Veïns de Badalona volen que es digui Salut Che Guevara
Re:
Em sembla bé.metring wrote:Avui he agafat la revista Bétulo, a Badalona, i he llegit que l'Ajuntament nega que l'estació es vagi a dir així, i que el nom definitiu serà símplement La Salut.
Jo vaig néixer a Badalona i vaig viure a La Salut i no coneixia per nom la plaça Che Guevara...
El nom més correcte, al meu parer, seria: MERCAT DE LA SALUT, però LA SALUT també em sembla bé.
Visca el metro!!
- Vilarrubla
- N8
Re: Vecinos d Badalona qieren bautizar estacio Salut Che Guevara
En tot cas jo posaria Estació de Badalona del metro de Barcelona a la Salut de Che Guevara.
Ja posats... perquè no, Badalona Gorg Tarradelles, Badalona Llefià Maragall, Badalona Centre Pompeu Fabra, Badalona X Y, i anem fent.
Si volen dedicar l'estació a algun personatge, que hi fiquin motius, una placa o alguna cosa artística i no emprenyar tant amb els noms coi!!
A Londres per exemple hi ha una estació amb motius de Sherlock Holmes i no porta el seu nom. Això estaria més bé que no pas entorpir tant.
Ja posats... perquè no, Badalona Gorg Tarradelles, Badalona Llefià Maragall, Badalona Centre Pompeu Fabra, Badalona X Y, i anem fent.
Si volen dedicar l'estació a algun personatge, que hi fiquin motius, una placa o alguna cosa artística i no emprenyar tant amb els noms coi!!
A Londres per exemple hi ha una estació amb motius de Sherlock Holmes i no porta el seu nom. Això estaria més bé que no pas entorpir tant.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- Santfeliuenc
- N10
Re: Vecinos d Badalona qieren bautizar estacio Salut Che Guevara
Hola,
Totalmente de acuerdo, el nombre debería ser corto, sencillo, fácil de recordar y punto. Si luego en la estación dedican las paredes a colocra posters o poner motivos de quien sea, siempre consensuado con todos, perfecto.
Saludos,
Sergio
Vilarrubla wrote:Si volen dedicar l'estació a algun personatge, que hi fiquin motius, una placa o alguna cosa artística i no emprenyar tant amb els noms coi!!
Totalmente de acuerdo, el nombre debería ser corto, sencillo, fácil de recordar y punto. Si luego en la estación dedican las paredes a colocra posters o poner motivos de quien sea, siempre consensuado con todos, perfecto.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"