No es legal pero tots ho fam recorda la campanya del somriure de ciucristian26 wrote:Però ja és legal fer campanya electoral? Perquè si això no l'és, que baixi Déu i ho vegi
El PSC menteix sobre el metro
Re: El PSC menteix sobre el metro
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Las dades compten els inaugurats els en construccio els no inaugurats i no sol metro si no tambe FGC Sabadell i Terrassavictorcasta wrote:Bé, hi ha uns quants quilòmetres de L9 construïts però no inaugurats. També compten?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Trams inaugurats
Sota CiU també es va inaugurar el tram Guinardó-Roquetes (avui Via Júlia) de l'L4. El quilometratge aproximat de tot plegat (i de la realitat un cop "filtrats" aquests suposats 52 km montillescs) l'indico al missatge que obre el fil.437.001 wrote:Crec que sota el govern de CIU es van construir més quilòmetres que sota el del PSC, però no sabria dir si tots aquells quilòmetres van ser construïts per la Generalitat o no.
Parlo de la L3 Lesseps-Canyelles, la L1 Bordeta-Hospital de Bellvitge i Torras i Bages-Fondo, la L2 sencera fins a Pep Ventura, la L4 Selva de Mar-La Pau i Via Júlia-Trinitat Nova, la L5 Sant Ildefons-Cornellà Centre, i la L11 sencera.
Sota el PSC han "caigut" L3 Canyelles-Trinitat Nova, L2 Pep Ventura-Badalona PF, L5 Horta-Vall d´Hebron, L9 Can Zam-Sagrera, L10 Gorg-Sagrera... i crec que ja està.
Corregiu-me si m´equivoco.
Evidentment, segur que no tot el que es va obrir sota CiU va ser per obra i gràcia de la Generalitat, però tampoc és aquí on hi ha la manipulació més grossa en aquest afer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: El PSC menteix sobre el metro
Déu meu Senyor, com menteixen tant...wefer wrote:cristian26 wrote:On es pot veure aquest anunci?
En quant al fil... es tracta d'una colla de polítics que menteixen per tal d'aconseguir vots. On és la novetat?
Visca el metro!!
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Doncs a Sabadell hauran comptat km planificats, perque construits de tunel = 0BRILL 18 wrote:Las dades compten els inaugurats els en construccio els no inaugurats i no sol metro si no tambe FGC Sabadell i Terrassavictorcasta wrote:Bé, hi ha uns quants quilòmetres de L9 construïts però no inaugurats. També compten?
Re: Ciu i FGC
Missatge procedent de http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=180794#p180794
Sin animo de entrar en consideraciones políticas me podrias decir los Km de metro realizados en la ciudad de Barcelona por los distintos gobiernos de Ciu en los mas de 20 años que mandaron.122-042-132 wrote:Doncs tan malament no ho va fer CIU, quan va arrencar de 0, en relació a les línies trasspasades. A l'any 1979 quan és va crear FGC, és va iniciar un projecte de recuperació de les dues línies (Catalans i Catalunya-Sarrià), i sense oblidar la línia del cremallera de Núria i la recuperació del de Montserrat, que han estat la "joia de la corona"; fins precisament aquest darrers any, qué la imatge de FGC s'ha deteriorat una mica. Ó sia que dir que Ciu no és va preocupar dels ferrocarrils no és cert en absolut. Salut!
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Ciu i FGC
Totes les línies que s'han fet en democràcia, inclosos els que ha inaugurat el tripartit. De moment no he vist cap proposta seriosa per part del tripartit per tal de que en un futur, recollim els fruits. L9, L10, L11, Tramvia Metropolità, Terminal 1 de l'aeroport de Barcelona, Alta velocitat a la Frontera, perllongaments de l'L3, l'L5, perllongaments de Terrassa i Sabadell, Martorell Central, Europa| Fira, , tots projectats per CiU, i molts, pactats pel criticat Pacte del Majèstic, encara que la cinta la tallin altres. De moment no he vist cap licitació d'obres de la generalitat actual més enllà de calaixos i soterraments, ah! i sobre Pujol, suma tot el que ell mateix va poder inaugurar, com ara l'L2 i molts altres perllongaments que em deixo i que sóc incapaç de memoritzar.470 wrote: Sin animo de entrar en consideraciones políticas me podrias decir los Km de metro realizados en la ciudad de Barcelona por los distintos gobiernos de Ciu en los mas de 20 años que mandaron.
