http://www.terceraopinion.net/2010/09/0 ... hes-y-que/
Si usted es de esas miserables personas que utiliza el transporte público para ir cada día al trabajo, de ésas que prefiere moverse en bicicleta por la ciudad, de ésas tan tacañas que comparte coche para ahorrarse unos euros en gasolina, sepa que por su culpa la economía de este país se va al garete.
Y es que la sociedad del bienestar no se sostiene sola, uno debe implicarse. Lo que no podemos hacer es intentar que un coche dure años y años; hay que renovarlo como máximo cada cuatro, de lo contrario, cada mes los informativos nos darán la misma mala noticia: la venta de coches ha caído en picado.
Seguir llegint l'article:
http://www.terceraopinion.net/2010/09/0 ... hes-y-que/
Se venden menos coches, ¿y qué?
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Se venden menos coches, ¿y qué?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Se venden menos coches, ¿y qué?
Si és que som uns insolidaris, per no comprar més cotxes!
Resulta que no tenim calers, que la ciutat es contamina, que necessitem transport públic i volen fer els carrers més estrets, per no deixar passar més cotxes...Però que en seguim comprant.
Quan siguin coherents les administracions, aviseu!
Resulta que no tenim calers, que la ciutat es contamina, que necessitem transport públic i volen fer els carrers més estrets, per no deixar passar més cotxes...Però que en seguim comprant.
Quan siguin coherents les administracions, aviseu!
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Se venden menos coches, ¿y qué?
Val a dir que la zona verda va disparar la venda de motos, i reduir la de cotxes.
La diferència, però, és que aquí no es fabriquen motos... la Ossa és nova i no fa motos de ciutat, com a mínim, encara. Ara us dic una cosa, a Barcelona darrerament he de buscar aparcament (vaig den ciclomotor) perquè ara no es pot deixar a la vorera, i hi han pocs aparcaments per a vehicles de dues rodes, i tots plens (vegi's el macroaparcament de Fontanella, com omple tot el carrer, i on no hi ha mai un sol lloc). Gràcies, ajuntament de Barcelona!
La diferència, però, és que aquí no es fabriquen motos... la Ossa és nova i no fa motos de ciutat, com a mínim, encara. Ara us dic una cosa, a Barcelona darrerament he de buscar aparcament (vaig den ciclomotor) perquè ara no es pot deixar a la vorera, i hi han pocs aparcaments per a vehicles de dues rodes, i tots plens (vegi's el macroaparcament de Fontanella, com omple tot el carrer, i on no hi ha mai un sol lloc). Gràcies, ajuntament de Barcelona!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.