Futur servei linia Puigcerdà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
suiza1957
N4
N4
Posts: 69
Joined: Saturday 01/12/2007 23:17

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by suiza1957 »

A awe. Encare que sigui amb retar, te dire que es molt comodo de temps i es una bona idea.El tren acostuma a nar ple fins a Vic, despres baixa mes gent a Ripoll, i acostuma arrivar bastant gent a Puigcerda.
El public es molt distint, dels que fan paradas a totes les estaçions.
Aixo si es trva a faltar seients mes comodos.
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by awe »

Mercès per la resposta. M'alegro que la gent respongui positivament a les millores.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Túnel de Toses enllestit.

Post by Pere »

Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Túnel de Toses enllestit.

Post by PoLeTe124 »

Pere wrote:Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
Ja era hora! Adéu retards a l'R3! :plas :plas :plas :plas :plas
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Re: Túnel de Toses enllestit.

Post by ABB_Traccion »

Pere wrote:Segons m'han comentat avui maquinistes de la línia, el proper dia 11 de gener desapareix la limitació a 40 km/h existent al túnel de Toses que està causant tants retards als trens, i passarà a ser de 80 km/h.
Esperem que ho hagin arreglat bé el tema de la lona de la paret del túnel... i que el primer tren no se la torni a emportar posada... xDDD
xevi
N7
N7
Posts: 608
Joined: Wednesday 05/10/2005 18:43

Última hora!!!

Post by xevi »

La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Última hora!!!

Post by PoLeTe124 »

xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu :)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Última hora!!!

Post by metring »

PoLeTe124 wrote:
xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu :)
I per què no ho deies aquí abans?
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Última hora!!!

Post by UT440_132M »

xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Les últimes unitats 448 van entrar a circular a l'any 92, mentre que les primeres 447 daten de l'any 1993. D'això ja fa temps que se'n parla, des que es va traspassar la gestió de Rodalies a la Generalitat fa un any.
Jo no faria massa cas dels maquinistes, recordo anys enrere quan els demanaves per les unitats 440 sense reformar, et deien, el dia 31 de desembre deixaran de circular, i coses com aquesta moltes, i el dia 1 de gener les veies circular...
Pel be de les nostres esquenes val més que s'hi posin ja, i no piulin tant.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Última hora!!!

Post by liniadelRipollés »

Les UT447 són uns trens bons amb un interiorisme molt superable.

Els Civies tenen un interior més interessant, però els maquinistes prefereixen habitualment les 447, per temes de tracció i de frenat.
xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
alkolo89
N6
N6
Posts: 164
Joined: Thursday 26/02/2009 11:57

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by alkolo89 »

Ja fa un temps que s'havia dit (no recordo on) que hi havien 6 447 a tallers per canviar l'interior.
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Última hora!!!

Post by PoLeTe124 »

metring wrote:
PoLeTe124 wrote:
xevi wrote:La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha decidit que al llarg de 2011 es remodeli l’interiorisme de les UT 447 adscrites als serveis Vic-Puigcerdà, la qual cosa significarà la substitució dels seients existents en aquests trens per altres de més tous i ergonòmics així com la incorporació de punts d’ancoratge per al transport d’esquís i bicicletes.
Sembla que les UT 477 són més fiables i més joves que les UT 448.
A mi 3 maquinistes ja m'ho van dir a principis d'estiu :)
I per què no ho deies aquí abans?
Crec que només ho vaig dir al Ferrocat :| De totes maneres, en un vídeo meu surt com un maqui diu això. Però quan vagin en doble composició, s'hauran de combinar amb les altres 447. Com alguns cops què es feia: 440+440R, doncs el mateix
alkolo89
N6
N6
Posts: 164
Joined: Thursday 26/02/2009 11:57

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by alkolo89 »

Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
User avatar
Sagrerenc
N9
N9
Posts: 1479
Joined: Tuesday 22/12/2009 16:17
Location: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by Sagrerenc »

alkolo89 wrote:Quant pujaven les 440, només arribaven a Puigcerdà les de dos cotxes, amb seients de regionals, ja fossin en estat original o reformades. Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Cert, recordo haver anat alguna vegada a Planoles o La Molina i que ens fessin canviar de cotxe a Ribes, perquè només pujaven els cotxes del davant.
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by ABB_Traccion »

alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.

Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi :D
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by PoLeTe124 »

ABB_Traccion wrote:
alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.

Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi :D
Només es reformaran 6 :( Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by UT440_132M »

PoLeTe124 wrote:
ABB_Traccion wrote:
alkolo89 wrote:Pel que tinc entès, es reformaran interiorment un mínim de 12 unitats, per cobrir sense problemes la demanada de la línia.
Aixi doncs, perfecte, esperem que només estiguin a la R3, com amb les 440.

Una bona noticia, sense dubte, ara esperem que es compleixi :D
Només es reformaran 6 :( Segons tinc entès, adaptades a PMR, amb WC de Civia i seients semblants als de 470 o 448. Segurament també li treuran les asquerosses llums groguenques de les actuals 447 per llums dels Civia. La resta, seguirà igual.
Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
PoLeTe124
N7
N7
Posts: 458
Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
Facebook: pol.bielsa
Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contact:

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by PoLeTe124 »

UT440_132M wrote: Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by oriolp13 »

PoLeTe124 wrote:
UT440_132M wrote: Segons van dir l'any passat des del DPTOP, es reformarien 12 unitats, 10 per la línia de Puigcerdà, i 2 per la línia L'Hospitalet - Manresa - Lleida. Només van dir d'adaptar-les amb seients de regionals i plataforma per a porta-esquís, motxilles i bici, res de canviar il·luminació interior ni mandangues d'aquestes.. Repeteixo, no s'ha de fer massa cas als maquinistes, ja que ells són els últims a assabentar-se de la situació.
Però de moment no hi ha cap versió oficial. Per aquest motiu jo em mostro escèptic en aquest tema.
Pot ser, però també haurien d'adaptar-ho per a PMR, encara què per l'R3 no pugi ningun minusvàlid...
I per l'R12, s'utilitzaran 470, com fan en Lleida-Cervera-Calaf actualment...
I qui t'ha dit que no hi hagin paralitics...jo agafo la línia cada día i me n'he trobat el mateix un parell de cops, i, la veritat feina tenien per pujarlo i baixar-lo. D'altra banda, aixo no és com l'oferta i la demanda. No han d'haver-hi paralitics per adaptar els trens a PMR, sinó que els trens ja han d'anar adaptats "per si un cas" :cop
Salutacions,

Oriol
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Post by metring »

Això mateix anava a dir jo. D'on treus que no hi hagin PMR a la R3? Si us plau, una mica de consistència als missatges i no donem dades no comprovables.
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”