Portes perilloses 449

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Portes perilloses 449

Post by liniadelRipollés »

Aneu amb compte amb les portes del lavabo de les 449 de Renfe, no se us acudeixi deixar un dit entremig quan es tanquen.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Portes perilloses 449

Post by metring »

Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Portes perilloses 449

Post by liniadelRipollés »

Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.

Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.

Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring wrote:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Portes perilloses 449

Post by PoLeTe124 »

liniadelRipollés wrote:Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.

Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.

Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring wrote:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Doncs hi ha una 470, què tanca les portes bestialment, ni se us acudeixi entrar al tren quan sona la senyal de tancament de portes, perquè us pot partir en 2...
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Portes perilloses 449

Post by liniadelRipollés »

Bé, jo estic parlant de trens amb criteris actuals. També era possible viatjar amb les portes obertes en marxa fins fa res i ens semblava normal.
PoLeTe124 wrote:
liniadelRipollés wrote:Tot i no conéixer les característiques tècniques de les portes, en transport públic és habitual que les fulles es reobrin quan detecten un objecte entre elles per raons de seguretat i per evitar atrapaments.

Doncs bé, la porta aquesta del lavabo de la 449 és de tancament una mica bèstia i pel que crec no compta amb l'element de detecció de petits obstacles.

Caldria confirmar-ho, però crec que s'hauran de revisar.
metring wrote:Alguna informació més? T'has vist afectat o has vist a algú que li hagi passat?
Doncs hi ha una 470, què tanca les portes bestialment, ni se us acudeixi entrar al tren quan sona la senyal de tancament de portes, perquè us pot partir en 2...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Al diccionari, vol dir una altra cosa

Post by Guigui »

La flota més moderna d'Europa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
470
N7
N7
Posts: 327
Joined: Tuesday 20/10/2009 23:22

Re: Portes perilloses 449

Post by 470 »

La flota mas moderna era el año pasado, no se si este tambien, lo de las puerta debe ser una averia, y mas en el minusvalido, en el canto de la puerta suelen llevar un burlete con unas tiras metálicas en el interior, cuando se presionan se juntan y se abre la puerta, no se si lleva ese sistema ya me fijare aunque imagino que lo miraran en taller supongo.
User avatar
594-001-0
N6
N6
Posts: 296
Joined: Friday 06/05/2005 17:59

Re: Portes perilloses 449

Post by 594-001-0 »

Si es igual que en el 599 o los Civia (que teóricamebte debieran serlo) si la puerta del WC (me imagino te referirás al de minusválidos) pilla algo al cerrarse, vuelve a abrirse. Otra cosa que en alguno determinado no lo haga por alguna avería, pero teóricamente si que debería.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Portes perilloses 449

Post by UT596001 »

Recordeu que els 449 (i diria que els 599 també) tenen WC no aptes per a PMR a part de l'adaptat, amb una porta molt semblant als lavabos de les 447.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”