Plànols ferroviaris de Barcelona
- gralla
- N5
- Posts: 84
- Joined: Wednesday 01/09/2010 12:10
- Location: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Un treball excel.lent.
Trobo a faltar el ramal que surt després del pont de Sant Boi cap al port ¿es per alguna raó?
Gracies
Trobo a faltar el ramal que surt després del pont de Sant Boi cap al port ¿es per alguna raó?
Gracies
-
- N2
- Posts: 10
- Joined: Sunday 13/06/2010 13:38
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Vostè està parlant de la vià de connexions al port? (En realitat no és un part del metro ;-)gralla wrote:Trobo a faltar el ramal que surt després del pont de Sant Boi cap al port ¿es per alguna raó?
Gracies
Gràcies per la confirmació, és correcte així (??):El LLOP wrote:es correcte, l'agulla de Maragall està tot just a la sortida de l'estació direcció Virrei Amat encara que l'orientació de la agulla es correcte. L'observació de la agulla de Vilapicina també es correcte.
- Attachments
-
- barcelona-part.png
- (37.08 KiB) Downloaded 1765 times
Last edited by carto.metro on Monday 06/09/2010 12:16, edited 1 time in total.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Felicitats pel plànol de vies del metro de Barcelona, és un plànol molt bonic i ben actualitzat de la xarxa tot i que hi ha alguns detalls per polir. Donat que per trenscat.cat estic fent els esquemes de vies de les línies i ara estava fent el que inclou el perllongament de la L5, si no vaig errat i els plànols que tinc són correctes (del 2006) hi ha alguns errors. A Horta les diagonals que hi havien es substitueixen ambdues per una bretelle abans de l'estació (costat Vilapicina). Passat l'estació del Coll|Teixonera hi ha una diagonal entre les vies (de via 2 a via 1) per després sortir el ramal cap al dipòsit de trens, format per 5 vies i una via d'escapament per evitar que els trens entrin a la general accidentalment. Hi ha una bretelle abans d'entrar a Vall d'Hebron (correcte al mapa) i la cua de maniobres de Vall d'Hebron és de tres vies en lloc de quatre. De tota manera com ja he dit, m'encanta el plànol!
De fet he trobat un plànol del projecte per comprovar i veure més fàcilment el què t'explico (pàgina 30 del pdf):
http://www.gisa.es/gisa/documentos/espe ... 071210.pdf
De fet he trobat un plànol del projecte per comprovar i veure més fàcilment el què t'explico (pàgina 30 del pdf):
http://www.gisa.es/gisa/documentos/espe ... 071210.pdf
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
l'agulla de Maragall està correcte en ubicació però malament en orientació. Va de via 2 a via 1 i a la imatge que poses aquí, va de via 1 a via 2. Però està correcte en el que es posició, abans de l'agulla de l'enllaç, repeteixo.carto.metro wrote:Gràcies per la confirmació, és correcte així (??):El LLOP wrote:es correcte, l'agulla de Maragall està tot just a la sortida de l'estació direcció Virrei Amat encara que l'orientació de la agulla es correcte. L'observació de la agulla de Vilapicina també es correcte.
Això no es correcte. Les agulles que es van substituir van ser les de sortida de les cotxeres i pas de via 1 a via 2 on es va instal.lar una TUD i no una bretelle. L'agulla que es va substituir a Horta va ser la de la maniobra on es va canviar la orientació de la mateixa.Trenscat wrote: A Horta les diagonals que hi havien es substitueixen ambdues per una bretelle abans de l'estació (costat Vilapicina)
Si, es correcte l'agulla de via 2 a via 1 per després passar a cotxeres. De fet a al plànol ja hi apareix. El que no entenc gaire es aquesta mena de nansa que hi ha dibuixada a l'entrada de cotxeres. La via d'escapament està en direcció El Coll|Teixonera.Trenscat wrote: Passat l'estació del Coll|Teixonera hi ha una diagonal entre les vies (de via 2 a via 1) per després sortir el ramal cap al dipòsit de trens, format per 5 vies i una via d'escapament per evitar que els trens entrin a la general accidentalment.
La cua de maniobres de Vall d'Hebron té 2 vies, només 2.Trenscat wrote: Hi ha una bretelle abans d'entrar a Vall d'Hebron (correcte al mapa) i la cua de maniobres de Vall d'Hebron és de tres vies en lloc de quatre. De tota manera com ja he dit, m'encanta el plànol!
- Attachments
-
- esquema val d'hebron.JPG (14.37 KiB) Viewed 11304 times
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Gràcies per les apreciacions, pel què vec hi ha hagut canvis doncs respecte el projecte de vies del 2006!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Primer de tot donar-vos les gracies per haver-me acceptat dins del foro.
Ja comentant la imatge del post anterior, des de l'hivern passat el que era el fons de maniobra d'horta va de via 1 (carmel) a via 2 (Horta), cal dir, sobre les agulles de d'Horta que el projecte inicial preveia la instal·lació de brequels tant direcció Carmel com direcció Vilapicina.
Després actualment a Vilapicina no hi ha escapatoria com a les cotxeres de Vall d'hebron i l'agulla de vies generals de Marragall comença just on acaba l'agulla de linia 4.
http://img695.imageshack.us/i/horta.png/
Ja comentant la imatge del post anterior, des de l'hivern passat el que era el fons de maniobra d'horta va de via 1 (carmel) a via 2 (Horta), cal dir, sobre les agulles de d'Horta que el projecte inicial preveia la instal·lació de brequels tant direcció Carmel com direcció Vilapicina.
