Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Adif instal·larà un nou enclavament electrònic a l'estació de les Borges Blanques
El Comitè de Direcció d'Adif, empresa pública adscrita al Ministeri de Foment, invertirà 1,1 milions d'euros per a l'execució de les tasques d'instal·lació d'un nou enclavament electrònic a l'estació de les Borges Blanques, situada en la línia Lleida-Reus-Barcelona, segons ha informat avui la companyia. Amb el nou dispositiu Adif pretén augmentar la seguretat, fiabilitat i funcionalitat de la gestió del trànsit ferroviari a l'interior de l'estació, i alhora millorar l'explotació ferroviària i les prestacions als viatgers. La funció dels enclavaments és gestionar tots els senyals, canvis d'agulles i altres dispositius que ordenen els moviments dels trens a les estacions. A més, coordina els sistemes externs per garantir la seguretat a l'entrada i sortida de les estacions.
--
Europa Press.
El Comitè de Direcció d'Adif, empresa pública adscrita al Ministeri de Foment, invertirà 1,1 milions d'euros per a l'execució de les tasques d'instal·lació d'un nou enclavament electrònic a l'estació de les Borges Blanques, situada en la línia Lleida-Reus-Barcelona, segons ha informat avui la companyia. Amb el nou dispositiu Adif pretén augmentar la seguretat, fiabilitat i funcionalitat de la gestió del trànsit ferroviari a l'interior de l'estació, i alhora millorar l'explotació ferroviària i les prestacions als viatgers. La funció dels enclavaments és gestionar tots els senyals, canvis d'agulles i altres dispositius que ordenen els moviments dels trens a les estacions. A més, coordina els sistemes externs per garantir la seguretat a l'entrada i sortida de les estacions.
--
Europa Press.
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
El que em sorprén és que posin un nou enclavament en una línia amb CTC (a Lleida) i sobretot que és una estació tancada. O hi ha BLAU?
Per cert, suposo que mentre s'instali l'enclavament hi haurà una bona sessió banderinera. Pregaré si us plau que m'informeu els usuaris aventatjats d'alguna informació al respecte.
Gràcies!!!
Per cert, suposo que mentre s'instali l'enclavament hi haurà una bona sessió banderinera. Pregaré si us plau que m'informeu els usuaris aventatjats d'alguna informació al respecte.
Gràcies!!!
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Gràcies per l'aclaració.fantito wrote:Aquesta línia està comandada per CTC des de Lleida, però l'estació de les Borges Blanques tenía comandament local i a efectes pràctics no es feia servir per a la maniobra dels trens. Amb el nou enclavament, l'estació es podrà governar des del CTC.
Doncs és curiós que una estació que porta tants anys tancada encara estés així.
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Reformaran quatre estacions de trens de les Garrigues
Adif, l’ens administrador d’infraestructures ferroviàries, ha iniciat una reforma de 75 estacions de trens de Catalunya, entre les quals es troben les Borges Blanques, Juneda, Floresta i Vinaixa.
La inversió es durà a terme en estacions mitjanes i petites que no superin els 200.000 passatgers a l’any i que no siguin capital de província. A la demarcació de Lleida, 14 poblacions rebran les reformes d’Adif, en diners puja a 76.384 euros.
Les inversions es destinaran bàsicament a l’adquisició de material per l’interior de les estacions, noves butaques i condicionament de les sales d’espera. També es canviaran les papereres i les vidrieres on s’informa dels horaris i detalls de l’empresa. En general, l’empresa pretén que les estacions tancades i barrades dels pobles garriguencs puguin restar obertes en unes mínimes condicions. Pel que fa als exteriors de les estacions, també hi haurà reformes estructurals.
Tot aquest mobiliari serà preservat amb sistemes antivandàlics, que evitin sobretot els graffitis.
A Catalunya, Adif invertirà un total de 284.017 euros, essent la província de Tarragona la que rebrà més inversió amb 120.711 euros.
http://www.bondia.cat/index.php?option= ... 7:societat
Adif, l’ens administrador d’infraestructures ferroviàries, ha iniciat una reforma de 75 estacions de trens de Catalunya, entre les quals es troben les Borges Blanques, Juneda, Floresta i Vinaixa.
La inversió es durà a terme en estacions mitjanes i petites que no superin els 200.000 passatgers a l’any i que no siguin capital de província. A la demarcació de Lleida, 14 poblacions rebran les reformes d’Adif, en diners puja a 76.384 euros.
