Fil permanent: bitllets de transport
Re: Fil permanent: bitllets de transport
Una targeta que encara ningú havia penjat:
Salutacions,
Oriol
Oriol
Curiós que s'atribueixin ser uns "genis" des de Rodalies Catalunya
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
El nom està equivocat... el de la foto té com a cognom liniadelripollés. , el de la teoria de la relativitat.
metring wrote:Curiós que s'atribueixin ser uns "genis" des de Rodalies Catalunya
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Fixa't que a més l'han posat mirant cap a on està escrit Rod. de Catalunya!!!metring wrote:Curiós que s'atribueixin ser uns "genis" des de Rodalies Catalunya
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
El Sr. Einstein no ho acaba de veure clar
... però amb una cara d'incrèdul que no vegis...oriolp13 wrote:Fixa't que a més l'han posat mirant cap a on està escrit Rod. de Catalunya!!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Fa un temps va sortir aquest bitllet a la venda. És de finals segle XIX i d'aquest model només es coneix aquest. Van pagar-se més de 300 euros...
- Attachments
-
- barnya.jpg (19.96 KiB) Viewed 8393 times
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N9
Dues novetats quant a títols de transport:
El 24 d'octubre amb motiu de la Marató de la Mediterrània s'ha creat un bitllet gratuït pels seus participants entre Barcelona i Castelldefels anar i tornar.
Amb motiu de la United European Gastroenterology week s'ha creat una nova T-Esdeveniment, nominativa vàlida per a viatges il·limitats durant 5 dies del 23 al 27 d'octubre per la zona 1.
El 24 d'octubre amb motiu de la Marató de la Mediterrània s'ha creat un bitllet gratuït pels seus participants entre Barcelona i Castelldefels anar i tornar.
Amb motiu de la United European Gastroenterology week s'ha creat una nova T-Esdeveniment, nominativa vàlida per a viatges il·limitats durant 5 dies del 23 al 27 d'octubre per la zona 1.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N9
Per les curses de motos que tindran lloc al Circuït Ricardo Tormo de València els propers 5, 6 i 7 de novembre hi haurà un bitllet especial per accedir a aquest circuït que serà vàlid per als trens especials que es posaran per atendre l'esdeveniment lleugerament més cars que el bitllet normal.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
andana
- Attachments
-
- ebay036.jpg (31.31 KiB) Viewed 8032 times
-
- N10
un apunt jardiner-bitlletòfil
- Attachments
-
- bellejardinniere.jpg (85.7 KiB) Viewed 8029 times
-
- N10
Sanlúcar-Playa. No està per aquí en Manuel Zambruno?
- Attachments
-
- sanlucar.jpg (18.02 KiB) Viewed 8025 times
Os dejo una foto de las tarjetitas Mifare del Consorcio de Transportes d'Asturies
En la foto se ven la personalizada, con foto, que sirve para cargar los abonos mensuales, y luego la tarjeta normal, en la que se cargan los bloques de 10 viajes, y por último la funda que te obsequia el CTA cuando te petas la tarjeta personalizada (Yo volví loca la mía y no hubo manera de rescatarla). Faltaría el Abono CTA Estudiante, que sólo dan a los universitarios, la gente no universiataria parece que no es estudiante para el Principado.
En la foto se ven la personalizada, con foto, que sirve para cargar los abonos mensuales, y luego la tarjeta normal, en la que se cargan los bloques de 10 viajes, y por último la funda que te obsequia el CTA cuando te petas la tarjeta personalizada (Yo volví loca la mía y no hubo manera de rescatarla). Faltaría el Abono CTA Estudiante, que sólo dan a los universitarios, la gente no universiataria parece que no es estudiante para el Principado.
-
- N10
Existència de bitllets SNCF amb origen Palma de Mallorca?
Pel que he pogut llegir als anys 60 SNCF tenia un servei combinat avió + tren amb origen/destinació Palma de Mallorca i Eivissa.
Algú ha vist cap bitllets d'aquests?
Algú ha vist cap bitllets d'aquests?
Més bitllets per a aquest fil:
Bitllet de l'autobús urbà de Castellbisbal corresponent al model vigent al 2001, de talonari. Aleshores encara no estava integrat tarifàriament.
Bitllet del servici de transpòrt intèrn dera Val d'Aran, també del 2001 (observi's que el preu és en pessetes), també de talonari. Aleshores era tarifa plana per a qualsevol trajecte per dins de la Vall d'Aran, ara no sé si deu continuar sent així.
Curiós bitllet que ni ve pintat per aquestes dates. Al nadal de l'Any 2000 RENFE va fer una promoció a Rodalies Barcelona, per la qual els bitllets d'anar i tornar només s'abonava el preu del bitllet d'anada, de manera que la tornada sortia gratis, vegeu la menció "torna gratis". Aquest billet el vaig fer servir l'últim dia de l'any 2000 per anar de Barberà del Vallès a Barcelona-Plaça Catalunya.
Bitllet de l'autobús urbà de Castellbisbal corresponent al model vigent al 2001, de talonari. Aleshores encara no estava integrat tarifàriament.
Bitllet del servici de transpòrt intèrn dera Val d'Aran, també del 2001 (observi's que el preu és en pessetes), també de talonari. Aleshores era tarifa plana per a qualsevol trajecte per dins de la Vall d'Aran, ara no sé si deu continuar sent així.
Curiós bitllet que ni ve pintat per aquestes dates. Al nadal de l'Any 2000 RENFE va fer una promoció a Rodalies Barcelona, per la qual els bitllets d'anar i tornar només s'abonava el preu del bitllet d'anada, de manera que la tornada sortia gratis, vegeu la menció "torna gratis". Aquest billet el vaig fer servir l'últim dia de l'any 2000 per anar de Barberà del Vallès a Barcelona-Plaça Catalunya.
-
- N10
Bitllet SNCF per a un trajecte italià i emès en euros i pessetes.
- Attachments
-
- VeneziaSncf097.jpg (45.01 KiB) Viewed 7678 times
-
- N10
Uns afortunats vam tenir bitllet edmondson especial Figueres-Perpinyà.
- Attachments
-
- TGVspecial096.jpg (14.33 KiB) Viewed 7672 times
-
- N10
Una circular d'actualitat: companyia del Nord, 1927. Moment històric en què els bitllets passen de números de quatre xifres amb sèrie, a numeració de cinc xifres.
Tota una revolució.
Tota una revolució.
- Attachments
-
- NorteSerie099.jpg (60.41 KiB) Viewed 7617 times
- Pere
- N9
Us comunico, per acabar el dia, que la línia de Puigcerdà torna a ser a la interconnexió, segons hem pogut descobrir en un VCX de Sants.
Llastima que ahir fos 28 de desembre.Pere wrote:Us comunico, per acabar el dia, que la línia de Puigcerdà torna a ser a la interconnexió, segons hem pogut descobrir en un VCX de Sants.
-
- N1
Hola. Sóc nou en el fòrum i em vaig trobar un bitllet. D´on és i de quina data és?