Incidències ferroviàries a Catalunya
Re: Incidències a RENFE i FGC
http://www.lavanguardia.es/sucesos/2011 ... trico.html
Interrumpidos los trenes entre Salou y Cambrils por falta de suministro eléctrico
Se han habilitado autocares para los afectados: los pasajeros de larga distancia pueden ir por carretera de L'Aldea a Tarragona; los de Regionales, de Salou a Cambrils
Tarragona. (EUROPA PRESS).- La circulación ferroviaria entre Salou y Cambrils (Tarragona) está interrumpida este sábado desde las 12.40 horas por falta de suministro eléctrico.
Renfe ha habilitado autocares para los afectados: los pasajeros de trenes de larga distancia pueden ir por carretera de L'Aldea a Tarragona; los de Regionales, de Salou a Cambrils.
Adif sigue trabajando en el lugar a las 14.30 horas para reparar la incidencia, según ha informado en un comunicado conjunto con Renfe.
Interrumpidos los trenes entre Salou y Cambrils por falta de suministro eléctrico
Se han habilitado autocares para los afectados: los pasajeros de larga distancia pueden ir por carretera de L'Aldea a Tarragona; los de Regionales, de Salou a Cambrils
Tarragona. (EUROPA PRESS).- La circulación ferroviaria entre Salou y Cambrils (Tarragona) está interrumpida este sábado desde las 12.40 horas por falta de suministro eléctrico.
Renfe ha habilitado autocares para los afectados: los pasajeros de trenes de larga distancia pueden ir por carretera de L'Aldea a Tarragona; los de Regionales, de Salou a Cambrils.
Adif sigue trabajando en el lugar a las 14.30 horas para reparar la incidencia, según ha informado en un comunicado conjunto con Renfe.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Incidències a RENFE i FGC
El nou web de Rodalies funciona:
Línia R16 08/01/2011 15:12h
Trajecte Cambrils-Salou interromput per incidència de subministrament elèctric a les instal·lacions. Servei alternatiu en autocar.
Trajecte entre Cambrils i Salou interromput per una incidència a les insta.lacions que afecta al subministrament elèctric. S'ha gestionat un servei alternatiu per carretera en el tram comprés entre Cambrils i Salou. Hi ha una previsió del restabliment del subministrament elèctric a partir de les 20 hores.
Línia R16 08/01/2011 15:12h
Trajecte Cambrils-Salou interromput per incidència de subministrament elèctric a les instal·lacions. Servei alternatiu en autocar.
Trajecte entre Cambrils i Salou interromput per una incidència a les insta.lacions que afecta al subministrament elèctric. S'ha gestionat un servei alternatiu per carretera en el tram comprés entre Cambrils i Salou. Hi ha una previsió del restabliment del subministrament elèctric a partir de les 20 hores.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Incidències a RENFE i FGC
08.01.2011 - 17.50 h
Un robatori a la catenària ha provocat la interrupció del servei de trens entre Salou i Cambrils
Ja són quinze els trens afectats, entre aquests deu trens de Llarga Distància i cinc Regionals
Salou (ACN).- Un robatori d'elements del sistema d'electrificació és la causa de la interrupció de la circulació de trens al tram entre Salou i Cambrils, que des de poc abans de tres quarts d'una d'aquest migdia es troba sense subministrament elèctric. Segons Renfe, l'origen de la incidència és el robatori de vuit contrapeses del sistema d'electrificació a l'alçada del punt quilomètric 261/180 de la línia d'ample convencional València-Tarragona-Barcelona. El robatori d'aquests elements indispensables per al correcte funcionament de la catenària ha provocat el despreniment de 420 metres del fil de contacte i la conseqüent falta de subministrament elèctric.
ACN
Un robatori a la catenària ha provocat la interrupció del servei de trens entre Salou i Cambrils
Ja són quinze els trens afectats, entre aquests deu trens de Llarga Distància i cinc Regionals
Salou (ACN).- Un robatori d'elements del sistema d'electrificació és la causa de la interrupció de la circulació de trens al tram entre Salou i Cambrils, que des de poc abans de tres quarts d'una d'aquest migdia es troba sense subministrament elèctric. Segons Renfe, l'origen de la incidència és el robatori de vuit contrapeses del sistema d'electrificació a l'alçada del punt quilomètric 261/180 de la línia d'ample convencional València-Tarragona-Barcelona. El robatori d'aquests elements indispensables per al correcte funcionament de la catenària ha provocat el despreniment de 420 metres del fil de contacte i la conseqüent falta de subministrament elèctric.
ACN
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Incidències a RENFE i FGC
Lamentable de totes totes. O posen vigilància, o aquests tipus d'incidències no s'acabaran mai, ni sent "Rodalies", ni "Media Distancia" ni res.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Incidències a RENFE i FGC
Línia R16
08/01/2011 19:35h
Normalitzada la circulació a les 19.30 entre les estacions de Salou i Cambrils un cop solventada la incidència a les instal·lacions.
Un cop solventada la incidència a les insta.lacions entre les estacions de Salou i Cambrils a les 19.30 hores aproximadament es restableix la circulació de trens en aquest tram.
Rodalies de Catalunya
08/01/2011 19:35h
Normalitzada la circulació a les 19.30 entre les estacions de Salou i Cambrils un cop solventada la incidència a les instal·lacions.
