Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
oriolp13 wrote:Aquest migdia a Montcada-Bifurcació hi havia un tren-taller de gran intervenció, recent pintat, amb la 253.061 al capdavant. He fet unes fotos des de dins del tren:
Algú em podria explicar què és el tren taller?
Gràcies.
Cuando hay un descarrilo va la unidad de intervención (Brigada de socorro) a retirar la unidad, como puede haber un estropicio e interesa dejar la via libre lo antes posible van equipados con todo, grua, vagon almacen, taller coche cama, cocina furgon generador etc.
Mako448 wrote:Divendres passat el Granollers Centre-Castelldefels que passa a les 15.53 per Sants i que normalment va sevit per una 465 en simple,divendres anava amb una 451 en simple.
Qué ara hi han més 451 amb els Granollers-Castelldefels?
Doncs sembla que s'ha convertit en normal.O sigui,que si fins ara nomès hi havia una 451 amb els Castelldefels-Granollers,ara n'hi han dos(i van seguides!).O sigui que ara és més fàcil anar a Granollers amb 451
El que ja és més difícil és anar a Sant Celoni amb 451,se que pel matí un Vilanova-Sant Celoni i un Sant Celoni-Sants va amb 450/doble de 451,i un Vilanova-Maçanet i Maçanet-Castelldefels va amb 451 en simple.
canalcole wrote:Atenció!
No sé si serà definitiu, però acaba de passar el Rodalies-Regional a Reus amb una composició doble de 470's, i no portava retard...
Que en sabeu d'una 470 que no està pintada de taronja?? Fa una setmana que la veig passar per Girona.
Aaa, i tampoc està pintada de vermell, té una mica de gris i les línies violetes iguals que la decoració normal.
Precisament és la de la foto del descarrilament.
Es tracta de 3 unitats a les que se li ha aplicat un nou esquema de pintura de Mitjana Distància.
La primera va ser la 470.099, la 2a la 116, i la 3a la 187.
Tenen un posat més seriós. De moment les tinc controlades més o menys. Quan tingui temps les aniré a caçar a l'estació.
Per cert, no trobo cap fil que en parli. N'hi ha algún?
viscaelcat wrote:Que en sabeu d'una 470 que no està pintada de taronja?? Fa una setmana que la veig passar per Girona.
Aaa, i tampoc està pintada de vermell, té una mica de gris i les línies violetes iguals que la decoració normal.
Precisament és la de la foto del descarrilament.
Ara que dieu el descarrilament..el tren afectat encara és allà, hi he passat avui tornant cap a casa i fa autèntica pena..no l'hi he fet n'hi una foto de lo destroçat que esta..no hi ha enlloc on tingui més de 3 centimetres sense pintar.i amb l'interior ple de porqueria perquè obviament es obert de bat a bat!! Quina pena/vergonya..
que els hi costava deixarlo vigilat?
Qui no vol fer les coses busca excuses.
Qui les vol fer, troba els mitjans.
Llépol wrote:
Ara que dieu el descarrilament..el tren afectat encara és allà, hi he passat avui tornant cap a casa i fa autèntica pena..no l'hi he fet n'hi una foto de lo destroçat que esta..no hi ha enlloc on tingui més de 3 centimetres sense pintar.i amb l'interior ple de porqueria perquè obviament es obert de bat a bat!! Quina pena/vergonya..
que els hi costava deixarlo vigilat?
Què dius?!?!?!? I és a la sortida de l'estació de Flaçà no? No crec que m'hi pugui passar, però estaria bé tenir fotos de l'interior per poder enviar-les a renfe i denunciar-ho públicament als diaris.
Jo es que també em queda lluny..ahir perquè baixava de fer pont i s'em va acudir parar..hi havien un parell de treballadors menjant xurros a l'estació però no tenia pinta que se l'haguessin d'emportar..potser avui ja no hi és, no ho se! Però de veritat que feia força temps que no veia un tren així..exceptuant la 440 que hi ha (o hi havia) a vic apartada..
Si algú hi va es just davant del cementiri de flaçà, és fàcil de trobar tot sigui dit..
Qui no vol fer les coses busca excuses.
Qui les vol fer, troba els mitjans.
M'acabo de creuar a les 15.30 a Mollet Sta. Rosa amb una 333.3 que no he pogut identificar i l'auscultador de càtenaria (en funcionament, pantògraf aixecat). Quin plaer sentir pitar i arrancar la locomotora...
oriolp13 wrote:M'acabo de creuar a les 15.30 a Mollet Sta. Rosa amb una 333.3 que no he pogut identificar i l'auscultador de càtenaria (en funcionament, pantògraf aixecat). Quin plaer sentir pitar i arrancar la locomotora...
Fa un parell de minuts ha passat l'auscultador (amb 333), per Segur de Calafell, direcció Tarragona. Ha fotut una pitada!! A més, anava super embalada!
Segons m'ha dit en J. Serre, ha anat per Pg. de Gràcia i Sants!!