Restauració del Ferrobús 591-521-0

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Post Reply
metring
Administrador

Restauració del Ferrobús 591-521-0

Post by metring »

http://www.armf.net/ca/ca_noticies_detall.php?codi=131

Data 04/11/2010
Tema Restauracions

El Ferrobús 591-521-0 serà restaurat

ARMF ha adquirit el ferrobús 591-521-0 (FER+FRC) per l'Ajuntament de Lleida que el destinarà al futur Museu del Ferrocarril d'aquesta localitat. La restauració d'aquest vehicle serà una tasca molt laboriosa degut a l'estat en que es troba ja que es repararà segons el seu estat original.
Alemany
N7
N7

Re: Restauració del Ferrobús 591-521-0

Post by Alemany »

Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Què és alló??
Alemany
N7
N7

Post by Alemany »

Alemany wrote:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Ja m'he desfet l'entrellat a mi mateix. El poble era Rincón de la Voctoria (relativament proper al que he dit abans), i he trobat algunes fotos tot i que no és gens fàcil a la xarxa:

http://www.forotrenes.com/foro/viewtopi ... s%3Disch:1
Què és alló??
Altaria_Trianilla
N7
N7

Post by Altaria_Trianilla »

Alemany wrote:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Si no recordo malament fa un parell o tres d'anys que ja no hi és i ni idea d'on pot estar. Serà qüestió d'apropar-se a la biblioteca i preguntar què han fet amb ell :)
Image
Alemany
N7
N7

Post by Alemany »

Altaria_Trianilla wrote:
Si no recordo malament fa un parell o tres d'anys que ja no hi és i ni idea d'on pot estar. Serà qüestió d'apropar-se a la biblioteca i preguntar què han fet amb ell :)
Mal assumpte, sembla que la biblioteca ja no hi és allà tampoc. Hi serà l'estació encara?
Què és alló??
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Està previst un museu del ferrocarril a Lleida? :o
aso111
N5
N5

Post by aso111 »

Trenscat wrote:Està previst un museu del ferrocarril a Lleida? :o
si amb teoria esta aprovat ja ;)

per cert veien la foto de la pagina web de ARMF el seu estat es lamentable :'(
metring
Administrador

Post by metring »

A la web d'ARMF: http://www.armf.net/ca/ca_noticies

Data 26/11/2010
Tema Restauracions

El ferrobús 591-521-0 arriba a Lleida

El Ferrobús 521 ha arribat ja a Lleida i han començat les tasques preparatòries per a la seva restauració, procés que serà molt difícil i costós degut al estat de conservació del vehicle.
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”