Linhes d'autobús de França cap a Val d'Aran
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Linhes d'autobús de França cap a Val d'Aran
Per hèr ua visita ena Val d'Aran, sabetz s'arribe càpies autobús francés ath Pònt de Rei o d'aute punt termierèr ?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Linhes d'autobús de França cap a Val d'Aran
Traducció? Això fa obrir debat de si hauríem d'incloure l'aranès com a idioma co-oficial del fòrum.liniadelRipollés wrote:Per hèr ua visita ena Val d'Aran, sabetz s'arribe càpies autobús francés ath Pònt de Rei o d'aute punt termierèr ?
- Lluita1714
- N9
Jo miraré d'aprendre aranès, i així veure en un futur si tinc més possibilitats d'entrar a l'administració pública. XD De moment, s'entén poc.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
Traducció
"Per fer una visita a la Vall d'Aran, sabeu si arriba cap autobús francès al Pont de Rei o un altre punt fronterer?"metring wrote:Traducció?
Feta sense coneixements formals d'occità, però basant-me en la gran proximitat lingüística amb el català.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
Per part meva cap problema ja que l'aranès es pot entendre prou fàcilment per algú catalanoparlant i sino tot és acostumar-s'hi.
Quant a incloure l'aranès en els idiomes en què hi ha les indicacions del fòrum hi estic d'acord però per fer-ho caldria que ho fes algú que hi tingués coneixements doncs tirar de traductors automàtics podria portar errors que no podríem corregir i a més caldria cuidar que els textos fossin fidels a la modalitat aranesa pròpiament dita.
De tota manera el més semblant i que possiblement s'hagi utilitzat per redactar el primer missatge sigui aquest http://traductor.gencat.cat/text.do pel que fa a la pregunta que obre aquest fil no sé de cap línia d'autobús que des de França arribi a la frontera amb Espanya per la Vall d'Aran, en tot cas es pot consultar al departament de l'Alta Garona (Haute Garonne), però em penso que serà que no hi ha res.
Quant a incloure l'aranès en els idiomes en què hi ha les indicacions del fòrum hi estic d'acord però per fer-ho caldria que ho fes algú que hi tingués coneixements doncs tirar de traductors automàtics podria portar errors que no podríem corregir i a més caldria cuidar que els textos fossin fidels a la modalitat aranesa pròpiament dita.
De tota manera el més semblant i que possiblement s'hagi utilitzat per redactar el primer missatge sigui aquest http://traductor.gencat.cat/text.do pel que fa a la pregunta que obre aquest fil no sé de cap línia d'autobús que des de França arribi a la frontera amb Espanya per la Vall d'Aran, en tot cas es pot consultar al departament de l'Alta Garona (Haute Garonne), però em penso que serà que no hi ha res.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Et cal una traducció?metring wrote:Traducció? Això fa obrir debat de si hauríem d'incloure l'aranès com a idioma co-oficial del fòrum.liniadelRipollés wrote:Per hèr ua visita ena Val d'Aran, sabetz s'arribe càpies autobús francés ath Pònt de Rei o d'aute punt termierèr ?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Com que el tema s'allunya dels autobusos, podeu parlar de si voleu l'aranès a Suggeriments i proves.