L'Autoexpreso ja no existeix oi?

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

L'Autoexpreso ja no existeix oi?

Post by Mortadel·lo »

per portar un cotxe de galícia a barcelona, abans es podia amb l'estrella galícia, però em sembla que això ja no funciona oi? he mirat a la web de renfe mercancias i ofereixen un servei de transport de vehicles (orientat a empreses, però també es pot sent particular), però només a màlaga, madrid i barcelona :martell1
ES PELIGROSO ASOMARSE
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: L'Autoexpreso ja no existeix oi?

Post by josep_serre »

Ja no existeix.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: L'Autoexpreso ja no existeix oi?

Post by genissimon »

Si el cotxe camina legalment, l'opció més barata és portar-lo conduint.

Si no camina legalment, busca algú que tingui un remolc-plataforma per portar cotxes com a particular i et faci el favor (gent del món dels clàssics, rallies o carreres en circuit).

Si no, també pots buscar una grua o algun transportista que puguis aprofitar un retorn de buit.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

La xerrameca per un costat, la realitat per l'altre

Post by Guigui »

Una de les "gràcies" de passar tots els trens de passatgers a automotor és la impossibilitat de dur portacotxes. I després parlen de flexibilitat...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
iFercat
N7
N7
Posts: 388
Joined: Thursday 22/07/2010 16:04

Re: La xerrameca per un costat, la realitat per l'altre

Post by iFercat »

Guigui wrote:Una de les "gràcies" de passar tots els trens de passatgers a automotor és la impossibilitat de dur portacotxes. I després parlen de flexibilitat...
Com si fos un servei que utilitzes tanta gent... No es plan de criticar sistematicament sempre tot el que fan, jo dubto que fos rentable mantenir aquest servei.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Explotar els avantatges

Post by Guigui »

Doncs serà que altres països menys poblats són uns frikis sense remei que els agrada jugar a carregar el cotxe al tren. Fer rentable un servei no consisteix en posar-lo i esperar que les coses caiguin del cel. Precisament, ara que el tren està guanyant en fiabilitat en comparació amb el cotxe privat i l'avió, caldria explotar molt més els avantatges que ofereriria aquesta opció, si hi hagués la possibilitat, és clar. A més, tant costava el dispositiu de l'Autoexpreso per a cada servei?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”