http://www.armf.net/ca/ca_noticies_detall.php?codi=131
Data 04/11/2010
Tema Restauracions
El Ferrobús 591-521-0 serà restaurat
ARMF ha adquirit el ferrobús 591-521-0 (FER+FRC) per l'Ajuntament de Lleida que el destinarà al futur Museu del Ferrocarril d'aquesta localitat. La restauració d'aquest vehicle serà una tasca molt laboriosa degut a l'estat en que es troba ja que es repararà segons el seu estat original.
Restauració del Ferrobús 591-521-0
Re: Restauració del Ferrobús 591-521-0
Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Què és alló??
Ja m'he desfet l'entrellat a mi mateix. El poble era Rincón de la Voctoria (relativament proper al que he dit abans), i he trobat algunes fotos tot i que no és gens fàcil a la xarxa:Alemany wrote:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
http://www.forotrenes.com/foro/viewtopi ... s%3Disch:1
Què és alló??
-
- N7
Si no recordo malament fa un parell o tres d'anys que ja no hi és i ni idea d'on pot estar. Serà qüestió d'apropar-se a la biblioteca i preguntar què han fet amb ellAlemany wrote:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Mal assumpte, sembla que la biblioteca ja no hi és allà tampoc. Hi serà l'estació encara?Altaria_Trianilla wrote:Si no recordo malament fa un parell o tres d'anys que ja no hi és i ni idea d'on pot estar. Serà qüestió d'apropar-se a la biblioteca i preguntar què han fet amb ellAlemany wrote:Ara que surt el tema, fa uns anys vaig descobrir que a Màlaga, i si no m'equivoco, era el poble de Torre del Mar, hi havia una biblioteca arràn de platja construída en l'edifici d'una antiga estació de tren. A fora, a mode de monument o similar, hi havia un ferrobús d'aquests, pintat de blau. No li vaig poder fer foto, però mai més he sabut d'ell ni l'he vist enlloc.
Què és alló??
- Trenscat
- N10
Està previst un museu del ferrocarril a Lleida?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
si amb teoria esta aprovat jaTrenscat wrote:Està previst un museu del ferrocarril a Lleida?
per cert veien la foto de la pagina web de ARMF el seu estat es lamentable
A la web d'ARMF: http://www.armf.net/ca/ca_noticies
Data 26/11/2010
Tema Restauracions
El ferrobús 591-521-0 arriba a Lleida
El Ferrobús 521 ha arribat ja a Lleida i han començat les tasques preparatòries per a la seva restauració, procés que serà molt difícil i costós degut al estat de conservació del vehicle.
Data 26/11/2010
Tema Restauracions
El ferrobús 591-521-0 arriba a Lleida
El Ferrobús 521 ha arribat ja a Lleida i han començat les tasques preparatòries per a la seva restauració, procés que serà molt difícil i costós degut al estat de conservació del vehicle.