A El Prat s'apaguen els mòbils?
A El Prat s'apaguen els mòbils?
Pot semblar estrany, o una casualitat, jo no sé què pensar, però com a mínim, m'he adonat dos cops que el meu telèfon mòbil, quan el tren a on sóc passa per El Prat del Llobregat de Rodalies, de cop i volta, s'apaga i es torna a engegar
A algú més li ha passat? I si és afirmatiu, per què passa? Perquè una cosa és que als trens se'ls hi apagui la llum, força freqüent, però què coi té a veure amb els mòbils??
A algú més li ha passat? I si és afirmatiu, per què passa? Perquè una cosa és que als trens se'ls hi apagui la llum, força freqüent, però què coi té a veure amb els mòbils??
- cristian26
- N7
Re: A El Prat s'apaguen els mòbils?
Hi he passat molts cops en regional i no en tinc constància
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
al maig vaig anar a l'aeroport i no s'em va apagar el mobil. d'haver-se apagat hagues tingut un bon problema ja que no feia gaire que em vaig fer un contracte amb movistar i no em sabia el PIN de la nova SIM
Hi he passat un munt de cops amb tot tipus de trens i mai m'ha passat. I el mòbil que tinc actualment té més de tres anys (i que duri!)
Apagar-se no, però cobertura no n'hi ha, almenys de VOMISTAR...
Visca el metro!!
Al prat no ho se´, però això mateix hem va passar un cop a la muntanya de Montjuïc, en una zona, el mòbil s'hem va apagar dos cops i fins que no vaig sortir d'aquella zona, no va funcionar correctament. Crec que pot ser interferències en la senyal, si no no hi veig explicació.
A mi em passava al tunel de Collserola, amb el meu ja difunt Sony Ericsson (no recordo el model, pero devia tenir uns 5 anys).
S'apagava alla i a prop de La Floresta, quan anava a la UAB. A El Prat no em consta que m'hagi passat.
Salut!
S'apagava alla i a prop de La Floresta, quan anava a la UAB. A El Prat no em consta que m'hagi passat.
Salut!
Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
be últimament paso bastant seguit per el túnel de El Prat diria que sempre el mobil queda sense cobertura
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Home, a apagar-se no, però dissabte parlava pel mòbil, i a l'entrar a l'estació em vaig quedar sense cobertura, i es va tallar la trucada... (això és normal...)
- Guigui
- Administrador
Sí. És normal en un país on, per tal de treure's del damunt del paisatge urbà qualsevol infraestructura ferroviària, fan barrabassades com precisament la del Prat, amb pendents que ridiculitzen la definició d'una LAV. Comparat amb això, la falta de cobertura és la xocolata del lloro.canalcole wrote:(això és normal...)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
es possible que la catenaria d'alta velocitat pugui interferir al senyal dels mobils?
A mí m'ha succeït tres o cuatre cops, però sempre mentre escoltava la ràdio a través del telèfon.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Per fi algú a qui li passa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Busman wrote:A mí m'ha succeït tres o cuatre cops, però sempre mentre escoltava la ràdio a través del telèfon.
Jo també escoltava la ràdio, i va i s'apaga i es torna a engegar sol!
-
- N10
Deu ser cosa del terminal i/o el sistema operatiu...
- genissimon
- N10
De quina versió de Windows parlem??metring wrote:[...]Jo també escoltava la ràdio, i va i s'apaga i es torna a engegar sol!
Ho sento no m'he pogut aguantar de fer l'acudit fàcil.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Com que avui fan el Barça m'hi posaré el Puyal, a veure si torna a passar.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Em sembla que t'has equivocat en la cita.genissimon wrote:De quina versió de Windows parlem??metring wrote:[...]Jo també escoltava la ràdio, i va i s'apaga i es torna a engegar sol!
Ho sento no m'he pogut aguantar de fer l'acudit fàcil.
Salut !!