Retards, avaries i deficiències a TMB
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
La defensa dels treballadors a ultrança que fan alguns sindicats els fan caure en ridícul com fa en Ciércoles.
És cert que era una conversa privada però jo, les converses privades les faig cara a cara, i no a través d'un mitjà que, per error, pot ser escoltat pel públic. És a dir, seria diferent que les dues persones estiguessin juntes i per error el micro quedés encès; que fer servir el micro per poder tenir la conversa perquè cada un estava a una cabina diferent.
És cert que era una conversa privada però jo, les converses privades les faig cara a cara, i no a través d'un mitjà que, per error, pot ser escoltat pel públic. És a dir, seria diferent que les dues persones estiguessin juntes i per error el micro quedés encès; que fer servir el micro per poder tenir la conversa perquè cada un estava a una cabina diferent.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Respondre dels propis actes
Ni això seria excusa. Si, com a intèrpret, faig un comentari despectiu sobre algun participant en cabina i el micròfon no està apagat (o, fins i tot, si premo la tecla "mute" i aquesta no funciona correctament), he d'assumir la meva responsabilitat per haver-li faltat al respecte. No ens podem escudar en què fem una feina on no tenim tracte directe amb el client per a fer-ne befa a tort i a dret.victorcasta wrote:És a dir, seria diferent que les dues persones estiguessin juntes i per error el micro quedés encès; que fer servir el micro per poder tenir la conversa perquè cada un estava a una cabina diferent.
Tornem al que deia abans: la gent ha de ser capaç de respondre dels seus actes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Com a sindicat el que els correspon és defensar el treballador, jo no sé si és ben bé motiu d'acomiadament, de fet crec que no, caldria mirar la normativa laboral però un bon temps de suspensió de feina i sou sí que correspon en un cas així.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
No es pot defensar el que no es defensable, si no, perden credibilitat (si es que els en queda alguna).josep_serre wrote:Com a sindicat el que els correspon és defensar el treballador
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Un advocat ha de defensar fins i tot quan sap que l'acusat sap que és culpable, el que ha fet el sindicat amb més o menys encert és intentar treure ferro del tema.
Entre això i defensar allò que és indefensable hi ha una distància encara, i que consti que sóc el primer que creu que el que van fer aquests treballadors era molt greu i denota un nivell cultural força baix per altra banda, el que diu el sindicat que això passa amb moltes converses privades és cert però això no canvia les coses ara bé la proporcionalitat en les mesures disciplinàries no està renyida amb tot això.
No estic d'acord en la opinió apocalíptica versada anteriorment de gent caminant pels túnels, la gent el que busca o buscaria és la forma de sortir al carrer el més aviat possible i que evidentment l'ensurt no els hi treu ningú.
Entre això i defensar allò que és indefensable hi ha una distància encara, i que consti que sóc el primer que creu que el que van fer aquests treballadors era molt greu i denota un nivell cultural força baix per altra banda, el que diu el sindicat que això passa amb moltes converses privades és cert però això no canvia les coses ara bé la proporcionalitat en les mesures disciplinàries no està renyida amb tot això.
No estic d'acord en la opinió apocalíptica versada anteriorment de gent caminant pels túnels, la gent el que busca o buscaria és la forma de sortir al carrer el més aviat possible i que evidentment l'ensurt no els hi treu ningú.
victorcasta wrote:No es pot defensar el que no es defensable, si no, perden credibilitat (si es que els en queda alguna).josep_serre wrote:Com a sindicat el que els correspon és defensar el treballador
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Indicadors d'andana semiapagats
Aquest matí, els indicadors de compte enrere de l'L1 no indicaven la direcció.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... meses.html
El empleado que alertó de un falso atentado en el metro es suspendido 3 meses
La compañía ya ha resuelto el expediente abierto tras la broma sobre que una persona de origen magrebí podóa llevar una bomba
10/11/2010 | Actualizada a las 17:39h | Ciudadanos
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha impuesto una sanción de tres meses de suspensión de trabajo y sueldo al empleado del Metro que avisó del riesgo de un falso atentado a través de la megafonía de un convoy de la Línea 1, según ha informado la compañía tras resolverse el expediente.
Los hechos se produjeron sobre las 8.37 horas del 2 de noviembre, cuando a través de la megafonía del convoy número 112 los pasajeros oyeron, después de que entrara una persona con origen magrebí, que ésta podría llevar una bomba consigo. Por ello, TMB abrió expediente a un conductor y un trabajador para "depurar responsabilidades".
