Grafitis als trens
Re: Grafitis als trens
Ho dic per murs, panells, cotxes, ...
Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz
Atenció! reflexió:
Creieu que hi hauria alguna possiblitat (o manera) on la decoració del material i la técnica del grafiti es donessin la mà????
Jo crec que si...avui en dia, quan es pinta o decora quelcom, es fa amb les técniques actuals...
Creieu que hi hauria alguna possiblitat (o manera) on la decoració del material i la técnica del grafiti es donessin la mà????
Jo crec que si...avui en dia, quan es pinta o decora quelcom, es fa amb les técniques actuals...
El licor Calisay no se bebe, se saborea
- wefer
- Administrador
Evidentment.calisay wrote:Creieu que hi hauria alguna possiblitat (o manera) on la decoració del material i la técnica del grafiti es donessin la mà????
És que amb el tema dels grafitis s'ha creat una d'aquelles mentides que, de tant repetir-la, s'ha tornat veritat: la de que el grafiti ha de ser, per força, fet en condicions il·legals, i si es fa legalment és com si no tingués valor per als seus autors.
És com si diguéssim: m'agrada conduïr, però si no agafo un cotxe robat no li trobo la gràcia. Doncs aleshores és que estàs malalt del terrat, què vols que et digui!!!
El resum és tant senzill com: sí al grafiti com a art fins i tot en la decoració de trens, però contra els delinqüents que destrossen la propietat pública, mà dura i penes de presó.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
No me'n recordo on era, però ahir vaig veure una notícia on botiguers i graffiters havien arribat a un acord perquè aquests pintessin les persianes de les botigues. Així, els botiguers s'asseguraven que ningú més hi pintés allà i els graffiters tenien un espai per pintar legalment.
Si, pel Guinardó. Precisament per allà, vam veure la porta d'una verduleria a on havien pintat un plàtan exhibicionista, espantant a una pera i una maduixa
En el cas dels trens, podria ser a l'estil d'aquells trens japonesos amb dibuixos manga, però autòcton.
En el cas dels trens, podria ser a l'estil d'aquells trens japonesos amb dibuixos manga, però autòcton.
- Archie-250
- N6
Els trens de Japó, son uns dels trens que he vist mes nets, juntament amb alguns dels països Europeus com Suïssa.
NO ESTIC D´ACORD.Si volen imposar el seu maleït art que es pinten el seu coxe o casa seva.Jo no li imposo a ningú el que a mi m´agrada i si faig alguna cosa mal feta em sancionen.Així que es fiquin els sprays on els hi....
pedrofgc wrote:NO ESTIC D´ACORD.Si volen imposar el seu maleït art que es pinten el seu coxe o casa seva.Jo no li imposo a ningú el que a mi m´agrada i si faig alguna cosa mal feta em sancionen.Així que es fiquin els sprays on els hi....
Clar.
Salutacions des d'Andorra!
Ahi a St. Andreu Comptal una 470 de Regionals tota pintada y al darrera una 449 també pintada.Indignant.
Potser l'ideal seria precisament no donar bombo i plateret a aquestes actituds.pedrofgc wrote:Ahi a St. Andreu Comptal una 470 de Regionals tota pintada y al darrera una 449 també pintada.Indignant.
...I no dir-li "comptal" a Sant Andreu Comtalmetring wrote:Potser l'ideal seria precisament no donar bombo i plateret a aquestes actituds.pedrofgc wrote:Ahi a St. Andreu Comptal una 470 de Regionals tota pintada y al darrera una 449 també pintada.Indignant.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
l'altre dia estan a Port-Bou estava esperant la arribada de una 449. Cuan arriba veig que portava un graffiti, pero no estava "acabat".
o sigui que aquestos """artistes""" han arribat fins i tot als trens mes moderns
o sigui que aquestos """artistes""" han arribat fins i tot als trens mes moderns
Aixo del graffitis nomes s´acabara quand:
1º) A les escoles ensenyin que el bens publics els paguem entre tots.
