Imatges per a la història
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Plànol congelat el 2001/2002
L'actualització del mural data d'entre setembre de 2001 (perllongament Montbau-Canyelles L3) i l'estiu de 2002 (pas de La Pau-Pep Ventura d'L4 a L2). El més gros, tractant-se d'on es troba, és l'R1 a l'aeroport.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: imatges per a la història
¿? Per a canviar el que està obsolet per a actualitzar?gralla wrote:Un bon lloc per quedar.
Re: imatges per a la història
Per recordar vells temps
- gralla
- N5
- Posts: 84
- Joined: Wednesday 01/09/2010 12:10
- Location: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79
Re: imatges per a la història
De fet,ni me'l miro.El conéc de memòria.
Re: imatges per a la història
He encontrado una foto, de un tranvia Belen, ingnoro su autor, pero es buena y dadas las fechas la aprovecho para felicitaros
- Attachments
-
- Cochera Diputacion
- TRANVIA BELEN.jpg (68.99 KiB) Viewed 5839 times
Re: imatges per a la història
aquí us deixo una imatge de l'últim tren de la sèrie 3000 sense reformar a les cotxeres de Vilapicina, abans de sortir cap a Lleida. Motor 3033 14-12-2010. Encara es pot observar la xapa amb el logotip de la "Maquinista Terrestre y Marítima" a la porta de testera.
Re: imatges per a la història
imatge de l'antiga estació del Ferrocarril de Sarrià a Barcelona a la plaça Catalunya el dia de la seva inauguració.
Re: imatges per a la història
Aquesta si que és interessant, i tot i que ja fa temps que la coneixia, ni amb retocs fotogràfics ni res he sabut mai llegir el que posava al lluminós de dalt. Interessant el fet d'utilitzar energia el·lèctrica per a un event important, poder dels primers que es van fer així.
Què és alló??
Re: imatges per a la història
Catalans si.. pero on exactament ??
Re: imatges per a la història
Aixo crec que es el pas de Ferrocarrils Catalans per sota la Renfe al port, de la antiga linea del port
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: imatges per a la història
Doncs això seria per la zona del carrer dels Ferrocarrils Catalans, de Barcelona.evody wrote:Catalans si.. pero on exactament ??
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: imatges per a la història
Antiga línia de La Bordeta al Port de Barcelona. Suposo que el viatge commemoratiu del comiat de la línia, substituïda per l'actual des de Sant Boi de Llobregat (crec que, als anys 80 del segle XX).
Salut !!
Salut !!
victorcasta wrote:Doncs això seria per la zona del carrer dels Ferrocarrils Catalans, de Barcelona.evody wrote:Catalans si.. pero on exactament ??
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: imatges per a la història
Imaginaba que se trataba del ramal del puerto pues procede de una recopilacion de fotos del barrio de magoria y el polvorin.genissimon wrote:Antiga línia de La Bordeta al Port de Barcelona. Suposo que el viatge commemoratiu del comiat de la línia, substituïda per l'actual des de Sant Boi de Llobregat (crec que, als anys 80 del segle XX).
Salut !!
victorcasta wrote:Doncs això seria per la zona del carrer dels Ferrocarrils Catalans, de Barcelona.evody wrote:Catalans si.. pero on exactament ??
En todo caso me interesa saber a que altura de ese tramo esta
Saludos
Re: imatges per a la història
Está saliendo de Nª Sra del Port dirección Magoria, justo en la curva que estaba bajo la gran vía al lado de la Campana
Last edited by andres on Monday 17/01/2011 14:35, edited 1 time in total.
Re: imatges per a la història
se trata de la calle mare de deu de port, un poco mas abajo de la calle mineria, y antes de llegar a la confluencia con la calle dels ffcc catalans. Al fondo se ve, efectivamente, un edificio del barrio del polvorin.
Què és alló??
Re: imatges per a la història
Vale, hoy me he pasado por alli. Los edificios del fondo todabia estan y sirven para situarse. La foto esta tomada desde la Gran Via, justo encima del tunel del carrilet y el tren proviene logicamente del puerto. La foto es del ultimo tren que circulo por la linea a modo de despedida final. En la actualidad en ese terreno lo ocupan las viviendas protegidas y una zona verde o similar
He aprovechado para recorrer todo el trazado desde el puerto, sin poder hallar resto alguno por el momento y de hecho no creo que exista evidencia alguna del paso del ferrocarril hace 25 años
He aprovechado para recorrer todo el trazado desde el puerto, sin poder hallar resto alguno por el momento y de hecho no creo que exista evidencia alguna del paso del ferrocarril hace 25 años
Re: imatges per a la història
Rambla Badal. Antic pont sota el ferrocarril y les obres de construccio de la ronda
Per cert.. Les edificacions del darrera pordrien tenir algu que veura amb la desapareguda estacio de Bordeta ?
Per cert.. Les edificacions del darrera pordrien tenir algu que veura amb la desapareguda estacio de Bordeta ?
Re: imatges per a la història
Economato y teatro de metro?,me parece que tambien habia un colegio de los hijos de los empleados,al lado de la fabrica OSSA
Re: imatges per a la història
"Aquell" tram del carrer de Mare de Déu de Port és molt ample i de fet consta de dues vies i una zona central de gespa. En temps, només la banda dreta (parlo mirant al mar) era l'equivalent al carrer M.de D de Port, mentre que la via de baixada era la que corresponia a la via del fc. Ambdues vies (carrer i carrilet) eren separades per un edifici baix i allargat que correspondria aproximadament a la zona central de gespa, i es tractava de la fàbrica Montaner. A la foto, feta des de la banda del Polvorí, es pot veure el carrer que es va urbanitzar durant la segona meitat dels anys 90 damunt del pas de l'antic carrilet (el nivell original era lleugerament més baix). La foto és del 99 o 2000 tot just abans d'enderrocar la vella fàbrica, que ara mateix no recordo a què es dedicava.evody wrote:Vale, hoy me he pasado por alli. Los edificios del fondo todabia estan y sirven para situarse. La foto esta tomada desde la Gran Via, justo encima del tunel del carrilet y el tren proviene logicamente del puerto. La foto es del ultimo tren que circulo por la linea a modo de despedida final. En la actualidad en ese terreno lo ocupan las viviendas protegidas y una zona verde o similar
He aprovechado para recorrer todo el trazado desde el puerto, sin poder hallar resto alguno por el momento y de hecho no creo que exista evidencia alguna del paso del ferrocarril hace 25 años
- Attachments
-
- ANY 2000.jpg (74.25 KiB) Viewed 8340 times
Què és alló??