Rocío, una pasajera, explicó entonces que había cogido el metro en la estación de Sagrera y que antes de llegar a Navas "se ha empezado a sentir por los altavoces a un hombre hablando en árabe -afirmó-. De repente ha dicho '¡esto es un atentado bomba!".
"Había pánico entre la gente", agregó. Según la compañía, la actuación del trabajador, que viajaba en una cabina intermedia del tren y pensaba que sólo le sentía el conductor situado en la cabina principal, ha sido calificada como una falta muy grave, "al haber utilizado impropiamente un sistema de comunicación reservado a las necesidades de la operación, y haber causado inquietud y molestias a los usuarios".
La sanción es la segunda más severa que contempla el régimen disciplinario laboral de la empresa, después del despido, y "se corresponde con el carácter muy grave de la falta cometida", ha explicado TMB. Para determinarla, se han tenido en cuenta como atenuantes la trayectoria del empleado en la empresa y su actitud de arrepentimiento y disculpa.
En relación al conductor del tren, TMB ha añadido que ha sido sancionado con 15 días de suspensión de trabajo y sueldo, por haber hecho un uso inadecuado del sistema de comunicación del interior del convoy.
El empleado que alertó de un falso atentado en el metro es suspendido 3 meses
La compañía ya ha resuelto el expediente abierto tras la broma sobre que una persona de origen magrebí podóa llevar una bomba
10/11/2010 | Actualizada a las 17:39h | Ciudadanos
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha impuesto una sanción de tres meses de suspensión de trabajo y sueldo al empleado del Metro que avisó del riesgo de un falso atentado a través de la megafonía de un convoy de la Línea 1, según ha informado la compañía tras resolverse el expediente.
Los hechos se produjeron sobre las 8.37 horas del 2 de noviembre, cuando a través de la megafonía del convoy número 112 los pasajeros oyeron, después de que entrara una persona con origen magrebí, que ésta podría llevar una bomba consigo. Por ello, TMB abrió expediente a un conductor y un trabajador para "depurar responsabilidades".
Rocío, una pasajera, explicó entonces que había cogido el metro en la estación de Sagrera y que antes de llegar a Navas "se ha empezado a sentir por los altavoces a un hombre hablando en árabe -afirmó-. De repente ha dicho '¡esto es un atentado bomba!".
"Había pánico entre la gente", agregó. Según la compañía, la actuación del trabajador, que viajaba en una cabina intermedia del tren y pensaba que sólo le sentía el conductor situado en la cabina principal, ha sido calificada como una falta muy grave, "al haber utilizado impropiamente un sistema de comunicación reservado a las necesidades de la operación, y haber causado inquietud y molestias a los usuarios".
La sanción es la segunda más severa que contempla el régimen disciplinario laboral de la empresa, después del despido, y "se corresponde con el carácter muy grave de la falta cometida", ha explicado TMB. Para determinarla, se han tenido en cuenta como atenuantes la trayectoria del empleado en la empresa y su actitud de arrepentimiento y disculpa.
En relación al conductor del tren, TMB ha añadido que ha sido sancionado con 15 días de suspensión de trabajo y sueldo, por haber hecho un uso inadecuado del sistema de comunicación del interior del convoy.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
L3 parada cinc minuts
Aquesta tarda, cap a tres quarts de set, hem estat parats a l'L3 més de cinc minuts a Diagonal "per una incidència tècnica", segons la megafonia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Canvi de tren
Ahir a la tarda, no se per quin motiu, però a L3 canviaven trens, no es que tingui cap problema amb això, però si a la lentitud que provoca a la línia.
Vaig arribar a Montbau a les 16:36 i hi havia gent a l'andana (dir. Zona U.) i el disc en vermell, no veia cap tren a Vall d'Hebron, i vaig pensar que ja hi hauria alguna averia.
Però no, al donar-me la volta, hi havia un 3000 (3053-3056) amb torn 308 al final de l'andana, esperant entrar a cotxera, ja deuria fer uns minutets que hi era, a Vall d'Hebron hi havia un tren també esperant direcció Trinitat, finalment, veig que baixa, aquest era el 3000 original amb el torn 312, aquest marxa cap a Mundet i el 3053-3056 avança cap a Cotxera a contra via, seguidament apareix un 5000 cap a Zona Univ.. Fins a aquí tot normal.
