L'Autoexpreso ja no existeix oi?
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
L'Autoexpreso ja no existeix oi?
per portar un cotxe de galícia a barcelona, abans es podia amb l'estrella galícia, però em sembla que això ja no funciona oi? he mirat a la web de renfe mercancias i ofereixen un servei de transport de vehicles (orientat a empreses, però també es pot sent particular), però només a màlaga, madrid i barcelona
ES PELIGROSO ASOMARSE
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: L'Autoexpreso ja no existeix oi?
Ja no existeix.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: L'Autoexpreso ja no existeix oi?
Si el cotxe camina legalment, l'opció més barata és portar-lo conduint.
Si no camina legalment, busca algú que tingui un remolc-plataforma per portar cotxes com a particular i et faci el favor (gent del món dels clàssics, rallies o carreres en circuit).
Si no, també pots buscar una grua o algun transportista que puguis aprofitar un retorn de buit.
Salut !!
Si no camina legalment, busca algú que tingui un remolc-plataforma per portar cotxes com a particular i et faci el favor (gent del món dels clàssics, rallies o carreres en circuit).
Si no, també pots buscar una grua o algun transportista que puguis aprofitar un retorn de buit.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
La xerrameca per un costat, la realitat per l'altre
Una de les "gràcies" de passar tots els trens de passatgers a automotor és la impossibilitat de dur portacotxes. I després parlen de flexibilitat...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: La xerrameca per un costat, la realitat per l'altre
Com si fos un servei que utilitzes tanta gent... No es plan de criticar sistematicament sempre tot el que fan, jo dubto que fos rentable mantenir aquest servei.Guigui wrote:Una de les "gràcies" de passar tots els trens de passatgers a automotor és la impossibilitat de dur portacotxes. I després parlen de flexibilitat...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Explotar els avantatges
Doncs serà que altres països menys poblats són uns frikis sense remei que els agrada jugar a carregar el cotxe al tren. Fer rentable un servei no consisteix en posar-lo i esperar que les coses caiguin del cel. Precisament, ara que el tren està guanyant en fiabilitat en comparació amb el cotxe privat i l'avió, caldria explotar molt més els avantatges que ofereriria aquesta opció, si hi hagués la possibilitat, és clar. A més, tant costava el dispositiu de l'Autoexpreso per a cada servei?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.