Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
L'he avistat avui amb el torn 327.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Vaja, dons avui s'acabaEl LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Suposo que van entrar per L5 i sortiràn per L5.
Tandebó tornés igual a aquesta imatge.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Sí, ja que la unitat ha d'anar a Vilapicina.ferroviario_catalan wrote:Habría posobilidad de por última vez, "pillar" un 3000 original por L5? Lo he repetido varias veces, pero esque eso tiene que ser un acto raro, curioso, e interesante...El LLOP wrote:ja no caldrà que la busquis mes. El diumenge, a partir de les 22:00h, sortirà de les cotxeres de Sant Genís la composició M3033-3015 per traslladar-la a les cotxeres de Vilapicina, on se l´ enduran a reformar.
Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Que pasó con ese 2000? No conozco la historia...Miquel wrote:Si la unitat arriba abans que l'últim tren de Cornellà, tant com va passar amb el 2000, s'hauria de poder veure.
Ojala viviese más cerca de Barcelona, y no tuviera que levantarme mañana a las 5 de la mañana para ir a trabajar... me pasaría hasta que me hecharan en Sants esperando la llegada del 3000...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.
Aquets 9000 són una plaga
Aquets 9000 són una plaga
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Doncs si esperessim avui a partir de les 22h a Vilapicina...s'hauria de poder veure?Miquel wrote:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.
Aquets 9000 són una plaga
El licor Calisay no se bebe, se saborea
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Jo, per desgràcia, em trobo a més 2100 què no a 9000Miquel wrote:Deixant de banda els 3000, algú sap si es per norma que els 10 9000 de L4 estiguin en servei tot el dia, cada dia agafo la L4, i topar-se amb un 2100 és missió imposible.
Aquets 9000 són una plaga
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
He avistat la 3037-3040 en servei, suposo que s'haurà "estrenat" avui, o fa molts pocs dies ja que estava força neta.
El metro de Barcelona amb motoristes!
2100 repintada
He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.
Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.
I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.
I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: 2100 repintada
Si no me equivoco, las unidades 2000/2100 también serán sometidas a reforma, justo cuando llegue el último 3000 reformado, procederán con las 2000, y luego las 2100.Miquel wrote:He vist la 2101-2104 repintada de dalt a baix i ja torna a lluir un blanc ben maco.
Amb el canvi, la ""placa"" de numeració dels cotxes és una més petita, i els logotips ben lletjos de TMB als laterals del tren també són més petits, el que segueix igual de gran és el del frontal. L'interior del tren, no m'ha semblat que estigués més nou.
I a L3, també s'han arreglat un parell de 2000, que ara són una mica més blanques per fora i ben netes per dins (almenys fa uns dies), també hi ha un tercer 2000, al que li han posat una enganxina blanca al frontal per tapar l'òxid que tenia.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Nous "seients"?
Què, també hi posaran aquests seients de tortura que hi ha als 3000R?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.
A banda que els 2100 no tenen ni 10 anys encara.
A banda que els 2100 no tenen ni 10 anys encara.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
El primer 2100 és de l'any 1997 i als primers de la sèrie se'ls hi va canviar els seients quan van passar a L4.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Seients més còmodes
Em permeto de discrepar. Ara per ara, els seients més còmodes són els dels 4000. Les bandes rugoses eviten que el cul rellisqui.Fran-Ikarus wrote:Que no s'hi apressin, no, a reformar interiorment els 2000 i 2100, que són els trens (els seients) més còmodes dels que circulen ara per ara a la xarxa de Metro TMB.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Cap de les dues necessiten cap reforma, ni enlloc s'ha dit que serien reformades. A la revista Hora Punta 109, diu, que aquest any s'envien a reformar 10 4000 i prou (exceptuant l'últim 3000 que s'esta reformant).Vox wrote:Però quina reforma s'ha de fer a les 2000 i 2100?? Com a màxim pintar-los com els 3000R i 4000R.
Vox
Els únics que tindrien un "passi" serien els 2000 pel seu estat lamentable a la pintura, pintant-los de blanc altre cop, i arreglar les ""canonades"" que hi han damunt les portes, crec que seria suficient.
Això sí, rés de pintar-los com els 3000 i 4000R.
Cal recordar que els 2000 tenen 18 anys (i no tots els cotxes) i els 2100 en tenen 13-14 anys, és una mica aviat per gastar-se els diners.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Bé, el que sí que s'ha dit és que, quan fos l'hora, es faria una actualització també d'aquestes dues sèries, suposo que no tant en la línia de reforma que s'ha fet als 3000 i 4000, però sí una gran revisió on es desmunta tot el tren. Però tal i com estan ara les butxaques dubto molt que es faci a curt i mig termini...
-
- N5
- Posts: 116
- Joined: Sunday 10/01/2010 18:39
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Una de les raons de la possible reforma de la serie 2000 seria l'implantació de les càmeres de seguretat, no? Ara mateix tots els trens de la L3 porten càmeres excepte la serie 2000. A no ser que les portin ocultes