Arribo a Vall d'Hebron, i veig un doble disc vermell, i al cap d'una mica més d'un minut surt un 3000 amb el torn 308 cap a Penitents, no se si la mateixa unitat o una altre, aquest fet, fa aturar altre cop la línia en els 2 sentits fins que posen les agulles altre cop al lloc (que triguen una mica).
Finalment arribo a Penitents, i veig que eren les 16:48. Havíem perdut entre 10-15 minuts per fer un canvi de tren.
Al arribar a Vallcarca, per la ràdio s'escolta al CCM dient que el 312 marxi a cotxera, el 312 era el 3000 original, i ja m'havien espatllat la tornada, ja que el volia agafar .
Més tard, el CCM li diu que deixi el tren a la 1 Sud i agafi el de la 1 Nord (La cotxera es llarga, per tant, de les vies 1 a 8, hi poden estacionar 2 trens), amb això es dedueix que un altre cop canvien de tren, provocant els retards.
Finalment vaig arribar a Paral•lel a les 17:05, 29 minuts!!
Realment, això és inadmissible, ja que el temps que emparen a fer aquest canvi és molt llarg, i crec que es podria fer d'una altre manera sense produir aquestes afectacions.
Vaig arribar a Montbau a les 16:36 i hi havia gent a l'andana (dir. Zona U.) i el disc en vermell, no veia cap tren a Vall d'Hebron, i vaig pensar que ja hi hauria alguna averia.
Però no, al donar-me la volta, hi havia un 3000 (3053-3056) amb torn 308 al final de l'andana, esperant entrar a cotxera, ja deuria fer uns minutets que hi era, a Vall d'Hebron hi havia un tren també esperant direcció Trinitat, finalment, veig que baixa, aquest era el 3000 original amb el torn 312, aquest marxa cap a Mundet i el 3053-3056 avança cap a Cotxera a contra via, seguidament apareix un 5000 cap a Zona Univ.. Fins a aquí tot normal.
Arribo a Vall d'Hebron, i veig un doble disc vermell, i al cap d'una mica més d'un minut surt un 3000 amb el torn 308 cap a Penitents, no se si la mateixa unitat o una altre, aquest fet, fa aturar altre cop la línia en els 2 sentits fins que posen les agulles altre cop al lloc (que triguen una mica).
Finalment arribo a Penitents, i veig que eren les 16:48. Havíem perdut entre 10-15 minuts per fer un canvi de tren.
Al arribar a Vallcarca, per la ràdio s'escolta al CCM dient que el 312 marxi a cotxera, el 312 era el 3000 original, i ja m'havien espatllat la tornada, ja que el volia agafar .
Més tard, el CCM li diu que deixi el tren a la 1 Sud i agafi el de la 1 Nord (La cotxera es llarga, per tant, de les vies 1 a 8, hi poden estacionar 2 trens), amb això es dedueix que un altre cop canvien de tren, provocant els retards.
Finalment vaig arribar a Paral•lel a les 17:05, 29 minuts!!
Realment, això és inadmissible, ja que el temps que emparen a fer aquest canvi és molt llarg, i crec que es podria fer d'una altre manera sense produir aquestes afectacions.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
A la L3 és la manera que utilitzen per canviar un tren averiat per un altre.
A vegades, quan és la nit i hi ha un tren cada 6-10 minuts hi ha una altra manera de canviar els trens: Agafen el tren "bo", el porten buit desde la cotxera fins a Trinitat Nova (es fica a la linia abans que el tren averiat) i allà comença a agafar passatge. Després quan arriva el tren averiat a Trinitat Nova, aquest deixa passatge i se'n va a la cotxera. Una vegada que hi son els dos trens a Trinitat Nova, a vegades surt abans el tren averiat buit de Trinitat cap a la cotxera que el tren "bo" o al revés.
A vegades, quan és la nit i hi ha un tren cada 6-10 minuts hi ha una altra manera de canviar els trens: Agafen el tren "bo", el porten buit desde la cotxera fins a Trinitat Nova (es fica a la linia abans que el tren averiat) i allà comença a agafar passatge. Després quan arriva el tren averiat a Trinitat Nova, aquest deixa passatge i se'n va a la cotxera. Una vegada que hi son els dos trens a Trinitat Nova, a vegades surt abans el tren averiat buit de Trinitat cap a la cotxera que el tren "bo" o al revés.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquesta es la manera que conneixia, i la he vista molts cops.Denisuko wrote:A la L3 és la manera que utilitzen per canviar un tren averiat per un altre.
