Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
viscaelcat
N6
N6

Re: Avistaments curiosos

Post by viscaelcat »

Acaba de passar ara mateix una 311 per Girona, direcció cap a la frontera.
aso111
N5
N5

Post by aso111 »

ahir al voltant de la una i passant per la autovia vaig veure el "cap" de un tren de alta velocitat (no se si era ave, avant, etc...) damunt d'una gondola en direccio saragossa. no samblava pas accidentat
Guigui
Administrador

333 a Montcada Bifurcació

Post by Guigui »

Vista una 333 a Montcada Bifurcació cap a les 18.50. No sé si és gaire freqüent o no, però sobta trobar una màquina dièsel tan lluny de qualsevol via sense electrificar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Pere
N9
N9

Re: 333 a Montcada Bifurcació

Post by Pere »

Guigui wrote:Vista una 333 a Montcada Bifurcació cap a les 18.50. No sé si és gaire freqüent o no, però sobta trobar una màquina dièsel tan lluny de qualsevol via sense electrificar.
Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.
viscaelcat
N6
N6

Post by viscaelcat »

Pere wrote:
Guigui wrote:Vista una 333 a Montcada Bifurcació cap a les 18.50. No sé si és gaire freqüent o no, però sobta trobar una màquina dièsel tan lluny de qualsevol via sense electrificar.
Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.
Deuria ser balast, amic Pere:

balast

m. [LC] [OP] Grava grossa que s’empra en les vies fèrries per a assentar les travesses que suporten els rails.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

viscaelcat wrote:
Pere wrote:
Deuria ser balast, amic Pere:

balast

m. [LC] [OP] Grava grossa que s’empra en les vies fèrries per a assentar les travesses que suporten els rails.
Sí, em referia al balast. Creia haver llegit en algun lloc que la traducció del terme en castellà "balasto" era balastre, però ja veig que vaig equivocat. Gràcies per la correcció. ;)
Guigui
Administrador

Possible destinació del balast

Post by Guigui »

Pere wrote:Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.
Enllaç de la Mollet-Papiol amb la línia de Girona (convencional/AV) o LAV Barcelona-Vilafant?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Pere
N9
N9

Re: Possible destinació del balast

Post by Pere »

Guigui wrote:
Pere wrote:Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.
Enllaç de la Mollet-Papiol amb la línia de Girona (convencional/AV) o LAV Barcelona-Vilafant?
Només se m'acut que marxi cap a Riells i Viabrea Breda que és on hi ha la base de material d'obra de la LAV.
L'enllaç que comentes crec que ja està acabat.
PoLeTe124
N7
N7
Facebook: pol.bielsa

Post by PoLeTe124 »

Avistat un Patito (S130) a Castellbisbal (via 2), per incidència a les instal·lacions de Cunit, a les 13.55h
Avistat una 252UIC + 2 319's amb decoració 'Renfe Mercancías' per la via del AVE sobre les 10.30h
Pere
N9
N9

Re: Possible destinació del balast

Post by Pere »

Pere wrote:
Guigui wrote:
Només se m'acut que marxi cap a Riells i Viabrea Breda que és on hi ha la base de material d'obra de la LAV.
L'enllaç que comentes crec que ja està acabat.
Ja he sortit de dubtes, aquests trens de balast que han vingut durant aquesta setmana estan destinats a realitzar petits retocs de la via entre Calaf i Manresa.
ABB_Traccion
N7
N7

Post by ABB_Traccion »

Aquesta tarda per Cerdanyola Universitat:

319.340+2 cotxes auscultadors
doble de 311 cap a Rubí
i el TECO de la HUPAC amb 10 vagons i alguns buits.
Dr. T
N6
N6

Post by Dr. T »

Aquest matí a l'estació de Flaçà, una de les 333 d'Acciona Infraestructuras (la 333.383.8) i un altre màquina que no he sabut identificar.
Em sembla que porten temps per allà (al novembre juraria que ja hi havia la 333 aparcada) i em sembla que les han utilitzat per posar el tercer rail a la línia de Girona-Figueres.
Attachments
Més material d'Acciona, a Flaçà
Més material d'Acciona, a Flaçà
tractor_acciona_2011-01-20.jpg (109.84 KiB) Viewed 6034 times
La 333.383 d'Acciona a Flaçà
La 333.383 d'Acciona a Flaçà
333_acciona_2011-01-20.jpg (78.78 KiB) Viewed 6034 times
PoLeTe124
N7
N7
Facebook: pol.bielsa

Post by PoLeTe124 »

La batonadora (crec què és això) és rosa? :o Molt bona pillada!!!
alkolo89
N6
N6

Post by alkolo89 »

A veure, pel que sembla la foto s'ha fet amb un movil, que no interpreta bé els colors, però si el color corporatiu d'Acciona és el vermell, es més que obvi que es vermella la batonadora.
Dr. T
N6
N6

Post by Dr. T »

Si, la foto és de mòbil i amb el sol bastant amunt (onze del matí). I si, la batonadora (ara ja sé que és!) és ben vermella...

A veure si el proper cop que hi passo porto una càmera com déu mana...
UT447Barcelona
N6
N6

Post by UT447Barcelona »

Quina caça de la batonadora d´Acciona. Per Barcelona no es veu la 333 d´Acciona.
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

UT447Barcelona wrote:Quina caça de la batonadora d´Acciona. Per Barcelona no es veu la 333 d´Acciona.
Es veurà per on hi hagin obres i l'empresa que les executi sigui Acciona (dic jo :roll: )
Salutacions,

Oriol
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Avistada locomotora 252 aïllada aquest migdia per Montcada i Reixac-Manresa, he posat una fotografia feta amb el mòbil amb al meu flickr : http://www.flickr.com/photos/pereoliveg/5383958855/
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Pere wrote:Avistada locomotora 252 aïllada aquest migdia per Montcada i Reixac-Manresa, he posat una fotografia feta amb el mòbil amb al meu flickr : http://www.flickr.com/photos/pereoliveg/5383958855/
Caram tu, això sí que és una cacera al vol!!
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Avui cap a les 13H ha de baixar el balaster de Manresa cap a Montcada Bifurcació
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”