Avistaments curiosos de trens
-
- N9
Re: Avistaments curiosos
El dia 23 a les 9:15 ha de sortir de Sant Andreu Comtal el material buit del Talgo III RD que cobria el Catalan Talgo cap a Madrid, via Passeig de Gràcia, Vilanova i Valls.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Trenscat
- N10
I què està previst fer-ne d'aquest material?josep_serre wrote:El dia 23 a les 9:15 ha de sortir de Sant Andreu Comtal el material buit del Talgo III RD que cobria el Catalan Talgo cap a Madrid, via Passeig de Gràcia, Vilanova i Valls.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Unos dicen que una asociación francesa se ha interesado para conservarlo como material histórico TEE, otros dicen que el destino es Argentina, yo que soy muy pesimista creo que ira a la chatarra, espero equivocarme.Trenscat wrote:I què està previst fer-ne d'aquest material?josep_serre wrote:El dia 23 a les 9:15 ha de sortir de Sant Andreu Comtal el material buit del Talgo III RD que cobria el Catalan Talgo cap a Madrid, via Passeig de Gràcia, Vilanova i Valls.
Han sido casi 40 años de servicio, de los pocos trenes que nos han permitido viajar a Europa sin cambiar de tren, me acuerdo de sus butacones en primera clase, espero que sobreviva.
-
- N1
Hola.
Avui he vist el Talgo III RD darrere d'una composició de Trenhotel Elipsos anant com a Material Buit direcció Zaragoza per Mora La Nova, per tant, no ha circulat via Valls (ho sento pels qui hagen anat a Valls a caçarla, jo l'he caçat de pura xiripa a Mora La Nova ). El numero de la composició Elipsos no el se, sorry.
Salutacions
Avui he vist el Talgo III RD darrere d'una composició de Trenhotel Elipsos anant com a Material Buit direcció Zaragoza per Mora La Nova, per tant, no ha circulat via Valls (ho sento pels qui hagen anat a Valls a caçarla, jo l'he caçat de pura xiripa a Mora La Nova ). El numero de la composició Elipsos no el se, sorry.
Salutacions
Ahir van passar un parell de Civies sense servei pel ramal que hi ha entre Mollet i Cerdanyola UAB. Un d'ells era la composició 465-201+463-215, i l'altre era un 465 sense identificar.
I també tot el contrari d'un avistament. El Barcelyon Express sembla que estava suprimit.
I també tot el contrari d'un avistament. El Barcelyon Express sembla que estava suprimit.
-
- N7
El 465 segurament aniria a Montcada Bifurcació, el vaig veure fer la inversió de marxa a Cerdanyola - Universitat.BCN2008 wrote:Ahir van passar un parell de Civies sense servei pel ramal que hi ha entre Mollet i Cerdanyola UAB. Un d'ells era la composició 465-201+463-215, i l'altre era un 465 sense identificar.
- Lluita1714
- N9
Avui, Ronda del Litoral.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- FerrocarrilsCAT
- N4
Ostres! Els nous trens elèctrics per a Mallorca!, encara que de moment no està feta la electrificació
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Tot i això diria que procedeixen de la reforma de l'actual sèrie diesel que hi ha!;)FerrocarrilsCAT wrote:Ostres! Els nous trens elèctrics per a Mallorca!, encara que de moment no està feta la electrificació
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Lluita1714
- N9
Jo, a la primera foto, sobre la primera porta des de l'esquerra, veig un pantògraf... Ara, les foto reconec que tenen una qualitat deplorable, ja que estan fetes amb mòbil. Per provar d'esclarir, poso dues fotos més, que són les que tinc.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Ep! Dic que sí que tenen un pantògraf, però aquests trens no són nous, sinó que diria que són la reforma dels actuals trens dièsels que circulaven per la illa !Lluita1714 wrote:Jo, a la primera foto, sobre la primera porta des de l'esquerra, veig un pantògraf... Ara, les foto reconec que tenen una qualitat deplorable, ja que estan fetes amb mòbil. Per provar d'esclarir, poso dues fotos més, que són les que tinc.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Lluita1714
- N9
Aps, disculpa I dic jo, no els hagués surtit més barat comprar-ne de nous? Ni el motor, ni bona part del xassís, i dubto que l'interior, s'han aprofitat doncs.
- Trenscat
- N10
Sobre els trens mallorquins de l'SFM jo crec que són trens 100% nous: http://www.sfm.cat/projectes.php?NP=8 No tenen mala pinta, almenys els seients semblen ben còmodes
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Si doncs tens raó. Tenia entès que es reformaven els vells, i com el lateral s'assemblavaTrenscat wrote:Sobre els trens mallorquins de l'SFM jo crec que són trens 100% nous: http://www.sfm.cat/projectes.php?NP=8 No tenen mala pinta, almenys els seients semblen ben còmodes
Salutacions,
Oriol
Oriol
Avistats ahir a la nit 2 trailers amb dos vagons d'ave a la ronda sud de Granollers..nose on anaven n'hi d'on venien, anaven protegits amb una lona negre i no tinc nidea de l'aspecte que feien ja que la lona els cobria completament!
Algú en sap algo?
Algú en sap algo?
Qui no vol fer les coses busca excuses.
Qui les vol fer, troba els mitjans.
- Guigui
- Administrador
Indicis
Sent on era, el més lògic és que sortissin de la factoria d'Alstom a Santa Perpètua. Ara bé, si dius que estaven tapats amb una lona, com saps que eren cotxes de l'AVE?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Encara que sembli tonto..pel morro allargat/punxegut d'un dels cotxes, no semblava pas de rodalies/mitja distància..i la direcció és un pel estranya..per la ronda sud de granollers a pocs llocs pot anar un trasto tan gros..
Qui no vol fer les coses busca excuses.
Avistat alvia a les 22.48 a l'estació de Sant Joan despí, direcció Barcelona a velocitat moderada
-
- N10
Deu ser un S-114.Llépol wrote:Encara que sembli tonto..pel morro allargat/punxegut d'un dels cotxes, no semblava pas de rodalies/mitja distància..i la direcció és un pel estranya..per la ronda sud de granollers a pocs llocs pot anar un trasto tan gros..
-
- N8
Alvia 120 o 130? Imagino que hablamos del 130, el "europato", que vendría de realizar algún servicio desde Valéncia-Alicante...Alex_C4 wrote:Avistat alvia a les 22.48 a l'estació de Sant Joan despí, direcció Barcelona a velocitat moderada
¡No hay que hacer un mundo de una canica!