Si vostè es creu els gràfics de barres amb llapis, amb gomets, cotxes o trens de la campanya del PSC (perdó, Montilla, que segons la campanya Maragall no existeix), té un problema de percepció de la realitat.
Per parlar de política, que hauria de parlar-se'n a l'intercanviador, informi's, i aviso, no sóc pas votant, ni tan-sols simpatitzant d'aquest partit al que he defensat en aquest text, però la veritat per davant de tot.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Ciu i FGC
Bueno, de política empezaron a hablar un poco mas arriba, entonces parece que no molesto, solo quiero poner un par de datos, las diferentes ampliaciones en los últimos 20 años fueron unos 20 Km de líneas de metro incluido un tramo de metro ligero, el Ave lo pago europa y el estado, no la gene, y las L9 y L10 hubo casi que reconstruir todo el proyecto, por eso la demora de tiempo y los casi 3000 millones de Euros que va a costar.
Lluita1714 wrote:Totes les línies que s'han fet en democràcia, inclosos els que ha inaugurat el tripartit. De moment no he vist cap proposta seriosa per part del tripartit per tal de que en un futur, recollim els fruits. L9, L10, L11, Tramvia Metropolità, Terminal 1 de l'aeroport de Barcelona, Alta velocitat a la Frontera, perllongaments de l'L3, l'L5, perllongaments de Terrassa i Sabadell, Martorell Central, Europa| Fira, , tots projectats per CiU, i molts, pactats pel criticat Pacte del Majèstic, encara que la cinta la tallin altres. De moment no he vist cap licitació d'obres de la generalitat actual més enllà de calaixos i soterraments, ah! i sobre Pujol, suma tot el que ell mateix va poder inaugurar, com ara l'L2 i molts altres perllongaments que em deixo i que sóc incapaç de memoritzar.470 wrote: Sin animo de entrar en consideraciones políticas me podrias decir los Km de metro realizados en la ciudad de Barcelona por los distintos gobiernos de Ciu en los mas de 20 años que mandaron.
Si vostè es creu els gràfics de barres amb llapis, amb gomets, cotxes o trens de la campanya del PSC (perdó, Montilla, que segons la campanya Maragall no existeix), té un problema de percepció de la realitat.
Per parlar de política, que hauria de parlar-se'n a l'intercanviador, informi's, i aviso, no sóc pas votant, ni tan-sols simpatitzant d'aquest partit al que he defensat en aquest text, però la veritat per davant de tot.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Ciu i FGC
L'AVE el va pagar Europa però es va pactar al Majèstic i es va dur a Europa on sigué aprovat. La L9 i L10 van ser la voluntat de fer aquestes línies, l'aprovació de les obres (mal projectades o no hi va haver una voluntat inexistent en aquest mandat), amb les quals, pots sumar 40 quilòmetres de metro a allò projectat per CiU. L'arbre és petit però la llavor està i encara creix.Pregunta: Quantes llavors ha posat el tripartit, d'obres que hagin començat, que començaran en breu, o amb un projecte ferm de continuació? l'Eix Transversal Ferroviari, l'L12, la Diagonal... són paraules, res ferm, per tant, mani qui mani en un futur, 60km de CiU, 0 del PSC+ERC+ICV.470 wrote:Bueno, de política empezaron a hablar un poco mas arriba, entonces parece que no molesto, solo quiero poner un par de datos, las diferentes ampliaciones en los últimos 20 años fueron unos 20 Km de líneas de metro incluido un tramo de metro ligero, el Ave lo pago europa y el estado, no la gene, y las L9 y L10 hubo casi que reconstruir todo el proyecto, por eso la demora de tiempo y los casi 3000 millones de Euros que va a costar.
(siusplau, administradors, demano el trasllat a l'intercanviador)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Ciu i FGC
Ya lo hago yo:470 wrote:
Sin animo de entrar en consideraciones políticas me podrias decir los Km de metro realizados en la ciudad de Barcelona por los distintos gobiernos de Ciu en los mas de 20 años que mandaron.