Després actualment a Vilapicina no hi ha escapatoria com a les cotxeres de Vall d'hebron i l'agulla de vies generals de Marragall comença just on acaba l'agulla de linia 4.
http://img695.imageshack.us/i/horta.png/
-
- N2
- Posts: 10
- Joined: Sunday 13/06/2010 13:38
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Ho sento, estic una mica confós .. Em temo que no han entès:
1. OK (Maragall)
2. ?? Villapicina passat, l'agulla està en l'altra direcció?
3. OK Tallers de Villapicina (no hi ha escapatòri)
4. OK Però per canviar el final de l'any (Horta)
5. ?? L'entrada y vias de Saint Genis és correcta així ?
1. OK (Maragall)
2. ?? Villapicina passat, l'agulla està en l'altra direcció?
3. OK Tallers de Villapicina (no hi ha escapatòri)
4. OK Però per canviar el final de l'any (Horta)
5. ?? L'entrada y vias de Saint Genis és correcta així ?
- Attachments
-
- barcelona-part3.png
- (90.08 KiB) Downloaded 997 times
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
1: OKcarto.metro wrote:Ho sento, estic una mica confós .. Em temo que no han entès:
1. OK (Maragall)
2. ?? Villapicina passat, l'agulla està en l'altra direcció?
3. OK Tallers de Villapicina (no hi ha escapatòri)
4. OK Però per canviar el final de l'any (Horta)
5. ?? L'entrada y vias de Saint Genis és correcta així ?
2: error, l'agulla de via general va al contrari
3: OK
4: OK
5: OK
-
- N2
- Posts: 10
- Joined: Sunday 13/06/2010 13:38
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Gràcies, he pujat una nova versió: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
ara està correcte. La via d'escapament de Vilapicina (que era la via de l'antic rentador quan era línia II) va ser suprimit quan va haver el xoc d'un tren de la sèrie 1000 contra el cul de sac el 10 d'octubre de 1996.
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Hola mapa curios de metro de barcelona, no el tinc en tamany mes gran. es de una guia turistica.
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Qui l'ha dissenyat, en Botero?
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
Hola,
Si us heu fixat als planols del metro, la majoria estan actualitzats fins l' ampliació de les linies 9 i 10 fins Sagrera pero no he trobat cap amb les ampliacions de les L5 i L2, ni tan sols als nous trams, i ja fa díes que s' han inaugurat.
L' unica explicacio que trobo es que estiguin planejant un nou diseny, perque ara per mes ampliacions encara falta molt temps.
Salutacions.
Si us heu fixat als planols del metro, la majoria estan actualitzats fins l' ampliació de les linies 9 i 10 fins Sagrera pero no he trobat cap amb les ampliacions de les L5 i L2, ni tan sols als nous trams, i ja fa díes que s' han inaugurat.
L' unica explicacio que trobo es que estiguin planejant un nou diseny, perque ara per mes ampliacions encara falta molt temps.
Salutacions.
Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
I a molts convois l'informació va més retardada com per exemple els de la L1 i L3 encara porten el plànol amb la L9 de Can Zam a Can Peixauet o quan arrivaben a Bon Pastor.iluro wrote:Hola,
Si us heu fixat als planols del metro, la majoria estan actualitzats fins l' ampliació de les linies 9 i 10 fins Sagrera pero no he trobat cap amb les ampliacions de les L5 i L2, ni tan sols als nous trams, i ja fa díes que s' han inaugurat.
L' unica explicacio que trobo es que estiguin planejant un nou diseny, perque ara per mes ampliacions encara falta molt temps.
Salutacions.
I un dia vaig veure que li van arrencar el plànol a un 4000, i a sota hi havia un on la L4 arribava a "Roquetes" (actual Via Júlia) i la L2 fins la Pau, concretament era així:
http://img.blogdeblogs.com/bcnhoy/uploa ... celona.gif
I no és d'ara, portava veient-lo desde fa uns 8 mesos, encara que fa temps que no m'hi fixo, a veure si el torno a veure.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Missatges al seu fil
Sobre els plànols desactualitzats, hi ha el següent fil obert: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=5178
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Hola de nou!
Tot i que amb retard per part meva, heus aquí la versió actualitzada del mapa d'en carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
Novetats:
- L9 & L10 oest (trams 1 i 2) passen a tenir el 2012 com a data d'obertura prevista.
- Ascensor inclinat del carrer Alguer, obert.
- Via d'escapament de Vilapicina, tancada.
Extractes, ja presents a la versió anterior:
Salutacions!
Tot i que amb retard per part meva, heus aquí la versió actualitzada del mapa d'en carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
Novetats:
- L9 & L10 oest (trams 1 i 2) passen a tenir el 2012 com a data d'obertura prevista.
- Ascensor inclinat del carrer Alguer, obert.
- Via d'escapament de Vilapicina, tancada.
Extractes, ja presents a la versió anterior:
Salutacions!
Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Em sembla que et falta acabar la cua de maniobres de Badalona|Pompeu Fabra a l'L2, no?
¿I als encreuaments de les línies, has possat per sobre la que a la realitat va per dalt?
Si és així em sembla que he vist alguna errada
Però m'ha semblat que el mapa està genial!
¿I als encreuaments de les línies, has possat per sobre la que a la realitat va per dalt?
Si és així em sembla que he vist alguna errada
Però m'ha semblat que el mapa està genial!