Per cert demà pel matí baixa la BT per ample UIC de Figueres-Vilafant fins a Can Tunis, surt de Vilafant a les 9:30 ja veurem si ho compleix.
escursso wrote:Llavors del port ha sortit a les 15:30, sempre sortirà a la mateixa hora o al matí?
escursso wrote:Llavors del port ha sortit a les 15:30, sempre sortirà a la mateixa hora o al matí?
De moment no s´en sap res. A lo millor possen per circular ECR o altres a l´any que vé.oriolp13 wrote:Se sap si apart de renfe, alguna companyia privada pot/té intenció de circular mercants per ample UIC?
Doncs podría ser, ja que per els voltants de les 12 del migdía, el veia passar per l'estació de Granollers-Centre.aim wrote:Gràcies.
Llavors el problema és que Renfe no ha actualitzat els horaris a la web, correcte? (serien els de quan anava per Portbou)
Ni la de Renfe ni la del Comunitat Portuaria, continua posant les 10:30, quan surt a les 15:30 més o menys.aim wrote:Gràcies.
Llavors el problema és que Renfe no ha actualitzat els horaris a la web, correcte? (serien els de quan anava per Portbou)
Cervià wrote:Algú sap que se n'ha fet de l'ECR de les taronges? Va deixar de passar (per Girona) més o menys pel maig-juny de 2010 i al menys, jo, no l'he tornat a veure.
Dr. T wrote:Pregunta hiper-mega-ultra-directa:
Quins dies i hores puc caçar un BarceLyon Express a Girona? En concret m'agradaria caçar-lo en el punt on la LAV empalma amb la via convencional (amb tercer rail). Divendres passat, a les 4 i poc de la tarda, vaig sentir (que no veure) un soroll pneumàtic en aquella zona, i vaig pensar que era el canvi d'agulla. Vaig esperar una bona estona (fins gairebé les 5) i res... (de fet, en una hora només vaig veure passar una 449 direcció Barcelona, una 470 direcció Figueres i un mercaderies també en direcció Figueres, però per la via convencional...).
viscaelcat wrote:Jo el voldria caçar a Girona també.
Per cert, tinc apuntats alguns horaris dels mercants que he vist per la finestra de casa meva. Si els publico, són capaços de detenir-me i acusar-me de terrorrisme no??