Vilarrubla wrote:Si és que al final la gent voldrà que els deixem a la planta baixa de casa sense haver caminat ni un segon...
No es tracta d'això. Es tracta de que es perd més temps sortint de l'estació del que trigues arribant-hi en metro.
Perquè si no es tractava d'arribar amb menys temps a Vall d'Hebron, aleshores no calia que es gastessin una milionada en el metro. Amb una tartana de cavalls ja fèiem
Per tenir una idea del desastre: quan arriba un tren a l'estació, la gent de l'anterior tren encara està esperant que arribi l'ascensor per pujar al vestíbul
És a dir: el disseny de l'estació de la L5 a Vall d'Hebron, a l'igual que la de la L4 a Sagrera,
és un absolut fracàs. No funcionen, ja que la gent no fa servir les escales per raons lògiques.
El que és increïble és com és possible que havent fet tants estudis com es deuen haver fet, havent-hi participat arquitectes, etc, s'hagi pogut fer un nyap similar que faci que la gent acabi apinyant-se a cops de colze dins d'un diminut ascensor, mentre la resta de vestíbuls, escales, etc estan buits. És bastant patètic i surrealista, i
obligarà a refer aquestes estacions en poc temps.