Màquines dispensadores de llet a estacions

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
metring
Administrador

Màquines dispensadores de llet a estacions

Post by metring »

Ahir vaig veure una màquina dispensadora de llet fresca i postres naturals al vestíbul de Sarrià FGC. Sabeu si n'hi han en d'altres estacions de FGC, Renfe, etc.?
BRILL 18
N7
N7

Re: Màquines dispensadores de llet a estacions

Post by BRILL 18 »

metring wrote:Ahir vaig veure una màquina dispensadora de llet fresca i postres naturals al vestíbul de Sarrià FGC. Sabeu si n'hi han en d'altres estacions de FGC, Renfe, etc.?
Desconeixia que estiguesin a las estacions i de fet no se si hi ha mes pero el que si es cert que als pobles cada cop hi han mes aqui a Sant Quirze fa quasi un any que hi hes i la veritat te exit i la llet es molt bona
UT447Barcelona
N6
N6

Re: Màquines dispensadores de llet a estacions

Post by UT447Barcelona »

BRILL 18 wrote:
metring wrote:Ahir vaig veure una màquina dispensadora de llet fresca i postres naturals al vestíbul de Sarrià FGC. Sabeu si n'hi han en d'altres estacions de FGC, Renfe, etc.?
Desconeixia que estiguesin a las estacions i de fet no se si hi ha mes pero el que si es cert que als pobles cada cop hi han mes aqui a Sant Quirze fa quasi un any que hi hes i la veritat te exit i la llet es molt bona
A les estacions encara no he vist, pero a Mollet del Vallés hi hai la gent compra i recarrega molt la llet!
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”