B.S. II, pàg. 152, parlant de l'evolució de l'estació Passeig de Gràcia (L3), esmenta, entre altres reformes del 1972, la construcció de l'enllaç amb l'estació de la L4. La qual cosa dóna peu a pensar que va ser una construcció desde zero, ja que una de les especialitats del Sr. Salmerón és esmentar el reaprofitament de túnels que estaven construits per a una funció diferent, i si aquest fos el cas segurament ho hagués esmentat.Mortadel·lo wrote:L'enllaç de Psg de Gràcia, no té molta lògica el que dius, un passadís per anar de l'estació de Pg de Gràcia del Gran Metro a...on?
I parlant del passadís, a B.S. I, pàg. 130, "(...) El servei del nou tram [de la L4] milloraria notablement a partir del 22 de desembre de 1973 amb la inauguració del passadís d'enllaç entre les estacions de Passeig de Gràcia (línia 4) i Aragó (línia 3)".