Linhes d'autobús de França cap a Val d'Aran

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Locked
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Linhes d'autobús de França cap a Val d'Aran

Post by liniadelRipollés »

Per hèr ua visita ena Val d'Aran, sabetz s'arribe càpies autobús francés ath Pònt de Rei o d'aute punt termierèr ? :)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
metring
Administrador

Re: Linhes d'autobús de França cap a Val d'Aran

Post by metring »

liniadelRipollés wrote:Per hèr ua visita ena Val d'Aran, sabetz s'arribe càpies autobús francés ath Pònt de Rei o d'aute punt termierèr ? :)
Traducció? Això fa obrir debat de si hauríem d'incloure l'aranès com a idioma co-oficial del fòrum.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Jo miraré d'aprendre aranès, i així veure en un futur si tinc més possibilitats d'entrar a l'administració pública. XD De moment, s'entén poc.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Guigui
Administrador

Traducció

Post by Guigui »

metring wrote:Traducció?
"Per fer una visita a la Vall d'Aran, sabeu si arriba cap autobús francès al Pont de Rei o un altre punt fronterer?"

Feta sense coneixements formals d'occità, però basant-me en la gran proximitat lingüística amb el català.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Per part meva cap problema ja que l'aranès es pot entendre prou fàcilment per algú catalanoparlant i sino tot és acostumar-s'hi.

Quant a incloure l'aranès en els idiomes en què hi ha les indicacions del fòrum hi estic d'acord però per fer-ho caldria que ho fes algú que hi tingués coneixements doncs tirar de traductors automàtics podria portar errors que no podríem corregir i a més caldria cuidar que els textos fossin fidels a la modalitat aranesa pròpiament dita.

De tota manera el més semblant i que possiblement s'hagi utilitzat per redactar el primer missatge sigui aquest http://traductor.gencat.cat/text.do pel que fa a la pregunta que obre aquest fil no sé de cap línia d'autobús que des de França arribi a la frontera amb Espanya per la Vall d'Aran, en tot cas es pot consultar al departament de l'Alta Garona (Haute Garonne), però em penso que serà que no hi ha res.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

metring wrote:
liniadelRipollés wrote:Per hèr ua visita ena Val d'Aran, sabetz s'arribe càpies autobús francés ath Pònt de Rei o d'aute punt termierèr ? :)
Traducció? Això fa obrir debat de si hauríem d'incloure l'aranès com a idioma co-oficial del fòrum.
Et cal una traducció?
:roll:
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
metring
Administrador

Post by metring »

Com que el tema s'allunya dels autobusos, podeu parlar de si voleu l'aranès a Suggeriments i proves.
Locked

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”