Un cop solventada la incidència a les insta.lacions entre les estacions de Salou i Cambrils a les 19.30 hores aproximadament es restableix la circulació de trens en aquest tram.
Rodalies de Catalunya
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Re: Incidències a RENFE i FGC
I jo em pregunto... com coi han tallat/s'han endut els cables si estàn electrificats a 3000Vcc?
S'ha de ser un artista!
Pregunta resolta, eren contrapeses, no els cables.
S'ha de ser un artista!
Pregunta resolta, eren contrapeses, no els cables.
Last edited by ABB_Traccion on Saturday 08/01/2011 21:17, edited 1 time in total.
Re: Incidències a RENFE i FGC
ABB_Traccion wrote:I jo em pregunto... com coi han tallat/s'han endut els cables si estàn electrificats a 3000Vcc?
S'ha de ser un artista!
és el robatori de vuit contrapeses
Diria que aixo no son cables.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Re: Incidències a RENFE i FGC
Ah val sí, si es treuen les contrapeses es destensa la catenària... ara ho entenc, he de llegir més
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Re: Incidències a RENFE i FGC
Però no poden posar vigilància; seria com posar un policia a cada semàfor. El que cal és més mà dura amb els delinqüents.metring wrote:Lamentable de totes totes. O posen vigilància, o aquests tipus d'incidències no s'acabaran mai, ni sent "Rodalies", ni "Media Distancia" ni res.
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Incidències a RENFE i FGC
Segur que han sigut alguns graciosos joves o gamberros.
Re: Incidències a RENFE i FGC
No sempre s'ha de culpar als joves.....UT447Barcelona wrote:Segur que han sigut alguns graciosos joves o gamberros.
Dubto que el jovent o "Gamberros" s'enduguin contrapesos perquè sí, sinó més aviat crec que solen ser bandes organitzades...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Prou "bon rotllo"!
Doncs se'ls deté (que per això hi ha cossos de seguretat que funcionen, vegeu les bandes de lladres de coure que han caigut), se'ls jutja amb tot el pes de la llei i, si cal, es canvia la legislació perquè responguin amb tot el seu patrimoni dels danys que han causat. Si s'han de passar la resta de la seva miserable vida vivint d'engrunes perquè han de pagar per les malifetes comeses, algú altre s'ho pensarà dos cops.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Això si se´ls enxampa, guigui...
He patit els retards del robatori.
La veritat és que aquesta línia si no està maleïda, ho sembla...
He patit els retards del robatori.
La veritat és que aquesta línia si no està maleïda, ho sembla...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Incidències a RENFE i FGC
De graciosos i gamberros, res. El coure és un material que es compra molt car, i aquests són lladres professionals i saben el què es fan, per això consegueixen robar coure d'una catenària en servei, sense electrocutar-se.UT447Barcelona wrote:Segur que han sigut alguns graciosos joves o gamberros.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Contrapesos
Però els contrapesos tenen algun material valuós?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Contrapesos
No, es hierro pero al cortar los contrapesos se destensa la catenaria, cae y al hacer contacto con el carril salta la subestación, entonces una vez en el suelo, cortan, enrollan y se largan, todo esto en menos de 10 minutos, a todo esto el señor de Adif no sabe que a pasado, solo sabe que se a caido un tramo de la linea, tiene que hacer sus comprobaciones, avisar a los trenes etc, quiero decir que cuando se presentan los mossos, los presuntos delicuentes se estan tomando unas cañas.Guigui wrote:Però els contrapesos tenen algun material valuós?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Incidències a RENFE i FGC
A més a més, el tram entre Salou i Cambrils és, en la seva majoria, zona urbana, i la línia, sempre passa prop d'algun carrer o urbanització.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Ahir en va tocar estar a Tarragona i já des de el matí els trens anaban en retards...el curiós va ser a la tarda que arriba el Talgo en doble 252 que va a Lorca, troba el semafor d'entrada a l'estació en vermell i l'apartan a la via 6...el maquinista no entenia rés, clar que no, habia sortir de Sants sense que ningú li comuniqués que la línea estaba tallada de molt abans, allavorans els viatgers van fer transbord amb autocars, ell mentre no feia més que xerrar per mobil, i com estaba algo nerviós pujaba i baixaba els pantos cada moment, mentre el técnic de Talgo desenganxa las 252 i aixis van estar fins dos quarts de set de la tarda que van moure las locos fins un altre via, mentre al costat va arribar un altre Talgo i el maquinista crec que tampoc sabia rés...explico tot aixó perque després surten queixas de usuaris per manca d'informació però resulta que algúns maquinistas tampoc la reben de la empresa i després surten coses com aquestas que diuen però que pasa que jo no sé rés.
Re: Incidències a RENFE i FGC
En un país serio no se supone que se podría "parchear" el problema metiendo locomotoras diesel? Es que parece que no aprendemos
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Incidències a RENFE i FGC
No sé com ho resolen en un altre país però en tot cas i de forma immediata veig difícil apropar al lloc un nombre important de locmotores dièsel més un nombre important de maquinistes.
En el temps que passa això s'ha solucionat el problema pel qual també s'haurà d'interrompre la circulació en algun moment perquè els operaris hi treballin.
En el temps que passa això s'ha solucionat el problema pel qual també s'haurà d'interrompre la circulació en algun moment perquè els operaris hi treballin.
Nozomi wrote:En un país serio no se supone que se podría "parchear" el problema metiendo locomotoras diesel? Es que parece que no aprendemos
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van