victorcasta wrote:No cal quedar-se amb aquestes xifres. L'ampliació de l'L5 beneficia directament a molta més gent que els habitants del Carmel, del Coll i la Teixonera. És una via més ràpida d'accés per a la gent del nord del Barcelonès per arribar a l'Hospital de la Vall d'Hebron o al campus universitari de Mundet, per exemple, i que amb l'obertura de l'estació de rodalia a La Sagrera, beneficiarà a molta més gent que arriba del Vallès.
m.h.t. wrote:Jo tampoc crec que hagués estat tan difícil fer el tram d'L11 perllongament de l'L4. Si no l'han fet de doble vía és perque no han volgut. Si aquesta línia s'ha d'ampliar, es volen millorar freqüències o es vol integrar en l'L4, s'haurà de fer de doble vía sí o sí.
Wefer, t'has descuïdat de Can Cuiàs, que al pertànyer a Montcada i Reixac, no surt al web de l'Ajuntament de Barcelona.
Aquest barri suma un grapat més de gent.
Peeeeeeero, si un dia allarguessin la L11 cap a més endins de Montcada, Cerdanyola, etc., em sembla que encara beneficiaria a més gent. Cal pensar també en el futur, no només en el present.
wefer wrote:La L11 hauria de desparèixer, i integrar-la amb la L4
S'hauria de dotar tot el traçat de via doble i estacions amb andanes de 100 metres.
S'hauria de tancar l'estació de Ciutat Meridiana, allargant l'estació de Can Cuiàs sentit Barcelona, creant un nou vestíbul que mitjançant ascebsors inclinats anés a sortir aproximadament on ara és l'estació de Ciutat Meridiana.
La L4, així, s'hauria de prolongar cap a Cerdanyola, amb bona part del traçat en superfície.
Després, hi hauria dues opcions: o bé arribar a l'Autònoma, o bé anar cap a Ripollet. Segurament la millor opció seria una bifurcació per arribar a ambdós llocs.
Tot això permetria fer el traçat entre Nou Barris i l'Autònoma en menys de 20 minuts, a més de mallar la xarxa.
I potser que en fil citat, es podria tornar a parlar de les possibilitats d'unificar les L4 i 11.
En resum, ara es fa la feina que no compta de cara a les eleccions: la de facilitar la vida als quatre desgraciats que han de malviure al transport públic, tan utilitzat per la casta del cotxe oficial.
Bones vacances, senyors polítics!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
FESTA POPULAR CELEBRACIÓ INAUGURACIÓ PROLONGACIÓ L5 METRO CARMEL,TEIXONERA I VALL D'HEBRON. AMB ALCALDE JORDI HEREU I PRESIDENT JOSÉ MONTILLA (PARLAMENTS D' AUTORITATS A LES 19:00)
A la Rambla del Carmel, Dimarts 7 de Setembre, Cantonada Carrer Llobregós
femeh wrote:Festa Popular: INAUGURACIÓ PROLONGACIÓ L5 METRO
FESTA POPULAR CELEBRACIÓ INAUGURACIÓ PROLONGACIÓ L5 METRO CARMEL,TEIXONERA I VALL D'HEBRON. AMB ALCALDE JORDI HEREU I PRESIDENT JOSÉ MONTILLA (PARLAMENTS D' AUTORITATS A LES 19:00)
A la Rambla del Carmel, Dimarts 7 de Setembre, Cantonada Carrer Llobregós
És una broma, no?
(no t'ho prenguis malament, "femeh", no ho dic per tu, ho dic pels polítics )
Edito: per cert, el lloc ón es farà aquesta segona inauguració queda lluny de la plaça Pastrana i de l'accés Llobregos de l'estació d'El Carmel. Suposo que tindrán tanta cara que inauguraran per segon cop el metro sense trepitjar el metro.
femeh wrote:Festa Popular: INAUGURACIÓ PROLONGACIÓ L5 METRO
FESTA POPULAR CELEBRACIÓ INAUGURACIÓ PROLONGACIÓ L5 METRO CARMEL,TEIXONERA I VALL D'HEBRON. AMB ALCALDE JORDI HEREU I PRESIDENT JOSÉ MONTILLA (PARLAMENTS D' AUTORITATS A LES 19:00)
A la Rambla del Carmel, Dimarts 7 de Setembre, Cantonada Carrer Llobregós
Però quina burla és aquesta?
Com a resident al barri del Carmel això em sembla una veritable humiliació als veïns...
És clar que, el govern de CiU també va fer una festa al 2002 per a celebrar l'inici de les obres... Vergonyós també!
