Futur servei linia Puigcerdà
Re: Futur servei linia Puigcerdà
A awe. Encare que sigui amb retar, te dire que es molt comodo de temps i es una bona idea.El tren acostuma a nar ple fins a Vic, despres baixa mes gent a Ripoll, i acostuma arrivar bastant gent a Puigcerda.
El public es molt distint, dels que fan paradas a totes les estaçions.
Aixo si es trva a faltar seients mes comodos.
El public es molt distint, dels que fan paradas a totes les estaçions.
Aixo si es trva a faltar seients mes comodos.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Mercès per la resposta. M'alegro que la gent respongui positivament a les millores.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Túnel de Toses enllestit.
Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Túnel de Toses enllestit.
Ja era hora! Adéu retards a l'R3!Pere wrote:Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Re: Túnel de Toses enllestit.
Esperem que ho hagin arreglat bé el tema de la lona de la paret del túnel... i que el primer tren no se la torni a emportar posada... xDDDPere wrote:Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
Última hora!!!
La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Última hora!!!
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiuxevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Re: Última hora!!!
I per què no ho deies aquí abans?PoLeTe124 wrote:A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiuxevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Última hora!!!
Les últimes unitats 448 van entrar a circular a l'any 92, mentre que les primeres 447 daten de l'any 1993. D'això ja fa temps que se'n parla, des que es va traspassar la gestió de Rodalies a la Generalitat fa un any.xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Jo no faria massa cas dels maquinistes, recordo anys enrere quan els demanaves per les unitats 440 sense reformar, et deien, el dia 31 de desembre deixaran de circular, i coses com aquesta moltes, i el dia 1 de gener les veies circular...
Pel be de les nostres esquenes val més que s'hi posin ja, i no piulin tant.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Última hora!!!
Les UT447 són uns trens bons amb un interiorisme molt superable.
Els Civies tenen un interior més interessant, però els maquinistes prefereixen habitualment les 447, per temes de tracció i de frenat.
Els Civies tenen un interior més interessant, però els maquinistes prefereixen habitualment les 447, per temes de tracció i de frenat.
xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Ja fa un temps que s'havia dit (no recordo on) que hi havien 6 447 a tallers per canviar l'interior.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Última hora!!!
Crec que només ho vaig dir al Ferrocat De totes maneres, en un vídeo meu surt com un maqui diu això. Però quan vagin en doble composició, s'hauran de combinar amb les altres 447. Com alguns cops què es feia: 440+440R, doncs el mateixmetring wrote:I per què no ho deies aquí abans?PoLeTe124 wrote:A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiuxevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Cert, recordo haver anat alguna vegada a Planoles o La Molina i que ens fessin canviar de cotxe a Ribes, perquè només pujaven els cotxes del davant.alkolo89 wrote:Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Només es reformaran 6 Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.ABB_Traccion wrote:Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.PoLeTe124 wrote:Només es reformaran 6 Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.ABB_Traccion wrote:Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...UT440_132M wrote: Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...
Re: Futur servei linia Puigcerdà
I qui t'ha dit que no hi hagin paralitics...jo agafo la línia cada día i me n'he trobat el mateix un parell de cops, i, la veritat feina tenien per pujarlo i baixar-lo. D'altra banda, aixo no és com l'oferta i la demanda. No han d'haver-hi paralitics per adaptar els trens a PMR, sinó que els trens ja han d'anar adaptats "per si un cas"PoLeTe124 wrote:Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...UT440_132M wrote: Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Això mateix anava a dir jo. D'on treus que no hi hagin PMR a la R3? Si us plau, una mica de consistència als missatges i no donem dades no comprovables.