De La Vanguardia d'avui edició Girona, una cosa que no només es pot comprovar allà, a BCN també
Semàfors obscens
Han aparegut a la ciutat uns nous semàfors que, en el pas de vianants, serveixen també per als ciclistes. Per indicar-ho, han superposat a la figura d´un vianant verda o vermella la d´un ciclista, però amb tant poc encert gràfic que, a distància, no cal tenir gaire imaginació per a veure el mateix símbol que es troba a la porta romana d´Empúries per desitjar salut... i força al canut.
Semàfors obscens?
- cristian26
- N7
Re: Semàfors obscens?
Si no en veig un exemple, no sóc capaç de recordar del tot com són els semàfors per mirar de veure-hi el doble sentit
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Aquí ho pots veure:cristian26 wrote:Si no en veig un exemple, no sóc capaç de recordar del tot com són els semàfors per mirar de veure-hi el doble sentit
- Attachments
-
- LVG201010150043SG.pdf
- (326.18 KiB) Downloaded 396 times
- cristian26
- N7
Ah
No ho havia provat així, al meu cap sempre feia les construccions amb la bici al damunt
No ho havia provat així, al meu cap sempre feia les construccions amb la bici al damunt
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- ABB_Traccion
- N7
Ahir en vaig veure un d'aquests, a Barcelona, anava caminant des d' Arc de Triomf cap a Estació de França i a mida que m'acostava al pas de vianants, de lluny vaig pensar WTF? i quan vaig arribar a la seva alçada vaig comprovar que era un home i a sota una bicicleta, la cara que em va quedar va ésser de poema.