Seguiment de les obres al Carmel

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by wefer »

Miquel wrote:Montilla no guanyarà per venir a dir 2 discursos a les 19h al Carmel.
Doncs en els anuncis electorals que ja porten els autobusos de TMB, sembla que el govern li dóna força importància a tot el que fa referència al metro:

Image

A part de ser publicitat enganyosa, per cert...
Fa gràcia també que segons sembla, el metro no el construeix la societat, ni el govern, ni tan sols els socialistes... sinó en Montilla ell solet. O potser prefereixen que els electors no recordin que en Montilla és del PSC-PSOE, vés a saber.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by Platanito »

Miquel wrote:No inaguren res 2 cops, continuen amb els actes d'inaguració.
Seria injust que allà on hi han inaguracions es fà la festa i aquí no.

Ademes, no crec que aquesta festa mogui la balança electoral, Montilla no guanyarà per venir a dir 2 discursos a les 19h al Carmel.
Llavors el que sobrava, el que era injustificat, és que el dia 30 de juliol el servei no comencés fins les 15 hores perquè abans havien d'anar-hi els polítics a fer-se la foto. Aquell acte va ser intolerable, i s'hauria de demanar resposabilitats polítiques als que el van perpetrar.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by wefer »

Per cert: molta inauguració i molta tonteria política, però a la majoria de les estacions de la L5 la línia continua acabant a Horta.
Potser que facin menys festes i es dediquin a rectificar els rètols d'una (...) vegada encara que sigui posant uns simples adhesius.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by Miquel »

Platanito wrote:
Miquel wrote:No inaguren res 2 cops, continuen amb els actes d'inaguració.
Seria injust que allà on hi han inaguracions es fà la festa i aquí no.

Ademes, no crec que aquesta festa mogui la balança electoral, Montilla no guanyarà per venir a dir 2 discursos a les 19h al Carmel.
Llavors el que sobrava, el que era injustificat, és que el dia 30 de juliol el servei no comencés fins les 15 hores perquè abans havien d'anar-hi els polítics a fer-se la foto. Aquell acte va ser intolerable, i s'hauria de demanar resposabilitats polítiques als que el van perpetrar.
El que és injustificant, és que els usuaris no poguem estar a l'acte d'inaguració de dins del metro. I tinguem que esperar 3 hores més a estrenar el servei.
wefer wrote:Per cert: molta inauguració i molta tonteria política, però a la majoria de les estacions de la L5 la línia continua acabant a Horta.
Potser que facin menys festes i es dediquin a rectificar els rètols d'una (...) vegada encara que sigui posant uns simples adhesius.
Els rètols nous els deuen estar acabant, no crec que per esperar els rètols, posem adhesius, ja que seria llençar els diners.

Sobre la campanya, evidentment que es enganyosa, les inaguracions cauen on cauen, no és més que sort que en Montilla inaguri L10, L2 i L5.
Les obres podrien haver trigat una mica més i quedar-se amb les ganes.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Presa de pèl

Post by Guigui »

Tot el que els polítics facin per a autobombo pagant-ho tots nosaltres, és una estafa i una malversació de fons públics. Per tant, reitero: fem quedada amb xiulets?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by wefer »

Miquel wrote:Els rètols nous els deuen estar acabant, no crec que per esperar els rètols, posem adhesius, ja que seria llençar els diners.
D'acord... però per exemple menys van durar els adhesius d'aquella campanya de "+càmeres" i coses semblants, que van empastifar tot el metro. I en canvi només tenien la utilitat de l'autobombo.
Aureli
N6
N6
Posts: 168
Joined: Monday 02/05/2005 9:10
Location: El Carmel, Barcelona

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by Aureli »

Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar, jejejeje...

Visca el metro del Carmel...!

LA botifarra molt bona i la coca i la xocolata també...!

:)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by metring »

Aureli wrote:Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar, jejejeje...

Visca el metro del Carmel...!

LA botifarra molt bona i la coca i la xocolata també...!

:)
Juas!! Una maledicció bíblica, impressionant!!! xD
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by wefer »

Aureli wrote:Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar
Déu existeix. Al·leluia germans!!!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by metring »

wefer wrote:
Aureli wrote:Ha plogut a bots i barrals quan els polítics han pujat a l'estrada i han començat a parlar
Déu existeix. Al·leluia germans!!!!
Que vagi dient l'Stephen Hawking :twisted:
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Polònia rules!

Post by Guigui »

Una demostració més que el poder real a Catalunya el té el Polònia. En Molina ha activat el botonet...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by metring »

Al menys tenen sentit de l'humor :)

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... talun.html

[...]Hereu, que ha recibido con un saludo y sonrisas a Montilla a su llegada a el Carmel, ha asegurado que el Ayuntamiento de Barcelona "se mojará ahora y en el futuro" por el barrio, y ha puesto la llegada del Metro como ejemplo de la dignidad de la zona.[...]

:riure
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by metring »

Avui hem estat a l'estació de Vall d'Hebron L5. Dues coses:

-Què coi han fet al terra de l'andana, que està mig gratat amb "Nanas" i ha perdut la lluentor, però només en algunes parts? Si el problema era que relliscava, no es podia fer servir una sol·lució menys cutre?

-Un únic ascensor per anar a cada cantó, sobretot el de l'hospital, cues i més cues de gent per agafar-lo, perquè evidentment, és una llauna haver de pujar i baixar tantes escales mecàniques. En aquesta estació s'haurien d'haver posat al menys dos ascensors de gran capacitat. Jo veig ben clar que qui va dissenyar l'estació no va pensar en absolut en la gent. Un 0 :avall
User avatar
Vilarrubla
N8
N8
Posts: 673
Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
Location: Urgell(et)

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by Vilarrubla »

Els ascensors són per a PMR, invidents, gent gran, dones embarrassades, gent que puguin tenir un problema en un moment concret o que vagin carregats amb maletes o carros no per la gent vaga que li fa mandra anar amb escales mecàniques.