Les inversions es destinaran bàsicament a l’adquisició de material per l’interior de les estacions, noves butaques i condicionament de les sales d’espera. També es canviaran les papereres i les vidrieres on s’informa dels horaris i detalls de l’empresa. En general, l’empresa pretén que les estacions tancades i barrades dels pobles garriguencs puguin restar obertes en unes mínimes condicions. Pel que fa als exteriors de les estacions, també hi haurà reformes estructurals.
Tot aquest mobiliari serà preservat amb sistemes antivandàlics, que evitin sobretot els graffitis.
A Catalunya, Adif invertirà un total de 284.017 euros, essent la província de Tarragona la que rebrà més inversió amb 120.711 euros.
http://www.bondia.cat/index.php?option= ... 7:societat
-
- N5
- Posts: 106
- Joined: Tuesday 11/11/2008 16:49
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
haveure si ho fan
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Esperem que després les obrin les sales d'espera remodelades ja que a la majoria d'estacions de la línia es veien sales d'espera molt ben arreglades, fins i tot amb els plàstics protectors dels seients, però tancades amb pany i clau.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Això (el que he ressaltat en negreta) són les mesures antivandàliques....
Salut !!
Salut !!
Trenscat wrote:Esperem que després les obrin les sales d'espera remodelades ja que a la majoria d'estacions de la línia es veien sales d'espera molt ben arreglades, fins i tot amb els plàstics protectors dels seients, però tancades amb pany i clau.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N5
- Posts: 106
- Joined: Tuesday 11/11/2008 16:49
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
tens tota la rao creus que adif tornara ha obrir aquestes estacions observa aquesta imatge es d'estacio de asco jo o dic de veritat jo no m'ho crecTrenscat wrote:Esperem que després les obrin les sales d'espera remodelades ja que a la majoria d'estacions de la línia es veien sales d'espera molt ben arreglades, fins i tot amb els plàstics protectors dels seients, però tancades amb pany i clau.
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Aquí surt el mateix cartell: http://www.lavanguardia.es/lv24h/200808 ... 27141.html
Sembla que el cartell original és a Ascó i a Manlleu l'han reciclat aprofitant un retall del diari...
Sembla que el cartell original és a Ascó i a Manlleu l'han reciclat aprofitant un retall del diari...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Autor de la carta
Em resulta molt familiar, l'autor...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Si és a Ascó estem parlant d'una altra línia i a més, no és gens encertat el títol de la carta, no és que a l'estació en qüestió hi hagués una mala atenció al client, és simplement que no n'hi havia.
Sky wrote:Aquí surt el mateix cartell: http://www.lavanguardia.es/lv24h/200808 ... 27141.html
Sembla que el cartell original és a Ascó i a Manlleu l'han reciclat aprofitant un retall del diari...
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Nota de l'administració: missatges esborrats perquè eren una picabaralla, i no tenien res a veure amb el tema.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Supressió de passos a nivell a Les Borges Blanques
http://www.avui.cat/aprop/detail.php?id=55733
Adif suprimirà els dos passos a nivell de les Borges Blanques
ACN
Les Borges Blanques
Ult. Act. 10.03.2009 - 14:16 hs
L'entitat pública Adif ha aprovat la licitació del contracte d'obres per a la supressió de dos passos a nivell de la línia Lleida-Barcelona, d'amplada convencional, situats al terme municipal de les Borges Blanques. El pressupost de licitació de les obres ascendeix a 2.639.635,30 euros. Aquesta actuació compren la construcció d'un pas superior per a vehicles, un d'inferior per a vianants i dos nous vials per a la supressió dels passos a nivell, ubicats als punts quilomètrics 24/065 i 24/332 de l'esmentada línia ferroviària.
L'execució d'aquests treballs té com a objectiu principal l'increment de la seguretat dels vehicles, vianants i circulacions ferroviàries, així com garantir la permeabilitat de la infraestructura ferroviària al seu pas per la capital de la comarca lleidatana de les Garrigues.Aquesta inversió té un caràcter d'obra a compte de l'Estat i es fa dins el programa subscrit entre l'Administració General de l'Estat i Adif per al període 2007-2010. Així mateix, forma part del Pla de Supressió i Millora de Passos a Nivell, que es va posar en marxa pel Ministeri de Foment al 2005, amb un pressupost total de 1.320 milions d'euros.
