Hola a tothom,
Ahir al matí, va arribar aquesta màquina a un dels molls de Barcelona, dedueixo que des d'Àustria, pais d'on era també la gòndola que la transportava. Com que no hi entenc gens d'aquests aparells de via i tampoc he sabut localitzar-la a la web de plasser (està tot en alemany o austriac!), us poso el que resava en un dels laterals: UNIMAT COMPACT 08-3S. Penso que era nova pel seu estat, no em vaig poder fixar en l'ample d'eixos, i les indicacions que tenia disposades a les zones de maniobra eren en castellà. Les fotos no són gaire bones perquè les vaig poder fer de rebot, mentre passava ja per la pl. de la carbonera.
Imagino que algú li serà d'interès.
Nova baluerna ferroviària Plasser&Threurer
Nova baluerna ferroviària Plasser&Threurer
- Attachments
-
- 8nov10 (1) - copia.JPG (60.81 KiB) Viewed 4779 times
-
- 8nov10 (2) - copia.JPG (66.62 KiB) Viewed 4772 times
-
- 8nov10 (3) - copia.JPG (64.5 KiB) Viewed 4773 times
Què és alló??
Re: Nova baluerna ferroviària Plasser&Threurer
això es una batonadora de vies (en castellà bateadora). Es un model molt semblant al que té el FCMB.
Ok, crec que era parada fent relleu de guàrdia d'acompanyament per ser transport especial. És a dir, substituint els cotxes de la policia portuària pels de la urbana al haver arribat al canvi de jurisdicció. Així doncs, no sé cap a on va anar.El LLOP wrote:això es una batonadora de vies (en castellà bateadora). Es un model molt semblant al que té el FCMB.
Què és alló??
- Guigui
- Administrador
Austríac
En termes lingüístics, l'austríac no existeix, ni tan sols com a dialecte de l'alemany.Alemany wrote:(està tot en alemany o austriac!)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Mortadel·lo
- N9
- Guigui
- Administrador
Precisió
Cito el primer paràgraf de l'enllaç:
Au, tornem al tema.
És a dir, es tracta d'un conjunt de dialectes, delimitats únicament per raons polítiques. Per exemple, el vienès té més afinitats amb el bavarès, però no pas la varietat alamana del Vorarlberg, més propera al suau i al Schwyzerdütsch.Österreichisches Deutsch bezeichnet die in Österreich gebräuchlichen sprachlichen Besonderheiten (Varietäten) der deutschen Sprache und ihres Wortschatzes (Liste von Austriazismen) in der hochdeutschen Schriftsprache. Davon zu unterscheiden sind die in Österreich gebräuchlichen bairischen und alemannischen Dialekte.
Au, tornem al tema.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- genissimon
- N10
La pregunta sobre aquest aparell (*) és:
Per a via normal de 1435mm de distància entre les cares internes del carril o per a via d'ample ibèric de 1668mm??
* L'aspecte és de batonadora, sens dubte.
Salut !!
Per a via normal de 1435mm de distància entre les cares internes del carril o per a via d'ample ibèric de 1668mm??
* L'aspecte és de batonadora, sens dubte.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- viscaelcat
- N6
Re: Nova batonadora ferroviària Plasser&Threurer
Jo en vaig veure una a Celrà, fa unes setmanes, em penso que abans de la data de l'avistament d'aquesta. Aquella no semblava nova. Em fixaré en les fotos que li vaig fer per comprovar-ho.