Màquines dispensadores de llet a estacions
Màquines dispensadores de llet a estacions
Ahir vaig veure una màquina dispensadora de llet fresca i postres naturals al vestíbul de Sarrià FGC. Sabeu si n'hi han en d'altres estacions de FGC, Renfe, etc.?
Re: Màquines dispensadores de llet a estacions
Desconeixia que estiguesin a las estacions i de fet no se si hi ha mes pero el que si es cert que als pobles cada cop hi han mes aqui a Sant Quirze fa quasi un any que hi hes i la veritat te exit i la llet es molt bonametring wrote:Ahir vaig veure una màquina dispensadora de llet fresca i postres naturals al vestíbul de Sarrià FGC. Sabeu si n'hi han en d'altres estacions de FGC, Renfe, etc.?
-
- N6
Re: Màquines dispensadores de llet a estacions
A les estacions encara no he vist, pero a Mollet del Vallés hi hai la gent compra i recarrega molt la llet!BRILL 18 wrote:Desconeixia que estiguesin a las estacions i de fet no se si hi ha mes pero el que si es cert que als pobles cada cop hi han mes aqui a Sant Quirze fa quasi un any que hi hes i la veritat te exit i la llet es molt bonametring wrote:Ahir vaig veure una màquina dispensadora de llet fresca i postres naturals al vestíbul de Sarrià FGC. Sabeu si n'hi han en d'altres estacions de FGC, Renfe, etc.?