Adif suprimirà els dos passos a nivell de les Borges Blanques
ACN
Les Borges Blanques
Ult. Act. 10.03.2009 - 14:16 hs
L'entitat pública Adif ha aprovat la licitació del contracte d'obres per a la supressió de dos passos a nivell de la línia Lleida-Barcelona, d'amplada convencional, situats al terme municipal de les Borges Blanques. El pressupost de licitació de les obres ascendeix a 2.639.635,30 euros. Aquesta actuació compren la construcció d'un pas superior per a vehicles, un d'inferior per a vianants i dos nous vials per a la supressió dels passos a nivell, ubicats als punts quilomètrics 24/065 i 24/332 de l'esmentada línia ferroviària.
L'execució d'aquests treballs té com a objectiu principal l'increment de la seguretat dels vehicles, vianants i circulacions ferroviàries, així com garantir la permeabilitat de la infraestructura ferroviària al seu pas per la capital de la comarca lleidatana de les Garrigues.Aquesta inversió té un caràcter d'obra a compte de l'Estat i es fa dins el programa subscrit entre l'Administració General de l'Estat i Adif per al període 2007-2010. Així mateix, forma part del Pla de Supressió i Millora de Passos a Nivell, que es va posar en marxa pel Ministeri de Foment al 2005, amb un pressupost total de 1.320 milions d'euros.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Notícies de la línia Lleida-Picamoixons-Reus-Tarragona
Adif adjudica la supresión de dos pasos a nivel en Les Borges Blanques (Lleida)
• Los trabajos, con una inversión de más de 2,3 millones de euros, consistirán en la construcción de un paso superior para vehículos, un paso inferior peatonal y dos viales
• El objetivo es el incremento de la seguridad de vehículos, peatones y circulaciones ferroviarias, garantizando la permeabilidad de la infraestructura
Adif ha adjudicado el contrato de obras para la supresión de dos pasos a nivel de la línea Lleida-Barcelona de ancho convencional, situados en el término municipal de Les Borges Blanques (Lleida).
Esta actuación comprende la construcción de un paso superior para vehículos, un paso inferior peatonal y dos nuevos viales para la supresión de los pasos a nivel, ubicados en los pp.kk. 24/065 y 24/332 de la citada línea ferroviaria.
La ejecución de estos trabajos tiene como objetivo principal incrementar la seguridad de vehículos, peatones y circulaciones ferroviarias, así como garantizar la permeabilidad de la infraestructura ferroviaria a su paso por la capital de la comarca leridana de Les Garrigues.
Esta inversión tiene carácter de obra por cuenta del Estado, y se realiza dentro del Contrato Programa suscrito entre la Administración General del Estado y Adif para el periodo 2007-2010. Asimismo, forma parte del Plan de Supresión y Mejora de Pasos a Nivel puesto en marcha por el Ministerio de Fomento en 2005, con un presupuesto total de 1.320 millones de euros.
Este Plan integra una programación que prioriza las actuaciones acorde con el nivel de riesgo de cada paso y coordina su ejecución tanto con los diferentes titulares de los viales (ayuntamientos y comunidades autónomas, fundamentalmente) como con los nuevos trazados previstos en el Plan Estratégico de Infraestructuras y Transporte (PEIT). En virtud del Plan de Supresión y Mejora de Pasos a Nivel, en el año 2012 se habrán eliminado 1.931 pasos a nivel.
Trabajos a realizar
Para la supresión de los pasos a nivel se construirá un vial para vehículos de 346 m de longitud que partirá de la confluencia de las calles Floresta y Caballería hasta la rotonda de enlace de la variante de la carretera C-233, salvando la infraestructura ferroviaria a la altura del p.k. 24/197 mediante una estructura formada por 9 vanos con luces de entre 15 y 26 m. Tanto el nuevo vial como el paso superior tendrán una calzada con dos carriles de 3,5 m cada uno y arcenes de 0,5 situados a cada lado.
Por su parte, en los tres primeros vanos del paso superior, y una vez superadas las vías férreas, se habilitará una acera de 2,4 m de ancho a la que se accederá desde la superficie a través de una pasarela peatonal metálica adosada para permitir el cruce a distinto nivel sobre las vías de los vecinos que habitualmente utilizan el paso a nivel situado en el p.k. 24/332. La pasarela tendrá una altura de 9,6 m y será adaptada a personas con discapacidad, mediante seis tramos de rampa de 10 m cada uno y descansillos de 2 m.
También se construirá un paso inferior peatonal a la altura del p.k. 24/071, cuya estructura estará formada por piezas prefabricadas de hormigón. Tendrá una longitud de 6 m, una altura de 2,5 y una anchura de 2,5 m, con accesos a través de rampas y escaleras.
