Semàfors obscens?

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Post Reply
metring
Administrador

Semàfors obscens?

Post by metring »

De La Vanguardia d'avui edició Girona, una cosa que no només es pot comprovar allà, a BCN també :x

Semàfors obscens

Han aparegut a la ciutat uns nous semàfors que, en el pas de vianants, serveixen també per als ciclistes. Per indicar-ho, han superposat a la figura d´un vianant verda o vermella la d´un ciclista, però amb tant poc encert gràfic que, a distància, no cal tenir gaire imaginació per a veure el mateix símbol que es troba a la porta romana d´Empúries per desitjar salut... i força al canut.
cristian26
N7
N7

Re: Semàfors obscens?

Post by cristian26 »

Si no en veig un exemple, no sóc capaç de recordar del tot com són els semàfors per mirar de veure-hi el doble sentit :x
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
metring
Administrador

Post by metring »

cristian26 wrote:Si no en veig un exemple, no sóc capaç de recordar del tot com són els semàfors per mirar de veure-hi el doble sentit :x
Aquí ho pots veure:
Attachments
LVG201010150043SG.pdf
(326.18 KiB) Downloaded 397 times
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

Ah :riure
No ho havia provat així, al meu cap sempre feia les construccions amb la bici al damunt :martell1
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
ABB_Traccion
N7
N7

Post by ABB_Traccion »

Ahir en vaig veure un d'aquests, a Barcelona, anava caminant des d' Arc de Triomf cap a Estació de França i a mida que m'acostava al pas de vianants, de lluny vaig pensar WTF? i quan vaig arribar a la seva alçada vaig comprovar que era un home i a sota una bicicleta, la cara que em va quedar va ésser de poema.
Post Reply

Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”