L1: Mercat Nou-Hospital de Bellvitge (8 estaciones) + Torras i Bages-Fondo (4 estaciones)
L2: toda la línea salvo Pep Ventura-Badalona Pompeu Fabra (17 estaciones)
L3: Lesseps-Canyelles (7 estaciones)
L4: Guinardó-Trinitat Nova (4 estaciones)+ Selva de Mar-La Pau (salvo estación Maresme-Forum)(3 estaciones)
L5: Sant Ildefons-Cornellà Centre (2 estaciones)
L11: Trinitat Nova-Can Cuiàs (4 estaciones si no contamos Trinitat nova que ya estaba)
49 estaciones.
No está mal... aunque hay que tener en cuenta que eso es en 20 años.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Traspàs de regionals
Aviam, anem a fer un recompte de les obres fetes des que la Generalitat fa obres del metro...
L1
1983: Torras i Bages - Santa Coloma (1998 m.)
1983: Santa Eulalia - Torrassa (1031 m.)
1987: Torrassa - Avinguda Carrilet (2.405 m.)
1989: Avinguda Carrilet - Hospital de Bellvitge (2.414 m.)
1992: Santa Coloma - Fondo (1.149 m.)
Total: 8997 metres, tots imputables al govern de CiU
L2
1995: Paral·lel - Sagrada Familia (condicionat un tram ja construit) (4428 m)
1997: Sagrada Familia - La Pau (3931 m)
1985: La Pau - Pep Ventura (4071 m)
2010: Pep Ventura - Pompeu Fabra (600 m aprox)
Total imputable a CiU: 8002 metres, de nova construccio, 4428 metres, rehabilitats.
Total imputable al tripartit: 600 metres aprox.
L3
1985: Lesseps - Montbau (3113 m)
2001: Montbau - Canyelles (2363 m)
2008: Canyelles - Trinitat Nova (2200 m) Les obres van començar el 2003, per tant, les computo a la obra exectuda pel govern socialista
Total imputable a CiU: 5476 metres.
Total imputable al tripartit: 2200 metres.
L4
1982: Guinardo - Via Julia (3410 metres)
1982: Selva de Mar - La Pau (2941 metres)
1999: Via Julia - Trinitat Nova (984 metres)
2010: Pou Via Trajana - Sagrera Meridiana (inclosos en L9)
Total imputable a CiU: 7335 metres.
L5
1983: Sant Ildefons - Cornella Centre (1769 metres)
2010: Horta - Vall d'Hebron (2200 metres aprox)
Total imputable a CiU: 1769 metres.
Total imputable al tripartit: 2200 metres aprox.
L11
2003: Trinitat Nova - Can Cuias (2251 metres)
Total imputable a CiU: 2251 metres.
L9
Tunel fet fins a l'actualitat: 38670 m. En servei, 10845 metres.
S'imputen al tripartit tot i que l'obra va començar el juny de 2003 -pocs mesos abans del canvi de govern-.
En resum, i NOMES respecte al metro.
Computable a CiU: 33.730 metres.
Computable al tripartit: 43670 metres (posats en servei: 15845 metres).
Podriem parlar dels desdoblaments a les linies d'FGC i de les ampliacions a Terrassa, pero nomes ens cenyim a metro.
L1
1983: Torras i Bages - Santa Coloma (1998 m.)
1983: Santa Eulalia - Torrassa (1031 m.)
1987: Torrassa - Avinguda Carrilet (2.405 m.)
1989: Avinguda Carrilet - Hospital de Bellvitge (2.414 m.)
1992: Santa Coloma - Fondo (1.149 m.)
Total: 8997 metres, tots imputables al govern de CiU
L2
1995: Paral·lel - Sagrada Familia (condicionat un tram ja construit) (4428 m)
1997: Sagrada Familia - La Pau (3931 m)
1985: La Pau - Pep Ventura (4071 m)
2010: Pep Ventura - Pompeu Fabra (600 m aprox)
Total imputable a CiU: 8002 metres, de nova construccio, 4428 metres, rehabilitats.
Total imputable al tripartit: 600 metres aprox.
L3
1985: Lesseps - Montbau (3113 m)
2001: Montbau - Canyelles (2363 m)
2008: Canyelles - Trinitat Nova (2200 m) Les obres van començar el 2003, per tant, les computo a la obra exectuda pel govern socialista
Total imputable a CiU: 5476 metres.
Total imputable al tripartit: 2200 metres.
L4
1982: Guinardo - Via Julia (3410 metres)
1982: Selva de Mar - La Pau (2941 metres)
1999: Via Julia - Trinitat Nova (984 metres)
2010: Pou Via Trajana - Sagrera Meridiana (inclosos en L9)
Total imputable a CiU: 7335 metres.