Paralelamente, se ejecutarán dos nuevos viales. El primero, que permitirá desviar la calle que da acceso a la estación del ferrocarril para cruzar por debajo del primer vano del nuevo paso superior, tendrá una longitud de 154,4 m y una calzada de 7 m de anchura, formada por dos carriles de 3,5 m cada uno y una acera a ambos lados de 1,5 m. El segundo conectará con el actual camino de la Font Vella mediante dos accesos de 56,7 y 49,3 m respectivamente, y un vial de 230,5 m, que dispondrán de una calzada con dos carriles de 3 m.
Las obras se completarán con la ejecución de un cajón de 15,2 m de longitud y una sección de 6 m de ancho por 3,3 m de altura para canalizar el Canal d’Urgell en el cruce bajo el primer vano de la estructura del paso superior sobre la línea del ferrocarril.
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... enDocument
Supressió pasos a nivell Borges Blanques
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
En la línea de ancho convencional Lleida-Barcelona
Adif suprime dos pasos a nivel en Les Borges Blanques (Lleida)
• Esta actuación ha supuesto una inversión aproximada de 2,7 millones de euros en la construcción de un paso superior para vehículos, dos pasos para peatones y dos viales de enlace • El objetivo es incrementar la permeabilidad de la infraestructura ferroviaria y aumentar la seguridad para los vehículos y peatones y para las circulaciones ferroviarias
10/12/2010. - Adif ha finalizado las obras para la supresión de dos pasos a nivel en Les Borges Blanques (Lleida), situados en los puntos kilométricos 24/065 y 24/332 de la línea de ancho convencional Lleida-Barcelona. Las actuaciones, para las que se han destinado cerca de 2,7 millones de euros, han consistido en la construcción de un paso superior para vehículos, una pasarela y un paso inferior para peatones y dos viales de enlace.
Adif ha concluido la segunda fase de las actuaciones gracias a la apertura del paso inferior, la pasarela peatonal y uno de los viales de enlace, después de que el pasado mes de julio entrase en funcionamiento el paso superior para vehículos y el primer vial de enlace.
Gracias a esta inversión, se incrementará la permeabilidad de la infraestructura ferroviaria a su paso por la capital de la comarca leridana de Les Garrigues, y se aumentará la seguridad para los vehículos, peatones y circulaciones ferroviarias.
Esta actuación se inscribe en el plan de inversiones que Adif está llevando a cabo para mejorar la seguridad e integración de las infraestructuras ferroviarias de la red de ancho convencional en Cataluña entre las que destacan, además de la supresión y protección de pasos a nivel mediante señalización luminosa y acústica, la instalación de vallados, la construcción de pasos inferiores y superiores, campañas de sensibilización y otras actuaciones.
Esta actuación tiene carácter de obra por cuenta del Estado y se realiza con cargo al Contrato Programa suscrito entre Adif y la Administración General del Estado.
Actuaciones realizadas
Para la clausura de los pasos a nivel se ha construido un vial de 346 m de longitud que conecta el núcleo urbano con la rotonda existente en la variante de la carretera C-233, salvando la infraestructura ferroviaria mediante un paso superior, situado a la altura del punto kilométrico 24/197 de la línea Lleida-Barcelona. El vial dispone de una calzada de 8 m de ancho, con 2 carriles de 3,5 m y arcenes de 0,5 m.
La estructura del paso superior está formada por 5 vanos con luces de entre 19,9 m y 31,4 m, y el tablero tiene una longitud de 230,2 m y una anchura de 11,4 m en los dos primeros vanos, y de 9 m en los tres restantes.
Para canalizar parte del flujo de tráfico de peatones, los dos primeros vanos de la estructura del paso se han ejecutado con una sección transversal que incluye una acera de 2 m de ancho en su margen derecho. Una vez superadas las vías del ferrocarril y adosada al paso superior de vehículos, se han construido las rampas de una pasarela peatonal que salvan una altura de 9,6 m. La pasarela está adaptada a personas con discapacidad mediante 6 tramos de rampa de 2 m de ancho útil, con recorridos de 10 m, una pendiente del 8% y descansillos de 2 m.
De forma paralela, se ha construido un paso inferior peatonal, cuya estructura tiene 6 m de longitud, 2,5 m de altura y 2,5 m de anchura, y está formada por piezas prefabricadas de hormigón armado y con unas dimensiones. Los accesos se realizan a través de rampas y escaleras.
El conjunto de las actuaciones se ha complementado con la construcción de dos nuevos viales. El primero permite desviar la calle que da acceso a la estación de ferrocarril para cruzar por debajo del primer vano del paso superior y tiene una longitud de 154,4 m, con dos carriles para la circulación y aceras para los peatones. El segundo conecta con el actual camino de la Font Vella mediante un vial de 230,5 m y dispone de una calzada con 6 m de ancho.