2º) El pares de les criautures o el grafiters comenssin a pagar de forma ordinaria els danys.
3º) El jutjets, la policia i les propies companyies de ferrocarril se coordinin, i emprenguin una batalla contra aquests indiviues que son qualsevol cosa, i no es mereixen mes que el rebutj de tothom.
I espero que no tinguin que prendan mesures, com per eixemple si per culpa d ún de aquest tipus hi ha un accidente greu i ambs morts, que sembla que es quan es preocupan els politics.
1º) A les escoles ensenyin que el bens publics els paguem entre tots.
2º) El pares de les criautures o el grafiters comenssin a pagar de forma ordinaria els danys.
3º) El jutjets, la policia i les propies companyies de ferrocarril se coordinin, i emprenguin una batalla contra aquests indiviues que son qualsevol cosa, i no es mereixen mes que el rebutj de tothom.
I espero que no tinguin que prendan mesures, com per eixemple si per culpa d ún de aquest tipus hi ha un accidente greu i ambs morts, que sembla que es quan es preocupan els politics.
- Guigui
- Administrador
Graffitus interruptus
Els deuria sorprendre un segurata i arrencarien a córrer, com a bons covards que són aquests marrans immadurs.aso111 wrote:Cuan arriba veig que portava un graffiti, pero no estava "acabat".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
sí, jo també ho he pensat quan ho he llegit.
ESO NO PASARA NUNCA.Prefieren limpiar y limpiar y retirar y retirar trenes y parece que asi tienen el problema resuelto.Yo creo que deberian evitar que los pintaran sancionando a los grafiteros y protegiendo los trenes,ademas siempre son los mismos los que pintan y no creo que sea tan dificil cogerlos.
- wefer
- Administrador
L'altra dia quan sortia del metro, hi havia una noia que estava netejant unes pintades de la boca del metro. Doncs bé, abans de fer-les desaparèixer, les fotografiava una a una. Pel que tinc entès, es van guardant totes les fotos i quan s'aconsegueix agafar un dels culpables, s'examinen grafològicament per tal de carregar-los el màxim de delictes possibles i que hagin de pagar-ne els costos de neteja.pedrofgc wrote:siempre son los mismos los que pintan y no creo que sea tan dificil cogerlos.
És evident que agafar algú que fa pintades in-fraganti és difícil, però tard o d'hora, sigui perquè es confien, o perquè tenen mala sort, amb el temps se'ls acaba enxampant. Pot trigar 1, 2 o 3 anys, però al final cauen... i aleshores se'ls ha de carregar tot el que han fet. imagineu-vos si han d'acabar pagant 50.000 o 60.000 euros de cop, quines ganes tindran de tornar-ho a fer.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Escarment
Si és així, crec que se'n fa massa poca publicitat. Altrament, potser alguns d'aquests descerebrats escarmentarien, ja que molts només semblen entrar en raó quan se'ls toca la butxaca.wefer wrote:És evident que agafar algú que fa pintades in-fraganti és difícil, però tard o d'hora, sigui perquè es confien, o perquè tenen mala sort, amb el temps se'ls acaba enxampant. Pot trigar 1, 2 o 3 anys, però al final cauen... i aleshores se'ls ha de carregar tot el que han fet. imagineu-vos si han d'acabar pagant 50.000 o 60.000 euros de cop, quines ganes tindran de tornar-ho a fer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
la gran majoria son menors d'edat i es declaren insolvents. Com ja vaig dir fa temps, va haver una iniciativa que consistia en venir els caps de setmana a esborrar tots els graffitis de les instal.lacions de metro. Això va acabar quan van enxampar al fill d'un advocat que va presentar una denúncia.
- wefer
- Administrador
Els seus tutors legals n'han de ser els responsables, o com a mínim n'haurien de ser. Si no és així, les lleis estan mal fetes.El LLOP wrote:la gran majoria son menors d'edat i es declaren insolvents.