L5
1983: Sant Ildefons - Cornella Centre (1769 metres)
2010: Horta - Vall d'Hebron (2200 metres aprox)
Total imputable a CiU: 1769 metres.
Total imputable al tripartit: 2200 metres aprox.
L11
2003: Trinitat Nova - Can Cuias (2251 metres)
Total imputable a CiU: 2251 metres.
L9
Tunel fet fins a l'actualitat: 38670 m. En servei, 10845 metres.
S'imputen al tripartit tot i que l'obra va començar el juny de 2003 -pocs mesos abans del canvi de govern-.
En resum, i NOMES respecte al metro.
Computable a CiU: 33.730 metres.
Computable al tripartit: 43670 metres (posats en servei: 15845 metres).
Podriem parlar dels desdoblaments a les linies d'FGC i de les ampliacions a Terrassa, pero nomes ens cenyim a metro.
Re: Traspàs de regionals
Sigui com sigui, les obres es fan gràcies als impostos que paguen TOTS els ciutadans, independentment de la seva opció política. A més, molts governs estatals i autonòmics s'omplen la boca per explicar les inversions que han fet, quan molts d'aquests diners han vingut de fora. Crec que el bon polític no és el que inverteix més, sinó el que invertint menys n'obté un millor resultat.
I com que la quantia de les inversions depèn més de la situació econòmica del país que no del color polític que ocupa la poltrona, el que hauríem d'analitzar és si hi ha hagut algun govern que hagi apostat pel transport públic, fins al punt de convertir-lo en la primera prioritat de les polítiques de transport per davant d'altres opcions.
I com que la quantia de les inversions depèn més de la situació econòmica del país que no del color polític que ocupa la poltrona, el que hauríem d'analitzar és si hi ha hagut algun govern que hagi apostat pel transport públic, fins al punt de convertir-lo en la primera prioritat de les polítiques de transport per davant d'altres opcions.
Re: Traspàs de regionals
Bien, he puesto algun Km de menos, aun asi sale a 1.5 km año, no es por nada pero ¿comparamos con Madrid?.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Traspàs de regionals
L2+L3: qui va pactar el projecte? Quin any sortí a concurs les obres?victorcasta wrote:Aviam, anem a fer un recompte de les obres fetes des que la Generalitat fa obres del metro...
2010: Pep Ventura - Pompeu Fabra (600 m aprox)
Total imputable al tripartit: 600 metres aprox.
2008: Canyelles - Trinitat Nova (2200 m) Les obres van començar el 2003, per tant, les computo a la obra exectuda pel govern socialista
Total imputable al tripartit: 2200 metres.
2010: Horta - Vall d'Hebron (2200 metres aprox)
Total imputable al tripartit: 2200 metres aprox.
L9
Tunel fet fins a l'actualitat: 38670 m. En servei, 10845 metres.
S'imputen al tripartit tot i que l'obra va començar el juny de 2003 -pocs mesos abans del canvi de govern-.
L5: per al 3% sí i pels mèrits no...
L9: per culpar a CiU del traçat projectat, també hi es, pels mèrits no. Ara resulta que la llavor de la que abans parlava, no era tal, el mateix amb el túnel del Carmel.
Ara pots comparar amb Madrid, òbviament, nosaltres paguem les xarxes "de interés general de todo el estado", juntament amb les altres comunitats, i més concretament amb les que presenten un dèficit fiscal: Catalunya, Comunitat Valenciana, Madrid (que no seria tal si les seves infraestructures les paguessin ells) les Balears... i la voluntat d'"euskadi" i "nafarroa"
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Traspàs de regionals
Fins ara, cap ni un. I em sembla que ningú pot discrepar. Si de cas es pot dir que l'ajuntament de Sant Cugat ha fet molt, i algunes altres batllies com ara la de l'Hospitalet. Trobo que han fet molt pel transport públic de les seves viles. Altres, que no disposen de la mateixa influència dins la diputació i les companyies de transport, també han fet un esforç que correspon als seus recursos, com ara Corbera de Llobregat, amb les seves dues línies d'autobús.Sagrerenc wrote:I com que la quantia de les inversions depèn més de la situació econòmica del país que no del color polític que ocupa la poltrona, el que hauríem d'analitzar és si hi ha hagut algun govern que hagi apostat pel transport públic, fins al punt de convertir-lo en la primera prioritat de les polítiques de transport per davant d'altres opcions.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Vilarrubla
- N8
- Posts: 673
- Joined: Sunday 31/05/2009 17:26
- Location: Urgell(et)
Re: Traspàs de regionals
Qui va haver de refer les cagades de CiU? El 3p. Quants anys ha estat CiU? Com es va trobar el país?Lluita1714 wrote:L2+L3: qui va pactar el projecte? Quin any sortí a concurs les obres?victorcasta wrote:Aviam, anem a fer un recompte de les obres fetes des que la Generalitat fa obres del metro...
