans que m'ho aconselleu, Si, Podría haber-hi anat amb avant pero ella prefería pagar menys ja que està a l'atur
Et recordo que a http://www.renfe.com/viajeros/index.html has de seleccionar "Ver todas las estaciones" posar origen St Vicenç de Calders, destinació Lleida, i un cop et surten els horaris també et surt la columna de preus...
Si tens Carnet Jove has de calcular tu mateix una reducció del 20% sobre aquests preus.
- genissimon
- N10
Re: Tarifes invisibles a MD
El problema és que fins fa uns dies l'apartat d'horaris en català de la web de renfe no funcionava gens bé... potser per aquí ve el problema.Pere wrote:Doncs bé, jo no he tingut cap problema a la pàgina de renfe en cercar el preu. Són 7,50 amb Catalunya exprés i 6,60 amb el Regional del matí.Alex_C4 wrote:Hola, l'altre día la meva germana volía anar a lleida amb Catalunya Expres, aixi que li vaig recomanar que anés a SVC en comptes de Barcelona i que allá agafés el CEX. El problema es que a la famosa web (laberint), de renfe només apareixía els preus del trajecte Tarragona - Lleida. Solució? Googlear... Ja que de SVC a Tarragona no sabiem el preu, per fernos una aproximació real. Ni rastre a internet. A diferencia de rodalies. Dóna l'impresió que les tarifes de les MD están amagades.
Et recordo que a http://www.renfe.com/viajeros/index.html has de seleccionar "Ver todas las estaciones" posar origen St Vicenç de Calders, destinació Lleida, i un cop et surten els horaris també et surt la columna de preus...
Si tens Carnet Jove has de calcular tu mateix una reducció del 20% sobre aquests preus.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.