Es posen escales mecàniques i no ascensors de gran capacitat perquè poden dur més gent els primers.


Si és que al final la gent voldrà que els deixem a la planta baixa de casa sense haver caminat ni un segon...
El que trobo dolç a tu t'amargue.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by metring »

Igualment, l'ascensor és massa petit, i massa, massa gent l'espera. Per alguna cosa deu ser. La gent no està per històries, vol anar ràpida pel metro, no fer excursions, i això és el que passa a les noves estacions de la prolongació de la L5. Que em digueu que per 1 o dues escales mecàniques, el qui pot que les agafi i deixi els ascensors, val, però per 7 o 8...

Quantes escales serien estacions de la L9 com la de Fondo? Algú ho sap?
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by wefer »

Vilarrubla wrote:Si és que al final la gent voldrà que els deixem a la planta baixa de casa sense haver caminat ni un segon...
No es tracta d'això. Es tracta de que es perd més temps sortint de l'estació del que trigues arribant-hi en metro.
Perquè si no es tractava d'arribar amb menys temps a Vall d'Hebron, aleshores no calia que es gastessin una milionada en el metro. Amb una tartana de cavalls ja fèiem ;)

Per tenir una idea del desastre: quan arriba un tren a l'estació, la gent de l'anterior tren encara està esperant que arribi l'ascensor per pujar al vestíbul :x

És a dir: el disseny de l'estació de la L5 a Vall d'Hebron, a l'igual que la de la L4 a Sagrera, és un absolut fracàs. No funcionen, ja que la gent no fa servir les escales per raons lògiques.
El que és increïble és com és possible que havent fet tants estudis com es deuen haver fet, havent-hi participat arquitectes, etc, s'hagi pogut fer un nyap similar que faci que la gent acabi apinyant-se a cops de colze dins d'un diminut ascensor, mentre la resta de vestíbuls, escales, etc estan buits. És bastant patètic i surrealista, i obligarà a refer aquestes estacions en poc temps.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by metring »

Clar, és que no es pot dir que pujar 7 o 8 escales, per molt mecàniques que siguin, no es pugin només per mandra, sinó perquè és excessivament lent, la gent va a l'hospital, a veure un malalt, perquè no es troba bé... Que no és el mateix anar a uns grans magatzems d'esbarjo que sortir del metro!
Jo de moment espero a veure si algú sap si calien o no ascensors de gran capacitat per a estacions de les línies 9 i 10, o els han posat perquè si.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by victorcasta »

wefer wrote:És a dir: el disseny de l'estació de la L5 a Vall d'Hebron, a l'igual que la de la L4 a Sagrera, és un absolut fracàs. No funcionen, ja que la gent no fa servir les escales per raons lògiques.
El que és increïble és com és possible que havent fet tants estudis com es deuen haver fet, havent-hi participat arquitectes, etc, s'hagi pogut fer un nyap similar que faci que la gent acabi apinyant-se a cops de colze dins d'un diminut ascensor, mentre la resta de vestíbuls, escales, etc estan buits. És bastant patètic i surrealista, i obligarà a refer aquestes estacions en poc temps.
Els estudis estan fets i demostren que les escales mecàniques absorbeixen molta més gent que un ascensor de gran capacitat. Està demostrat i és per això que en les estacions amb previsió de més afluència no hi ha ascensors de gran capacitat sinó escales mecàniques. El problema només rau en que la gent és VAGA i s'ha mal acostumat a agafar l'ascensor per norma, quan hauria de ser l'excepció. Què fem? Posem els ascensors amagadets perquè ningú els vegi? Perquè si hem de fer el metro a menys profunditat, ja ens podem anar oblidant de fer més metro... O posem a un policia o un vigilant a la porta de l'ascensor per dir "a tu no et cal pujar a l'ascensor"?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by metring »

Els fets són els que són, ho veiem bé o malament, la gent no puja les escales mecàniques de Vall d'Hebron, i no n'hi ha més. Així que per molts estudis que facin, la realitat és una altre. A mi el que em sembla malament és que s'agafi l'ascensor per 2 o 3 escales mecàniques, però per tantes no m'estranya.
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Post by 122-042-132 »

D'acord que millor haver posat ascensors de gran capacitat, però tampoc en hi ha per tant; els quatre trams d'escales mecàniques de connexió entre línies a Vall d'Hebron, en quan t'hi acostumes els fas sense ni adonar-t'en compte. Jo els utilitzo quasibé cada dia, doncs per anar de casa (estació Maragall) fins la feina (estació Vallcarca) és una molt bona combinació.
A la línia 6 del metro de Madrid hi ha trams de sis escales mecàniques, i al metro de Londres (no son trams, però son llarguissimes), i aneu a l'estació de Woodly Park-Zoo-Adams Morgan a Washington DC, tens la opció de l'escala mecànica (uns tres minuts de pujada ó baixada) i sí no, el petit ascensor (com els de Barcelona). Aquest és el problema de les línies de metro a gran profunditat. En el cas de la Vall d'Hebron també cal tindre present que fer un pou del tipus de la línia 9 era inviable atesa la ubicació de la estació L5 creuant per sota de la L3, i amb el nus viari que hi ha a sobre (Ronda de Dalt) amb més de 120.000 cotxes al dia. Tot aixó és va estudiar, valorar i és va optar per aquesta solució. D'ací un temps ens hi haurem acostumat. Salut!
Last edited by 122-042-132 on Monday 18/10/2010 15:04, edited 3 times in total.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”