2010: Pep Ventura - Pompeu Fabra (600 m aprox)
Total imputable al tripartit: 600 metres aprox.
2008: Canyelles - Trinitat Nova (2200 m) Les obres van començar el 2003, per tant, les computo a la obra exectuda pel govern socialista
Total imputable al tripartit: 2200 metres.
2010: Horta - Vall d'Hebron (2200 metres aprox)
Total imputable al tripartit: 2200 metres aprox.
L9
Tunel fet fins a l'actualitat: 38670 m. En servei, 10845 metres.
S'imputen al tripartit tot i que l'obra va començar el juny de 2003 -pocs mesos abans del canvi de govern-.
L5: per al 3% sí i pels mèrits no...
L9: per culpar a CiU del traçat projectat, també hi es, pels mèrits no. Ara resulta que la llavor de la que abans parlava, no era tal, el mateix amb el túnel del Carmel.
Ara pots comparar amb Madrid, òbviament, nosaltres paguem les xarxes "de interés general de todo el estado", juntament amb les altres comunitats, i més concretament amb les que presenten un dèficit fiscal: Catalunya, Comunitat Valenciana, Madrid (que no seria tal si les seves infraestructures les paguessin ells) les Balears... i la voluntat d'"euskadi" i "nafarroa"
Jo sempre dic que els primers alcaldes en democracia (generalment, hi han casos i casos) van fer molt pels seus pobles. Però és que abans no hi havia "res"! Els que van venir després, sobretot després de molts anys, es van trobar molts deutes, moltes coses començades i lo seu va ser seguir les obres que els altres havien començar i moltes coses ja estaven fetes, per tant no queda "tant per fer" (sempre hi ha alguna cosa a fer)... però amb moltes despeses corrents generades i pocs diners.
Amb el tripartit, passa el mateix. Si haguessin estat el mateix temps que CiU haurien fet el triple de km.
A més les obres no són 100% de CiU mentre ha existint l'ATM ja que a l'ATM hi han els ajuntaments també i que majoritàriament són del PSC.
Per tant dir que el TRAM és de CiU, és fals. Com també dir que és del PSC perquè l'inaugurés.
Com estariem deixant al 3p... si s'hagués tret una línia de la màniga i fes la seva i deixés lo que està pendent? pestes....
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Traspàs de regionals
Això és relatiu, dependent de què és dolent per cadascú. Perquè CiU es va trobar Catalunya feta m...a després del franquisme, i el PSC es trobà una generalitat endeutada, que, "al loro!", ara està molt pitjor, vegi's els bons. Cagades? Mireu el treball d'un polític, aprovació d'un projecte que desconeixen un dia de parlament, que diu que Uneix Pedralbes i La mina, uns voten que sí i altres que no perquè no passa per Santa Coloma que és on han de treure vots. Aquí potser hem de criticar a l'encarregat d'obres públiques de torn, la companyia contractada de l'estudi, o secretari de transport, el que sigui.Vilarrubla wrote: Qui va haver de refer les cagades de CiU? El 3p. Quants anys ha estat CiU? Com es va trobar el país?
Els primers batlles van fer molt, i en això incloc Montilla a Cornellà, Joan Blanch a Badalona i molts altres. No era difícil: Molta població vivint en cabanyes: mà d'obra barata per construir barris barats. Una política bona, i senzilla.Vilarrubla wrote: Jo sempre dic que els primers alcaldes en democracia (generalment, hi han casos i casos) van fer molt pels seus pobles. Però és que abans no hi havia "res"! Els que van venir després, sobretot després de molts anys, es van trobar molts deutes, moltes coses començades i lo seu va ser seguir les obres que els altres havien començar i moltes coses ja estaven fetes, per tant no queda "tant per fer" (sempre hi ha alguna cosa a fer)... però amb moltes despeses corrents generades i pocs diners.