A vegades, quan és la nit i hi ha un tren cada 6-10 minuts hi ha una altra manera de canviar els trens: Agafen el tren "bo", el porten buit desde la cotxera fins a Trinitat Nova (es fica a la linia abans que el tren averiat) i allà comença a agafar passatge. Després quan arriva el tren averiat a Trinitat Nova, aquest deixa passatge i se'n va a la cotxera. Una vegada que hi son els dos trens a Trinitat Nova, a vegades surt abans el tren averiat buit de Trinitat cap a la cotxera que el tren "bo" o al revés.
Però el temps emperat dissabte a fer el canvi de tren va ser molt llarg, que es d'això del que em queixo, perden més estona decidint quin tren pasa per la via (o entra el que va a cotxera primer, ho baixa de Vall d'Hebron primer).
Sent dissabte, la freqüencia és d'uns 5 minuts, i crec que es temps suficient per a fer el canvi de tren, sobretot si deixen els trens a les primeres vies de la cotxera, que són les que queden més "aprop" de la via general.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
En aquests moments, l'accés de Fabra i Puig a la cantonada a aquest passeig, davant el col·legi, es troba tancat pels bombers, i 5 vehicles seus al carrer, ja posaré fotos més tard.
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Acabo de trucar a TMB i m'han dit que ja s'ha restablert el servei a Fabra i Puig, que hi ha hagut una incidencia
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
en sabeu la causa?
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ho he preguntat a uns "segurates" de l'estació i m'han dit que hi ha hagut un petit incendi, segons ells res important.
-
- N5
- Posts: 116
- Joined: Sunday 10/01/2010 18:39
-
- N5
- Posts: 116
- Joined: Sunday 10/01/2010 18:39
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
A les 13,30 he vist que la L5 només funcionava de C. Centre a Sagrada familia i de Maragall a vall d'hebron. A les 15,00 encara seguia així
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
L'incidència ha començat una mica abans de la 13:05h, ja que just quan he arribat a Montbau, anunciaven que la L5 havia quedat aturada per causes de tercers a Camp de l'Arpa.
Quan he tornat, que eren 14:20, ja havien posat el servei parcial entre Vall d'Hebron i Maragall / Sagrada Família - Cornellà Centre.
Jo faig la L5 cada dia, entre VH5 i Maragall per enllaçar amb L4 fins a Joanic, així que no em suposava cap problema.
A L5, hi havia cua de trens, ja que hem estat a Horta, Vilapicina aturats un ratet.
Al arribar a Virrei Amat, informen per la ràdio al motorista, que queda restablerta la L5 i que s'havia d'anar amb ATP en alguns llocs (no he entés quins), en aquell moment eren les 14:40h.
Amablement, el motorista, per megafonia, ha dit que L5 quedava restablerta, i abans d'entrar a Maragall, ho ha tornat a dir.
Personalment, m'he quedat amb la il·lusió de veure un 5000 a Maragall a contravia per uns minuts.
Desconec si s'ha tornat a tallar la línia a les 15h, però a les 14:40h, L5 ha quedat restablerta en la seva totalitat.
Quan he tornat, que eren 14:20, ja havien posat el servei parcial entre Vall d'Hebron i Maragall / Sagrada Família - Cornellà Centre.
Jo faig la L5 cada dia, entre VH5 i Maragall per enllaçar amb L4 fins a Joanic, així que no em suposava cap problema.
A L5, hi havia cua de trens, ja que hem estat a Horta, Vilapicina aturats un ratet.
Al arribar a Virrei Amat, informen per la ràdio al motorista, que queda restablerta la L5 i que s'havia d'anar amb ATP en alguns llocs (no he entés quins), en aquell moment eren les 14:40h.
Amablement, el motorista, per megafonia, ha dit que L5 quedava restablerta, i abans d'entrar a Maragall, ho ha tornat a dir.
Personalment, m'he quedat amb la il·lusió de veure un 5000 a Maragall a contravia per uns minuts.
jsantos233 wrote:A les 13,30 he vist que la L5 només funcionava de C. Centre a Sagrada familia i de Maragall a vall d'hebron. A les 15,00 encara seguia així
Desconec si s'ha tornat a tallar la línia a les 15h, però a les 14:40h, L5 ha quedat restablerta en la seva totalitat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I a les 18:25, anunciaven per megafonia, que la L2 restava aturada, per assistència mèdica dins un tren a Sagrada Família.
El metro de Barcelona amb motoristes!