Però quina manera de fer el pena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Realment, cada dia es van superant en lo cutre. Ja que "reinauguren" (sort que no hi havia d'haver cap inauguració, després del mer*er), al menys que arreglin la sortida de Pastrana (si, allà on abans hi havien habitatges i ara és un terreny sense cap mena de gràcia) i deixin de fer el ridícul amb l'ascensor "anti-PMR", que ja només fa falta que ens vagin penjant llufes al darrera durant tot l'any!!
L'altre dia vaig fer el trajecte Vall d'Hebron-Carmel i vaig trigar més temps en accedir a l'andana d'origen i sortir al carrer de destinació que en el trajecte en sí (inclòs temps d'espera). Ho trobo molt laberíntic... conec el terreny i sé que és complicat, pero no sé si han trobat la fòrmula ideal.
Pel que fa a la decoració, veig un abús de l'acer inoxidable (cansa una mica, no?) i trobo un encert la recuperació de rajoles de marbre vetejat com a les estacions de fa quaranta anys (aquell marbre marronós de la L4), però en aquest cas, en verd. No sé si es troben a més llocs, pero al tapis roulant de Carmel hi són.
El que em sembla indignant és l'enganxina de cinta mètrica que acompanya totes les escales mecàniques i tapissos. És una burla pretesament graciosa que fa més antipàtics -si és possible- els trajectes fins a la sortida.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Trytasa Baldaquino wrote:L'altre dia vaig fer el trajecte Vall d'Hebron-Carmel i vaig trigar més temps en accedir a l'andana d'origen i sortir al carrer de destinació que en el trajecte en sí (inclòs temps d'espera). Ho trobo molt laberíntic... conec el terreny i sé que és complicat, pero no sé si han trobat la fòrmula ideal.
Pel que fa a la decoració, veig un abús de l'acer inoxidable (cansa una mica, no?) i trobo un encert la recuperació de rajoles de marbre vetejat com a les estacions de fa quaranta anys (aquell marbre marronós de la L4), però en aquest cas, en verd. No sé si es troben a més llocs, pero al tapis roulant de Carmel hi són.
El que em sembla indignant és l'enganxina de cinta mètrica que acompanya totes les escales mecàniques i tapissos. És una burla pretesament graciosa que fa més antipàtics -si és possible- els trajectes fins a la sortida.
I encara que no han posat la cinta mètrica amb forma de soga, per a que algú desesperat per sortir d'allà no es pengi
No sé ara, però el dia després de la inauguració, apart del Nanas que recobria alguna paret, feia una mica d'olor a basar xinès.
femeh wrote:Festa Popular: INAUGURACIÓ PROLONGACIÓ L5 METRO
FESTA POPULAR CELEBRACIÓ INAUGURACIÓ PROLONGACIÓ L5 METRO CARMEL,TEIXONERA I VALL D'HEBRON. AMB ALCALDE JORDI HEREU I PRESIDENT JOSÉ MONTILLA (PARLAMENTS D' AUTORITATS A LES 19:00)
A la Rambla del Carmel, Dimarts 7 de Setembre, Cantonada Carrer Llobregós
Pel que sembla, ja estava previst:
jovesperiodistescarmel wrote:
El Metro Arribarà finalment al Carmel entre els últims dies del mes de Juliol o els Primers d'Agost ho ha confirmat avui en roda de premsa el Conseller Joaquim Nadal.
A banda de posar-se en funcionament l'estació del Carmel de la Linea 5 es posaran dues estacions mes corresponents al nou tram de la linea 5 (Horta-Vall d'Hebrón), una de les parades serà el Coll-La Teixonera molt aprop del Carrer Santuaris a tocar del Centre Civic del Carmel i per acabar l'Estacio de Vall d'Hebron de la Nova Linea 5 que enllaçarà directament amb la L3 del metro de Barcelona. Es preveu que entri en funcionament en aquestes dates que us comentavem anteriorment. La Festa d'Inauguració oficial segons ens comenten és realitzaria al tornar de vacances al començament del mes de Setembre a la Rambla del Carmel.
En seguirem informant d'aquesta noticia.
:bufon
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Per molt previst que estigués, em sembla ofensiu que vagin fent tantes celebracions, quan la cosa no va ser per celebrar precisament fa més de 5 anys i mig, i per respecte a la gent de la zona, se'n haurien d'estar d'interessos electoralistes i no fer res més, que els deixin tranquils d'una vegada!
No és només ofensiu. Es una estafa en tota la regla. La inauguració d'una cosa que ja va ser inaugurada cinc setmanes abans i amb presència dels mateixos polítics. Em sembla que m'hi passaré amb una caixa d'ous podrits.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.