Retards, avaries i deficiències a TMB
-
- N10
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Això em recorda una discussió de fa poques setmanes sobre la no instal•lació del Tren-Stop com a sistema de suport de l’ATP, als nous trams inaugurats. És per això que,en aquest tram en concret, si falla l’ATP donant una falsa ocupació no es pot fer circulació degradada amb Tren-Stop, i, segons reglament, no es pot circular amb passatge sense cap sistema de seguretat. És llavors quan només queda la opció del bloqueig telefònic, que és el que suposo que es va fer ahir.
falsa ocupació: doncs això, un circuit de via suposadament ocupat per un tren però que en realitat no ho està.
Bretelle: doble agulla en forma d'X
a la L2 no hi ha CESARES (tren-stop) pel que està prohibit que circuli un tren amb passatge si no sota la protecció de l'ATP. Només està permesa la circulació amb M+25 en cas de que la pèrdua dels codis s'hagi produït en una inter-estació (dins del túnel) i per arribar fins a l'estacionament (l'andana).
Ja que pel que es veu, l'avaria s'havia de reparar a la nit, i per no fer desallotjar els trens a Pep Ventura, fent impossible als passatgers arribar fins a Pompeu Fabra, es va decidir establir servei entre Paral.lel i Pep Ventura i un servei llançadora Pep Ventura-Pompeu Fabra, per l'altra via donant servei així a la línia complerta.
Pel que fa a l'altre tema (llenguatge tècnic) potser els que el fem servir a diari pequem de que tothom ens entén perquè normalment es així. Per la meva part demano disculpes, però trobo que el que no pregunta per vergonya posa la timidesa per sobre de les ganes d'aprendre i això no porta enlloc. Jo mateix estic tip de preguntar aquí al fòrum.
Preguntant s'arriba a Roma.
Bretelle: doble agulla en forma d'X
a la L2 no hi ha CESARES (tren-stop) pel que està prohibit que circuli un tren amb passatge si no sota la protecció de l'ATP. Només està permesa la circulació amb M+25 en cas de que la pèrdua dels codis s'hagi produït en una inter-estació (dins del túnel) i per arribar fins a l'estacionament (l'andana).
Ja que pel que es veu, l'avaria s'havia de reparar a la nit, i per no fer desallotjar els trens a Pep Ventura, fent impossible als passatgers arribar fins a Pompeu Fabra, es va decidir establir servei entre Paral.lel i Pep Ventura i un servei llançadora Pep Ventura-Pompeu Fabra, per l'altra via donant servei així a la línia complerta.
Pel que fa a l'altre tema (llenguatge tècnic) potser els que el fem servir a diari pequem de que tothom ens entén perquè normalment es així. Per la meva part demano disculpes, però trobo que el que no pregunta per vergonya posa la timidesa per sobre de les ganes d'aprendre i això no porta enlloc. Jo mateix estic tip de preguntar aquí al fòrum.
Preguntant s'arriba a Roma.
Last edited by El LLOP on Wednesday 22/09/2010 19:51, edited 1 time in total.
No, home, no passa res, lo bo és que hagis explicat el tema, per tal que tothom ho entengui.
- Guigui
- Administrador
Interrupció del servei
En cas d'haver-se fet la reparació durant el servei, quant temps hauria quedat interromput entre Pep Ventura i BPF?El LLOP wrote:Ja que pel que es veu, l'avaria s'havia de reparar a la nit, i per no fer desallotjar els trens a Pep Ventura, fent impossible als passatgers arribar fins a Pompeu Fabra, es va decidir establir servei entre Paral.lel i Pep Ventura i un servei llançadora Pep Ventura-Pompeu Fabra, per l'altra via donant servei així a la línia complerta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ho desconec, però quan es va optar per aquesta opció queda clar que la durada del treball no era breu. Davant aquesta realitat hi havien dues opcions:
1) establir servei parcial Paral.lel-Pep Ventura i servei llançadora de bus
2) establir servei parcial Paral.lel-Pep ventura i servei llançadora metro, que encara que es engorrós, guanyes el no haver de sortir al carrer, esperar el bus (amb la freqüència que tingui) i patir el trànsit fins a Pompeu fabra.
1) establir servei parcial Paral.lel-Pep Ventura i servei llançadora de bus
2) establir servei parcial Paral.lel-Pep ventura i servei llançadora metro, que encara que es engorrós, guanyes el no haver de sortir al carrer, esperar el bus (amb la freqüència que tingui) i patir el trànsit fins a Pompeu fabra.
http://www.atm.cat/cat/otros/fr_centroinf.htm
05/10/2010 07:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de metro que per una incidència tècnica la línia 9 funciona entre La Sagrera i Bon Pastor. Transports Metropolitans de Barcelona ha habilitat un servei d'autobús per facilitar la mobilitat dels usuaris en el tram afectat entre les estacions de Bon Pastor i Can Zam. La resta de línies de metro així com autobusos tramvia Ferrocarrils de la Generalitat i les línies de tren de Rodalia funcionen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de metro que per una incidència tècnica la línia 9 funciona entre La Sagrera i Bon Pastor. Transports Metropolitans de Barcelona ha habilitat un servei d'autobús per facilitar la mobilitat dels usuaris en el tram afectat entre les estacions de Bon Pastor i Can Zam. La resta de línies de metro així com autobusos tramvia Ferrocarrils de la Generalitat i les línies de tren de Rodalia funcionen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.
La L9 ja torna a funcionar.
Avui a Santa Coloma, ha estat un matí de mala sort, ja que a les 8:50 anunciaven per megafonia, que la L1, restava aturada, a causa d'una averia d'un tren a Fondo.metring wrote:http://www.atm.cat/cat/otros/fr_centroinf.htm
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
Andana de Fontana tancada
Aquest vespre, els trens no paraven a Fontana en sentit Trinitat Nova. Pel que he pogut veure des del metro, hi havia personal de seguretat atenent una persona.
Dit això, me n'he assabentat pels "processant nova informació", però per megafonia interna no han anunciat res. Hi havia força gent que s'ha quedat amb un pam de nas (i algun o altre força empipat).
Dit això, me n'he assabentat pels "processant nova informació", però per megafonia interna no han anunciat res. Hi havia força gent que s'ha quedat amb un pam de nas (i algun o altre força empipat).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
-
- N7
No se jo quie li passa ultimament a la L1 pero va molt malament, avui s'aturava ac ada estació direcció Fondo durant bastants minuts.. Però altres dies tmb, però avui fins i tot han dit algo de una incidencia però no m'he enterat be, tot i que clar aixó era 11h o per allá.
Només últimament?fredebcnteatre wrote:No se jo quie li passa ultimament a la L1 pero va molt malament, avui s'aturava ac ada estació direcció Fondo durant bastants minuts.. Però altres dies tmb, però avui fins i tot han dit algo de una incidencia però no m'he enterat be, tot i que clar aixó era 11h o per allá.
Avui a les 20.50 aproximadament les pantalles d'Hospital Clinic informaven que la linia 3 estava aturada per "Motius tecnics".
D'altra banda, ja que comenteu la linia 1, que l'agafo cada dia dos cops, no m'he trobat de moment cap cosa extranya ni avaria, es clar que nomes faig el curt trajecte entre Sagrera i Fabra i Puig aixi que no es representatiu.
D'altra banda, ja que comenteu la linia 1, que l'agafo cada dia dos cops, no m'he trobat de moment cap cosa extranya ni avaria, es clar que nomes faig el curt trajecte entre Sagrera i Fabra i Puig aixi que no es representatiu.
D'això es diu, retenció.fredebcnteatre wrote:No se jo quie li passa ultimament a la L1 pero va molt malament, avui s'aturava ac ada estació direcció Fondo durant bastants minuts.. Però altres dies tmb, però avui fins i tot han dit algo de una incidencia però no m'he enterat be, tot i que clar aixó era 11h o per allá.
Com que a Fondo, només hi pot estacionar 1 tren (per que a FMB no vol usar les dues andanes), si el que està a Fondo, es demora, els trens van arribant a Santa Coloma i no poden avançar, el del radere, ho fa a Baró de Viver, etc. Això provoca una cua molt molesta.
Un cop vaig trigar més de 10 minuts a fer Torres i Bages - Fondo.
A les 17h, a El Coll | La Teixonera, al panell lluminós, posava que la L9 funcionava de Fondo a Can Zam per la via inferior. També sortia alguna cosa de La Sagrera, però no m'he acabat d'enterar, ja que l'avís sortia 3 segons, i tornava al rellotge (que marcava 58 minuts pel proper tren, tot i que al final han estat 40 segons), es veia malament, com tort, entre d'altres.
En definitiva, quina birria de panells.
En definitiva, quina birria de panells.
Torn 527 ha arribat a sagrada familia sense servei, s'ha aturat a l'entrada de l'estació uns minuts, i aleshores ha entrat poc a poc, amb el llum blau fosc encès, i aleshores ha obert les llums del recinte públic i ha prosseguit normal (aixo si, parant 3/4 minutets a cada estació amb el disc vermell...)
Salutacions,
Oriol
Oriol
Anava en Mode Especial i ha normalitzat la situació, pot ser?oriolp13 wrote: i aleshores ha entrat poc a poc, amb el llum blau fosc encès, i aleshores ha obert les llums del recinte públic i ha prosseguit normal (aixo si, parant 3/4 minutets a cada estació amb el disc vermell...)
Avui, prop les 16:10, avisaven per megafonia, que la L11, restava aturada a causa d'una incidència tècnica a Casa de l'Aigua.
Algú en sap els detalls?
Algú en sap els detalls?
Aquest Matí, a les 09 tocades, anunciaven que la L9 i L10 restaven aturades per una incidència tècnica, més tard, han fet servei parcial a L9 entre La Sagrera i Fondo i L10 s'ha normalitzat.
-
- N7
Fa 2 o 3 dies tmb anunciaven que averia tecnica en L9-L10, em sembla que va ser dimecres tmb. No se, aquesta superlinea de metro nova i modernissima va 1 cop de cada 3 o algo aixi pel quje veig no?
Dijous a la tarda, el metro L5 direcció Cornellà Centre no va obrir les portes a Sants per incidència tècnica, i després d'estar una estoneta parat, va continuar trajecte a Plaça de Sants, on sí es van obrir les portes. I la gent estava que mossegava, clar...