Nous orígens per a línies de Rodalies?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Trajectes aparentment sinuosos
No es tracta de fer trajectes complets, sinó oferir trajectes parcials que possiblement es juxtaposin i, de pas, desembarassar el trànsit ferroviari.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nous orígens per a línies de Rodalies?
Crec que en una xarxa de rodalies amb importants problemes de congestió com la de Barcelona, no veig convenient tenir una gran quantitat de línies superposades, ja que això dificultaria una bona explotació del servei.
El més sensat, crec, seria tenir una línia per a cada corredor (les R1, R2, R3 i R4 actuals o les planejades en un futur, amb l'afegit d'una R7 circular i una R8 Martorell-Granollers pel Vallès). I si el problema és l'Hospitalet, doncs allarguem més trens de la R1 i R3 a Molins de Rei i Martorell. Però aquestes línies tan extranyes com la C7 de Madrid són lioses i de cara al nou usuari (turista) pot crear confusió, no sé si això de passar dues vegades pel mateix lloc existeix en algun altre indret del món. També és molt liosa la línia que surt de Guadalajara com a C2 i arriba a Villalba com a C8.
El més sensat, crec, seria tenir una línia per a cada corredor (les R1, R2, R3 i R4 actuals o les planejades en un futur, amb l'afegit d'una R7 circular i una R8 Martorell-Granollers pel Vallès). I si el problema és l'Hospitalet, doncs allarguem més trens de la R1 i R3 a Molins de Rei i Martorell. Però aquestes línies tan extranyes com la C7 de Madrid són lioses i de cara al nou usuari (turista) pot crear confusió, no sé si això de passar dues vegades pel mateix lloc existeix en algun altre indret del món. També és molt liosa la línia que surt de Guadalajara com a C2 i arriba a Villalba com a C8.