Asimismo, se han llevado a cabo trabajos de cerramiento de la infraestructura ferroviaria, la colocación de pantallas acústicas, la instalación de alumbrado y diversas operaciones de ajardinamiento y urbanización de los entornos.
En la línea de ancho convencional Lleida-Barcelona
Adif suprime dos pasos a nivel en Les Borges Blanques (Lleida)
• Esta actuación ha supuesto una inversión aproximada de 2,7 millones de euros en la construcción de un paso superior para vehículos, dos pasos para peatones y dos viales de enlace • El objetivo es incrementar la permeabilidad de la infraestructura ferroviaria y aumentar la seguridad para los vehículos y peatones y para las circulaciones ferroviarias
10/12/2010. - Adif ha finalizado las obras para la supresión de dos pasos a nivel en Les Borges Blanques (Lleida), situados en los puntos kilométricos 24/065 y 24/332 de la línea de ancho convencional Lleida-Barcelona. Las actuaciones, para las que se han destinado cerca de 2,7 millones de euros, han consistido en la construcción de un paso superior para vehículos, una pasarela y un paso inferior para peatones y dos viales de enlace.
Adif ha concluido la segunda fase de las actuaciones gracias a la apertura del paso inferior, la pasarela peatonal y uno de los viales de enlace, después de que el pasado mes de julio entrase en funcionamiento el paso superior para vehículos y el primer vial de enlace.
Gracias a esta inversión, se incrementará la permeabilidad de la infraestructura ferroviaria a su paso por la capital de la comarca leridana de Les Garrigues, y se aumentará la seguridad para los vehículos, peatones y circulaciones ferroviarias.
Esta actuación se inscribe en el plan de inversiones que Adif está llevando a cabo para mejorar la seguridad e integración de las infraestructuras ferroviarias de la red de ancho convencional en Cataluña entre las que destacan, además de la supresión y protección de pasos a nivel mediante señalización luminosa y acústica, la instalación de vallados, la construcción de pasos inferiores y superiores, campañas de sensibilización y otras actuaciones.
Esta actuación tiene carácter de obra por cuenta del Estado y se realiza con cargo al Contrato Programa suscrito entre Adif y la Administración General del Estado.
Actuaciones realizadas
Para la clausura de los pasos a nivel se ha construido un vial de 346 m de longitud que conecta el núcleo urbano con la rotonda existente en la variante de la carretera C-233, salvando la infraestructura ferroviaria mediante un paso superior, situado a la altura del punto kilométrico 24/197 de la línea Lleida-Barcelona. El vial dispone de una calzada de 8 m de ancho, con 2 carriles de 3,5 m y arcenes de 0,5 m.
La estructura del paso superior está formada por 5 vanos con luces de entre 19,9 m y 31,4 m, y el tablero tiene una longitud de 230,2 m y una anchura de 11,4 m en los dos primeros vanos, y de 9 m en los tres restantes.
Para canalizar parte del flujo de tráfico de peatones, los dos primeros vanos de la estructura del paso se han ejecutado con una sección transversal que incluye una acera de 2 m de ancho en su margen derecho. Una vez superadas las vías del ferrocarril y adosada al paso superior de vehículos, se han construido las rampas de una pasarela peatonal que salvan una altura de 9,6 m. La pasarela está adaptada a personas con discapacidad mediante 6 tramos de rampa de 2 m de ancho útil, con recorridos de 10 m, una pendiente del 8% y descansillos de 2 m.
De forma paralela, se ha construido un paso inferior peatonal, cuya estructura tiene 6 m de longitud, 2,5 m de altura y 2,5 m de anchura, y está formada por piezas prefabricadas de hormigón armado y con unas dimensiones. Los accesos se realizan a través de rampas y escaleras.
El conjunto de las actuaciones se ha complementado con la construcción de dos nuevos viales. El primero permite desviar la calle que da acceso a la estación de ferrocarril para cruzar por debajo del primer vano del paso superior y tiene una longitud de 154,4 m, con dos carriles para la circulación y aceras para los peatones. El segundo conecta con el actual camino de la Font Vella mediante un vial de 230,5 m y dispone de una calzada con 6 m de ancho.
Asimismo, se han llevado a cabo trabajos de cerramiento de la infraestructura ferroviaria, la colocación de pantallas acústicas, la instalación de alumbrado y diversas operaciones de ajardinamiento y urbanización de los entornos.