De moment, com ja deia abans, no s'han dignat a projectar res seriós, tot esdevé un fracàs, paraules que se les emporta el vent, eixos transversals ferroviaris, línies dotze... però on són els "fets, no paraules"?Vilarrubla wrote: Amb el tripartit, passa el mateix. Si haguessin estat el mateix temps que CiU haurien fet el triple de km.
Ah! però no es deia això quan el PSC acusava CiU de blanqueig de capital amb la construcció del tramvia, sabent que havien esgotat la seva darrera legislatura, a l'espera d'una Catalunya que s'anava cansant de mica en mica del mateix de sempre, i sabent que Pujol era l'home fort del partit? Aleshores això no es deia. Aquí la porqueria i la glòria, al meu parer, han de ser per la mateixa persona.Vilarrubla wrote:A més les obres no són 100% de CiU mentre ha existint l'ATM ja que a l'ATM hi han els ajuntaments també i que majoritàriament són del PSC.
Per tant dir que el TRAM és de CiU, és fals. Com també dir que és del PSC perquè l'inaugurés.
Això, que jo sàpiga, no ho ha fet CiU. Però jo veig un quart cinturó com a projecte ferm (que és el que no veig en ferrocarrils), i un pont a mig-fer entre l'A2 i Rubí sobre el llobregat, i tantes obres que no són "prioritàries". Ara em direu: és que aquest pont el pagava l'estat: i jo us diré, quina mena de coordinació tenen els governs? perquè sinó encara preferiré un "gobierno centralizado" a una autonomia mal feta.Vilarrubla wrote:Com estariem deixant al 3p... si s'hagués tret una línia de la màniga i fes la seva i deixés lo que està pendent? pestes....
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Traspàs de regionals
Sí, és clar, i per què no hi sumem els km de la L12? I totes les prolongacions del PDI del 2001 que no s'han fet... Els projectes són paper; és amb els túnels que s'han fet, que es transporta a la gent. El tripartit ha tingut la immensa sort de trobar-se planificades les obres a fer, i que aquesta burrada de quilòmetres són només gràcies a l'L9.Lluita1714 wrote: L2+L3: qui va pactar el projecte? Quin any sortí a concurs les obres?
L5: per al 3% sí i pels mèrits no...
L9: per culpar a CiU del traçat projectat, també hi es, pels mèrits no. Ara resulta que la llavor de la que abans parlava, no era tal, el mateix amb el túnel del Carmel.
No els penso votar però al Cèsar el que és del Cèsar, i en 7 anys han executat tants km de metro com Pujol en 23 anys.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Traspàs de regionals
Sense paper no hi ha túnel. Trobo que no m'enteneu, per tant ho plantejaré d'una altra manera: Què ha deixat, en 7 anys (podem restar dos de crisi si voleu), el tripartit, en paper, que sigui ser una realitat la propera legislatura? Sense paper no hi ha túnel. La propera legislatura tindrem desdoblament de l'eix transversal, quart cinturó, i moltes coses més que ignoro, però en ferrocarril?victorcasta wrote: Sí, és clar, i per què no hi sumem els km de la L12? I totes les prolongacions del PDI del 2001 que no s'han fet... Els projectes són paper; és amb els túnels que s'han fet, que es transporta a la gent. El tripartit ha tingut la immensa sort de trobar-se planificades les obres a fer, i que aquesta burrada de quilòmetres són només gràcies a l'L9.
No els penso votar però al Cèsar el que és del Cèsar, i en 7 anys han executat tants km de metro com Pujol en 23 anys.
Aquí hi ha algú que posa l'aigua a escalfar , els macarrons crus (que no es mengen, com tiu parles del paper), i un altre que els acaba de fer i els serveix. Quantes cassoles ferroviàries ha omplert d'aigua el tripartit? o només ha servit?
Jo no penso votar ni CiU ni cap del tripartit, però trobo que aquí hi ha una injustícia amb el govern de Pujol, o potser ho tinc massa idealitzat, l'"això no toca" i el "peix al cove", cosa que dubto, per raons que "ara no toquen"
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Traspàs de regionals
Tindrem ja totes les unitats pintades amb la R dins del quadrat taronja. Què més vols?Lluita1714 wrote:La propera legislatura tindrem desdoblament de l'eix transversal, quart cinturó, i moltes coses més que ignoro, però en ferrocarril?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT