http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN
Canvis en la mobilitat a Sarrià-Sant Gervasi
publicat el 19/08/2010 a les 17:48 h. Redacció bcn.cat
Per tal de millorar la velocitat mitjana dels trams afectats, diumenge 22 d'agost canvia el sentit de circulació del carrer Creywinckel, de l'avinguda República Argentina, del passeig de Sant Gervasi, del carrer Lucà i d'un tram dels carrers Hurtado i passeig de Sant Gervasi. La mesura es pren per millorar la velocitat mitjana en aquests trams.
Aquest diumenge 22 d'agost es farà efectiva una nova reordenació del trànsit per a la millora de la mobilitat al triangle del carrer Craywinckel, l'avinguda República Argentina i el passeig de Sant Gervasi.
A partir d'aquest cap de setmana aquestes tres vies canviaran el sentit actual de circulació juntament amb el carrer Lucà i el tram superior del carrer Hurtado, comprès entre el carrer Mare de Déu del Carmel i el carrer Craywinckel, de manera definitiva.
Les tasques per fer efectiu el nou canvi de sentit s'iniciaran dissabte a les 9:00 hores, amb els treballs de fresatge del carrer Craywinckel, que es duran a terme mantenint dos carrils de circulació. Diumenge és quan es produiran les tasques de més afectació. S'iniciaran a les 8:00hores, quan es tallarà la circulació als carrers esmentats per tal d'emprendre els treballs de fresatge i asfaltat dels encreuaments, per posar la nova senyalització horitzontal, per posar en marxa la nova semaforització i per activar la nova senyalització vertical definitiva.
Quan finalitzin aquestes tasques els carrers afectats es tornaran a obrir al trànsit ja amb la nova disposició viària prevista.
Desviaments de trànsit
Mentre duri el tall de trànsit, la circulació de República Argentina es desviarà pel carrer Gomis fins la plaça Alfons Comín, la circulació de la plaça Alfons Comín en sentit passeig Sant Gervasi es desviarà pel carrer Josep Garí cap a l'avinguda Tibidabo o bé pel carrer Román Macaya cap al carrer Lleó XIII i la circulació de la plaça John F. Kennedy es desviarà cap a l'avinguda Tibidabo fins al lateral mar de la ronda de Dalt per arribar fins a la plaça Afons Comín, permetent el pas al passatge Forasté.
Els vehicles estacionats a la zona afectada s'hauran de retirar per tal de poder realitzar els treballs de canvi d'ordenació viària.
El tall de trànsit comportarà afectacions a les diferents línies d'autobús que circulen per aquesta zona, que es desviaran per l'avinguda Vallcarca.
Acabat el canvi de sentit, a partir del 23 d'agost i fins el 7 de setembre s'efectuaran treballs per finalitzar la configuració de les noves illetes sense afectar la circulació.
Millorar la velocitat mitjana
El Districte de Sarrià-Sant Gervasi i el departament de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona han decidit tirar endavant aquest canvi de circulació perquè en aquest entorn durant els darrers anys s'han anat obrint nous equipaments i comerços.
Un altre dels factors que justificaven el canvi és la congestió de trànsit que es produeix en hores punta a l'entorn de la plaça Alfonso Comín. Davant d'aquesta situació, diverses entitats del barri van demanar una actuació decidida per part de l'Ajuntament. D'altra banda, els estudis tècnics realitzats aconsellaven que per millorar la mobilitat i pacificar el trànsit calia un canvi de sentit en el carrer Craywinckel, ja aquesta actuació pot comportar un augment de la velocitat mitjana d'entre un 14 i un 17%, millorant així la densitat del trànsit.
D'altra banda, el canvi de sentit dels carrers obligarà a canvis de senyalització i de semaforització. Tots els semàfors antics seran substituïts pel nou model amb tecnologia LED.
Canvis en la mobilitat a Sarrià-Sant Gervasi BCN
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Dubtós
Ara m'explico les obres que hi havia durant les darreres setmanes a la Pl. Comín amb Pg. St. Gervasi.
Dit això, la mesura comportarà problemes. Per començar, passarà més trànsit per Gomis, ja que hi haurà força gent que utilitzarà aquet carrer per a estalviar-se el triangle Rep. Argentina-Craywinckel-Pg. St. Gervasi per a arribar a la Pl. Comín. De fet, jo ja hi passava abans ja que així m'estalviava alguns semàfors i cotxes aparcats en segona fila. Tres quarts del mateix passarà amb Lucà i Mare de Déu del Carmel en sentit invers.
A més, el fet que Pg. St. Gervasi passi a ser ascendent i Rep. Argentina descendent crearà força més embussos a l'entrada i sortida de la Pl. Comín, atès que ara passaran a creuar-se.
I després, no sé com pretenen solucionar el tema dels vehicles aparcats en segona fila amb els canvis de sentit, especialment a Craywinckel i el tram superior de Rep. Argentina.
Dit això, la mesura comportarà problemes. Per començar, passarà més trànsit per Gomis, ja que hi haurà força gent que utilitzarà aquet carrer per a estalviar-se el triangle Rep. Argentina-Craywinckel-Pg. St. Gervasi per a arribar a la Pl. Comín. De fet, jo ja hi passava abans ja que així m'estalviava alguns semàfors i cotxes aparcats en segona fila. Tres quarts del mateix passarà amb Lucà i Mare de Déu del Carmel en sentit invers.
A més, el fet que Pg. St. Gervasi passi a ser ascendent i Rep. Argentina descendent crearà força més embussos a l'entrada i sortida de la Pl. Comín, atès que ara passaran a creuar-se.
I després, no sé com pretenen solucionar el tema dels vehicles aparcats en segona fila amb els canvis de sentit, especialment a Craywinckel i el tram superior de Rep. Argentina.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
El C/Craywinkel tindria que ser de doble sentit, almenys pels autobusos, aixi el 22 no tindria que fer tanta volta.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Craywinckel
El problema és que hi ha moltes càrregues i descàrregues. A més, un sol carril per a cotxes causaria un embús considerable (encara més) en hora punta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
La han liat "parda" a la reforma de la Av. Argentina
Doncs aixo.... ara per arribar a casa de 20 a 30 minuts de mes, que abans de la "reforma".
Per una inciativa i proposta del veins l'ajuntament va cambiar el sentit de circulacio del tram final de L'Avinguda Republica Argentina, el carrer Craiwynckel, i tambe el tram final del passeig de la Bonanova CAGADA PASTORET, es tot un embus dels historics, el que a sobre el paper podria semblar una millora es una "ratonera" de nassos, al principi no van tocar els "parterres" a la part baixa de la Plaça Alfons Comin ( la mega rotonda amb desnivells) pero ara ja esta modificat tot.
Els veins van proposar aixo que ha sortit "RANA" perque a la zona hi habia molt trafic, pero la culpa nomes es del diseny de la plaça Comin i les entrades sortides a la ronda, no dels carrers que s'han cambiat.
Si feia mes de 60 anys que el sentit era el de abans "COI" perque cambiar a pitjor??? portant el caos a aquesta zona??
Que ha fallat?? que no han tingut en compte??? que succeix???
Ho explico a "voure" si s'hi posa solucio.
En el tram final de L'avinguda Republica Argentina, abans de pujada, mai hi habia un transit excesiu, alla hi ha molt comerç, unes galeries comercials, supermercats i fins i to un CAP "rabu" crec, be doncs a mitja tarda sempre hi habien cotxes i camions en doble fila, quedava un carril per pujar pero el transit no era excesiu, ara tot el que ve de les rondes ha de baixar per aquest "carril" unic o per el carrer Esteve Terrades, escanyat per els semafors d'acces a la quiron i abaix per les obres de la EX- Avinguda Hospital Militar AKA Avinguda de Vallcarca>>> despres parlare d'aixo... (que maco cambiar-li el nom pero destruir el barri) L'avinguda s'cabara dient Avinguda de lo que era Vallcarca... i la Quiron esta feta a on en teoria debien anar pisos de proteccio oficial com van dir que anirien als espais sobrants de la construccio de la ronda.
Be doncs nomes hi han aquestes baixades desde la plaça Comin, els que van cap a L'avinguda Bonanova han de girar per Craiwinvkel aixi com els que pujen per al republica argentina tambe ho han de fer perque no pden seguir rectes, AUTOBUSOS INCLOSOS, al mig del carrer Craywinckel hi ha una parada de bus que fa que quan para un bus nomes hi hagi un carril si es que no hi ha ningu en doble fila, algo molt habitual a la zona alta...el volum de cotxes que van cap a la avinguda Bonanova es molt alt, als barris alts ja se sap que l'us del cotxe es majoritari.
Per L' altre canto si vens de la Avinguda Bonanova i vols arribar a Lesseps abans el cami "natural" era girar per Craiwinckel i cap a l'avinguda rep argentina, be ara has de pujar fins la plaça Comin del nassos i "introduirte" per el caos de la baixada de la part superior de la Av . Rep Argentina. si a la avinguda Bonanova a la alçada de la plça Kennedy optes per baixar cap Balmes tampoc pots girar per Mitre.
Mes coses ....al "il.luminat" que ha pensat que per controlar la velocitat de baixada de la Avinguda Rep. Argentina, que la gent no s'envali...ja que fa baixada i ara que hi ha mes trafic. la millor solucio es fer un tap BRAVO. m'explico:
Surts del primer semafor, i ole a la que arribes al seguent vermell, surts d'aquest i al seguent PUM vermell quan arribes i aixi tots, fins lesseps, algu dira que clar amb congestio es normal, NOOOO, si ho fas un dia qualsevol a una hora que no hi hagi trafic, les 5 del mati per exemple es pot veure clar el que dic, que nomes logra atascar l'avinguda i que molta gent a part de la emprenyada perque sembla una presa de pel apuri mes el semafors o surti abans d'hora, per enganxar el seguent en ambar etc..
Aquest caos a la zona fa que La ronda estuigui colapsada en els dos sentits per el vehicles que ja estan aturats a la sortida creant situacions perilloses, abans no pasava, tambe hi colaboren els "llestos" que ja saben el tema hi apuren fins al final per estalviarse la cua pero com que aquesta esta parada, es queden al carril d'enmig.
Es un caos, dels caos, el problema es la rotonda COMIN amb les seves pujades i el diseny de les sortides, no se si es podia fer mes o disenyar d'una altre manera, pero si abans ja era dificil circular per alla ara NO TE DIGO NA, en aquesta ocasio el veins no han encertat, ara una mica deurbana febt que no s'aparqui amb doble fila tabe aniria be, els veins molt, molt contets no deuen estar, i es que si algo fa tan temps que es d'una manera sera per algo no??
Per una inciativa i proposta del veins l'ajuntament va cambiar el sentit de circulacio del tram final de L'Avinguda Republica Argentina, el carrer Craiwynckel, i tambe el tram final del passeig de la Bonanova CAGADA PASTORET, es tot un embus dels historics, el que a sobre el paper podria semblar una millora es una "ratonera" de nassos, al principi no van tocar els "parterres" a la part baixa de la Plaça Alfons Comin ( la mega rotonda amb desnivells) pero ara ja esta modificat tot.
Els veins van proposar aixo que ha sortit "RANA" perque a la zona hi habia molt trafic, pero la culpa nomes es del diseny de la plaça Comin i les entrades sortides a la ronda, no dels carrers que s'han cambiat.
Si feia mes de 60 anys que el sentit era el de abans "COI" perque cambiar a pitjor??? portant el caos a aquesta zona??
Que ha fallat?? que no han tingut en compte??? que succeix???
Ho explico a "voure" si s'hi posa solucio.
En el tram final de L'avinguda Republica Argentina, abans de pujada, mai hi habia un transit excesiu, alla hi ha molt comerç, unes galeries comercials, supermercats i fins i to un CAP "rabu" crec, be doncs a mitja tarda sempre hi habien cotxes i camions en doble fila, quedava un carril per pujar pero el transit no era excesiu, ara tot el que ve de les rondes ha de baixar per aquest "carril" unic o per el carrer Esteve Terrades, escanyat per els semafors d'acces a la quiron i abaix per les obres de la EX- Avinguda Hospital Militar AKA Avinguda de Vallcarca>>> despres parlare d'aixo... (que maco cambiar-li el nom pero destruir el barri) L'avinguda s'cabara dient Avinguda de lo que era Vallcarca... i la Quiron esta feta a on en teoria debien anar pisos de proteccio oficial com van dir que anirien als espais sobrants de la construccio de la ronda.
Be doncs nomes hi han aquestes baixades desde la plaça Comin, els que van cap a L'avinguda Bonanova han de girar per Craiwinvkel aixi com els que pujen per al republica argentina tambe ho han de fer perque no pden seguir rectes, AUTOBUSOS INCLOSOS, al mig del carrer Craywinckel hi ha una parada de bus que fa que quan para un bus nomes hi hagi un carril si es que no hi ha ningu en doble fila, algo molt habitual a la zona alta...el volum de cotxes que van cap a la avinguda Bonanova es molt alt, als barris alts ja se sap que l'us del cotxe es majoritari.
Per L' altre canto si vens de la Avinguda Bonanova i vols arribar a Lesseps abans el cami "natural" era girar per Craiwinckel i cap a l'avinguda rep argentina, be ara has de pujar fins la plaça Comin del nassos i "introduirte" per el caos de la baixada de la part superior de la Av . Rep Argentina. si a la avinguda Bonanova a la alçada de la plça Kennedy optes per baixar cap Balmes tampoc pots girar per Mitre.
Mes coses ....al "il.luminat" que ha pensat que per controlar la velocitat de baixada de la Avinguda Rep. Argentina, que la gent no s'envali...ja que fa baixada i ara que hi ha mes trafic. la millor solucio es fer un tap BRAVO. m'explico:
Surts del primer semafor, i ole a la que arribes al seguent vermell, surts d'aquest i al seguent PUM vermell quan arribes i aixi tots, fins lesseps, algu dira que clar amb congestio es normal, NOOOO, si ho fas un dia qualsevol a una hora que no hi hagi trafic, les 5 del mati per exemple es pot veure clar el que dic, que nomes logra atascar l'avinguda i que molta gent a part de la emprenyada perque sembla una presa de pel apuri mes el semafors o surti abans d'hora, per enganxar el seguent en ambar etc..
Aquest caos a la zona fa que La ronda estuigui colapsada en els dos sentits per el vehicles que ja estan aturats a la sortida creant situacions perilloses, abans no pasava, tambe hi colaboren els "llestos" que ja saben el tema hi apuren fins al final per estalviarse la cua pero com que aquesta esta parada, es queden al carril d'enmig.
Es un caos, dels caos, el problema es la rotonda COMIN amb les seves pujades i el diseny de les sortides, no se si es podia fer mes o disenyar d'una altre manera, pero si abans ja era dificil circular per alla ara NO TE DIGO NA, en aquesta ocasio el veins no han encertat, ara una mica deurbana febt que no s'aparqui amb doble fila tabe aniria be, els veins molt, molt contets no deuen estar, i es que si algo fa tan temps que es d'una manera sera per algo no??
Re: Canvis en la mobilitat a Sarrià-Sant Gervasi BCN
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... 2371.shtml
Problemes de trànsit entre Sarrià i Gràcia
Un canvi viari a la zona alta causa cues constants a la Ronda de Dalt
L'ajuntament estudia eliminar el semàfor de la sortida número 6 a la plaça d'Alfonso Comín
Nous sentits de circulació en diversos carrers alteren la mobilitat en gran part de Sant Gervasi
Diumenge, 7 de novembre del 2010
CARLOS MÁRQUEZ DANIEL
BARCELONA
La famosa papallona de la teoria del caos ja fa més de dos mesos que volta per la zona alta. El seu graciós aleteig no ha generat una anarquia bíblica, però no hi ha dubte que es deixa notar. El canvi de sentit en tres importants carrers de Sant Gervasi, una mesura destinada a descongestionar el maltractat Craywinckel i millorar la fluïdesa de vehicles al barri, ha transcendit aquest triangle viari i els seus efectes se senten en la pròxima sortida 6 de la Ronda de Dalt, que en el sentit Llobregat registra cues diàries i contínues que en molts casos arriben fins a l'Hospital de la Vall d'Hebron i generen un seriós risc per als conductors. De la mateixa manera, diversos carrerons veïns han deixat de ser traçats desconeguts i s'han convertit en petites autopistes de zona 30 que uneixen Balmes amb la República Argentina.
zoom La sortida 6 de la ronda, dijous, registra cues al migdia quan a la via se circula amb fluïdesa.
La sortida 6 de la ronda, dijous, registra cues al migdia quan a la via se circula amb fluïdesa. DANNY CAMINAL
L'ajuntament, a petició d'un grup de veïns, va accedir a canviar el sentit de circulació de Craywinckel, passeig de Sant Gervasi i República Argentina. Segons l'anàlisi municipal, es millorava la mobilitat un 17% i s'ajustava un compte pendent amb la primera d'aquestes vies, un passatge ple de cotxes àvids de fugir de Barcelona per la Ronda de Dalt. Es va reduir el trànsit, però potser no es va pensar en el fet que els vehicles, com ho fa l'aigua davant una presa natural, buscarien altres camins cap a l'exili urbà.
BAIXADA DIRECTA / Fonts de l'àrea de Mobilitat admeten que els canvis de sentit «han influït» que la sortida 6 registri «més congestió», ja que molts conductors opten per «usar la baixada directa a la ciutat per República Argentina». També apunten que unes obres pròximes a la sortida 5 de la Ronda de Dalt poden haver ajudat a incrementar el nombre de cotxes que abandonen la via per la plaça d'Alfonso Comín, i asseguren que ja s'ha millorat la transició semafòrica per agilitzar el pas. A ulls d'un neòfit, el senyal lluminós sembla, precisament, el principal obstacle per donar més fluïdesa, ja que, segons admet l'ajuntament, és una de les sortides «en les quals el semàfor està situat més a prop de la via ràpida».
Aquest diari ha passat una bona estona comptabilitzant cotxes i temps i la conclusió és meridiana: el vermell de la Ronda de Dalt dura 52 segons i per la plaça passen uns 15 cotxes de manera intermitent; el vermell d'Alfonso Comín dura el mateix i de la via ràpida se n'escapen més de 30 però molts més formen una processó que en alguns moments del dia supera els 500 metres de llarg. Davant d'aquesta situació, els tècnics estudiaran si és possible eliminar el senyal i permetre l'avanç constant de conductors, cosa que requeriria reservar un o dos dels tres carrils de la plaça als que s'incorporen a la ciutat.
EFECTES SECUNDARIS / El projecte de canvis de sentit va costar uns 800.000 euros i es va estrenar a finals d'agost. Albert Soms, membre de l'associació de veïns de Craywinckel, només té paraules d'elogi, encara que admet que s'han produït «certs efectes secundaris» no previstos. Es refereix al marge de la Ronda de Dalt, a l'espectacular augment de trànsit en alguns carrers secundaris que abans eren vies només per a veïns i conductors perduts.
Si un cotxe vol accedir a República Argentina, es veu obligat a serpentejar pels carrers de Lucano -que també va canviar de sentit a l'agost- i Mare de Déu del Carmel. Tots dos són zona 30 i cada matí es col·lapsen. Emma, veïna del lloc, assegura que a partir de les 7.30 hores és «impossible dormir». L'ajuntament, atent, ha canviat els temps semafòrics i ha rebaixat una mica el problema. Ja és hora d'actuar a la Ronda de Dalt.
Problemes de trànsit entre Sarrià i Gràcia
Un canvi viari a la zona alta causa cues constants a la Ronda de Dalt
L'ajuntament estudia eliminar el semàfor de la sortida número 6 a la plaça d'Alfonso Comín
Nous sentits de circulació en diversos carrers alteren la mobilitat en gran part de Sant Gervasi
Diumenge, 7 de novembre del 2010
CARLOS MÁRQUEZ DANIEL
BARCELONA
La famosa papallona de la teoria del caos ja fa més de dos mesos que volta per la zona alta. El seu graciós aleteig no ha generat una anarquia bíblica, però no hi ha dubte que es deixa notar. El canvi de sentit en tres importants carrers de Sant Gervasi, una mesura destinada a descongestionar el maltractat Craywinckel i millorar la fluïdesa de vehicles al barri, ha transcendit aquest triangle viari i els seus efectes se senten en la pròxima sortida 6 de la Ronda de Dalt, que en el sentit Llobregat registra cues diàries i contínues que en molts casos arriben fins a l'Hospital de la Vall d'Hebron i generen un seriós risc per als conductors. De la mateixa manera, diversos carrerons veïns han deixat de ser traçats desconeguts i s'han convertit en petites autopistes de zona 30 que uneixen Balmes amb la República Argentina.
zoom La sortida 6 de la ronda, dijous, registra cues al migdia quan a la via se circula amb fluïdesa.
La sortida 6 de la ronda, dijous, registra cues al migdia quan a la via se circula amb fluïdesa. DANNY CAMINAL
L'ajuntament, a petició d'un grup de veïns, va accedir a canviar el sentit de circulació de Craywinckel, passeig de Sant Gervasi i República Argentina. Segons l'anàlisi municipal, es millorava la mobilitat un 17% i s'ajustava un compte pendent amb la primera d'aquestes vies, un passatge ple de cotxes àvids de fugir de Barcelona per la Ronda de Dalt. Es va reduir el trànsit, però potser no es va pensar en el fet que els vehicles, com ho fa l'aigua davant una presa natural, buscarien altres camins cap a l'exili urbà.
BAIXADA DIRECTA / Fonts de l'àrea de Mobilitat admeten que els canvis de sentit «han influït» que la sortida 6 registri «més congestió», ja que molts conductors opten per «usar la baixada directa a la ciutat per República Argentina». També apunten que unes obres pròximes a la sortida 5 de la Ronda de Dalt poden haver ajudat a incrementar el nombre de cotxes que abandonen la via per la plaça d'Alfonso Comín, i asseguren que ja s'ha millorat la transició semafòrica per agilitzar el pas. A ulls d'un neòfit, el senyal lluminós sembla, precisament, el principal obstacle per donar més fluïdesa, ja que, segons admet l'ajuntament, és una de les sortides «en les quals el semàfor està situat més a prop de la via ràpida».
Aquest diari ha passat una bona estona comptabilitzant cotxes i temps i la conclusió és meridiana: el vermell de la Ronda de Dalt dura 52 segons i per la plaça passen uns 15 cotxes de manera intermitent; el vermell d'Alfonso Comín dura el mateix i de la via ràpida se n'escapen més de 30 però molts més formen una processó que en alguns moments del dia supera els 500 metres de llarg. Davant d'aquesta situació, els tècnics estudiaran si és possible eliminar el senyal i permetre l'avanç constant de conductors, cosa que requeriria reservar un o dos dels tres carrils de la plaça als que s'incorporen a la ciutat.
EFECTES SECUNDARIS / El projecte de canvis de sentit va costar uns 800.000 euros i es va estrenar a finals d'agost. Albert Soms, membre de l'associació de veïns de Craywinckel, només té paraules d'elogi, encara que admet que s'han produït «certs efectes secundaris» no previstos. Es refereix al marge de la Ronda de Dalt, a l'espectacular augment de trànsit en alguns carrers secundaris que abans eren vies només per a veïns i conductors perduts.
Si un cotxe vol accedir a República Argentina, es veu obligat a serpentejar pels carrers de Lucano -que també va canviar de sentit a l'agost- i Mare de Déu del Carmel. Tots dos són zona 30 i cada matí es col·lapsen. Emma, veïna del lloc, assegura que a partir de les 7.30 hores és «impossible dormir». L'ajuntament, atent, ha canviat els temps semafòrics i ha rebaixat una mica el problema. Ja és hora d'actuar a la Ronda de Dalt.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Afeccionats que en saben més que els professionals
"No prevists", ja, ja. Total, que al Fòrum som descendents directes de l'Oracle de Delfos. Vegeu aquest mateix fil.Albert Soms, membre de l'associació de veïns de Craywinckel, només té paraules d'elogi, encara que admet que s'han produït «certs efectes secundaris» no previstos. Es refereix al marge de la Ronda de Dalt, a l'espectacular augment de trànsit en alguns carrers secundaris que abans eren vies només per a veïns i conductors perduts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Trànsit en sentit ascendent, un desastre
Des que torno a ser un usuari força habitual del 17 en sentit ascendent, noto que la situació del trànsit ha empitjorat força des dels canvis de sentit introduïts fa dos anys. Ara, per fer el tram del Pg. de Sant Gervasi entre Craywinckel i la Pl. Alfonso Comín, l'autobús triga molt més que abans, quan passava per Craywinckel i República Argentina. En part es deu a vehicles mal aparcats en segona fila, però aquest problema també ja existia (i encara existeix) a República Argentina, sense causar tants estralls; i les fases dels semàfors també alenteixen molt la marxa. Sembla que ho han fet tot per als cotxes que surten de la Ronda de Dalt, procedents del Nus de la Trinitat (no així amb els que venen de l'altra direcció).
I no podran adduir un augment del trànsit, ja que amb la crisi, han baixat tots els índexs de mobilitat.
I no podran adduir un augment del trànsit, ja que amb la crisi, han baixat tots els índexs de mobilitat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.