La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Re: La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos

Post by ABB_Traccion »

SERBI wrote: A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.

*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.

Salutacions.
470
N7
N7
Posts: 327
Joined: Tuesday 20/10/2009 23:22

Re: La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos

Post by 470 »

ABB_Traccion wrote:
SERBI wrote: A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.

*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.

Salutacions.
Yo no diria tanto, año pasado firmaron contratos por unos 800 M de euros (mas o menos) y este año ponen sobre railes el avril y estan a la espera del contrato del Ave para Arabia saudi, si lo pierde puede que alstom de Santa Perpetua salga beneficiada, y esos si que tienen las naves vacias.
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Re: La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos

Post by ABB_Traccion »

470 wrote:
ABB_Traccion wrote:
SERBI wrote: A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.

*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.

Salutacions.
Yo no diria tanto, año pasado firmaron contratos por unos 800 M de euros (mas o menos) y este año ponen sobre railes el avril y estan a la espera del contrato del Ave para Arabia saudi, si lo pierde puede que alstom de Santa Perpetua salga beneficiada, y esos si que tienen las naves vacias.
Sí 470 pero teniendo en cuenta que antes Talgo tuvo mucho más volúmen de trabajo, entre los coches del 102, 112 (ya todas entregadas, si no me equivoco), Talgo VII (y posterior reforma a S-130) y TH VII (que algunas ahí están, pudriéndose)... y el Avril es un proyecto de Talgo.

Un saludo
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”